6. Film Gecesi

56 6 1
                                    

" Siz kimsiniz ?"

^°^°^°^°^°^°^°^°^°^^°^°^°^°^°^°^°^°^°^

^Kendi Anlatımımíz^

Kendimi gülmemek için zor tutuyordum surat ifadeleri o kadar iyidi ki. Ama Emma ağlamaya başlayana kadar.

Misa: Emma

Bana yakınlaştı yatağımın köşesine oturdu. Ahh hayır bu sefer ben ağlayacaktım. Emma elimi tutup.

Emma: Beni hatırlıyor musun Misa ?"

Tuttuğu elimin üstüne yaş düştü. Bu sefer ben ağlamaya başladım. Normalde ağlamayan ben hassaslaşmıştım.

Misa: Özür dilerim. Özür dilerigmm."

Emma saçımı karıştırıp "aptal kız" dedi kahkaha atarak.

Emma: Çok korktum Misa beni.... bizi unuttun diye."

(Kitabi Emma X Reader yapmalıyım BSJXNKXNDKXNKJTKDKDKXK)

Misa: Özür dileriiiim."

Emma: Tamam tamam Doktor bugün hastaneden çıkabileceğini söyledi itiraz yok bizim evimize geliyorsun.

Emma'nın arkasında duran Baji, Draken Mikey üçlüsünün bana kısık gözlerle baktığını gördüm.
Emma'ya dönüp.

Misa: Onlar olucak mı?"

Emma: Şey Ehehe evet :D"

Misa: Akşam yemeği senden o zaman.

Emma: Tamammm."

Saat 16.45 olmuştu Mikey ve Draken eve önceden gitmişti. Emma hastanenin kafesinden birşeyler almaya gitmişti. Hinata ve Erkek arkadaşı Takemichi bana teşekkür edip hastaneden çıkmışlardı.

Baji yanımda ki koltukta uyuyakalmıştı. Mike'ye Toman'a katılmak istediğimden bahsetmiştim.
İlk başlarda reddetsede sonra düşüneceğini söylemişti eğer kabul ederse Toman'ın ilk kız üyesi olacaktım. Etmesi lazım beni ne olursa olsun. Baji'ye bakarken kapı çaldı ve içeriye hemşire girdi.

Baji kapının çalmasıyla uyandı saçlarını geriye atarak kalktı.

H: Hastanın çıkışını yapabilirsiniz Efendim."

Hemşire odadan çıkmış. Emma gelmişti. Baji ise çıkış işlemlerini yaptırmaya gitmişti.
Emma'nın getirdiği kıyafetleri üstüme geçirip saçımı yapmasını istemiştim.

Hastaneden çıkmıştık Mitsuya Emma'yı götürmek için gelmişti. Motorlara binip ilerlemeye başlamıştık ki onu gördüm beni öldüren kişiyi görmüştüm.

Gerçekte öyle birşey yaşamadın Misa O gördüğün sadece bir kâbustu.

Eve vardığımızda çok güzel bir koku geliyordu bahçeye çıktığımız da Barbekü yapan Draken'i görmüştük. acayip şekilde acıkmıştım.

Emma: Abi barbekü yapacağınızı niye söylemedin. çok güzel gözüküyor.

Draken: Hey konuşacağına git masayı kur."

Emma: Offf tamam."

Baji ve Mitsuya masayı dışarı çıkarmıştı. Emma ise sandalyeleri getirmeye gidecekken yardım için peşinden gitmiştim.

Emma: Misa sen git otur ben hallederim." yüzüne gülümseme yerleştirdi.

Misa: yaa oturmaktan sıkıldım sana yardım edecem abartma aaa."

Beraber sandalyeleri çıkarmış. masaya örtü serip servis tabağı hashileri de üstüne koymuştuk.
şükür ki yemeğe başlamıştık.
Herşey çok güzel olmuştu.
Yemek sonuna kadar sohbet etmiştik.
Mutlu hissediyorum onları ailem gibi görmeye başlamıştım

(Tabiki Baji hariç benim ona aşık olmam lazim adı üstünde amacımız o XNDKXNKDNXKENCKC)

Herkesin yardımıyla masayi toplamıştık. Bulaşıkları Emma yıkarken ben kuruluyordum. Bulaşıklar bitince atıştırmalık hazırlamış ve içeri geçip salonda herkesle film izlemeye karar vermiştik. Oylama yapıp hangi tür film izleyeceğimize karar vericektik.
Korku filmi izlemek istemiyordum ama çoğunlukla korku seçilmişti.

İçeriye korku havasi dağılsın diye perdeleri kapatıp içeriyi soğuk yapıp battaniye getirmiştik. Mitsuya mısır patlatıp gelmişti. Ortam hazırlanmıştı ve filme başladık. Filmin ortasına gelmiştik biraz korkuyordum Mikey uyuyakalmış. Emma ise Drakenin omuzunda gözleri kapanmaya. Başlamıştı. yaa Bunları Fena shipliyorumm çok tatlılarr.

Aslında benimde uykum gelmişti ama korksamda filmin sonunu merak ediyordum. uyuyakalan Baji omzuma başı düştü bende kafasını sabitledim. Mitsuya hala uyanıktı filmi beraber bitirmiştik. İçerisi çok soğuk olmuştu getirdiğimiz battaniyenin 1 tanesini Mikey Draken ve Emma'yı örttü sonra. Beni Baji'yi ve Kendisini örttü. Başını omuzuma yaslanmasını söyledim. kollarımı onlara sardım ve uyumaya çalıştım.

Mitsuya çoktan uyumuştu ama uykum olmasına rağmen uyuyamıyordum. Sol tarafimda duran Baji'ye baktım.

Tanrım çok yakışıklı.
Uzun siyah saçları o kadar güzel ki Gün boyu saçlarıyla oynayabilirim.
keskin yüz hatları bu yaşa göre gerçekten mükemmelsin Baji Keisuke.

Elimi saçlarına götürdüm nazik bir biçimde okşamaya başladım çok yumuşak ve rahatlatıcı. Gözlerim kapanmaya başlamıştı kısık bir sesle
"İyi geceler" dedim ve Uykuya daldım.
B
M
B
M
B
M
B
M
B
M
B
M
B
M
B
M
B
M
B
^^^^^°^^^^^°^^^^^°^^^^^°^^^^^°^^^^
Güzel bir bölüm oldumu emin değilim ama son kısımlar aşırı tatlııı. Bu bölümü kısa tuttum ki diğer bölüme geçebileyimmm.
Bölüme oy verip yorum yaparsanız sevap islersiniz teşekkürlerrr şimdiden. düşüncelerinizi de yazmayı unutmayın n<3
.
.
Bölüm için şarkı - Sweather Weather
.
.
(619 kelime)

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin