Misa: Seni kurtaracağım Baji Keisuke.
13 Yıl önce
2004.07.27 Çarşamba"Tüm gece boyu uyuyamamıştım. Chifuyu'nun dedikleri aklımda dolanıp duruyordu.
"Misa ve Chifuyu'nun konuşması"
(Gelecek)Chifuyu: Misa Mikey seni Tomana almıştı 3 Ağustosta ki kavgadan 4 gün önce. Aslında bunu sen istemiştin Mikey de bunu kabul etti. Baji'nin bölüğüne yerleştirmişti seni.
Kavganın olduğu gün" Durmuştu konuşmuyordu.
Misa: Kavganın olduğu gün ??"
Chifuyu: Baji seni korurken Bıçaklandı" zaman donmuştu adeta gözlerim yaşarmaya başlamıştı kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.
Chifuyu: Misa eğer geçmişe gidebilirsen bundan 13 yıl öncesinden kavganın olduğu gün Baji'yi korursan ve ölmezse gelecek değişebilir. bundan Umut ediyorum Misa Baji'nin yaşaması için bana yardım et Lütfen.
Misa: Yapacağım."
Chifuyu: Lütfen kendine dikkat et Misa.
°^Geçmiş^°
Kafamdan bütün düşünceleri atıp okula hazırlandım saat biraz erkendi ama sorun değildi. Çantamı ve anahtarlarımı alıp çıktım.
Okulun önüne gelmiştim motordan inmedim. telefonumu çıkarıp Baji'yi aradım. çalıyor, çalıyor ah işte açtı.
Misa: Ah Baji günaydın.
Cevap gelmedi. 1 dakika olmuştu hala cevap vermedi. sonunda.
Baji: Kimsin
Misa: ha Baji benim Misa okula geldin mi gelmediysen seni almaya geliceğim.
Baji: Ne zaman gelirsin ?"
Misa: Hmm 20 dakika'ya ordayım."
Baji: Tamam." diyip telefonu kapattı.
(Baji'nin ev adresini sohbet ettiğiniz gece öğrendiniz.)
Gaza basıp evine doğru yol aldım.
yolda giderken denizi gördüm en son ne zaman gitmiştim hatırlamıyorum.
Baji'nin evine yaklaşırken fırın gördüm. kahvaltı yapmamıştım. motoru durdurdum.İçeriye girdiğimde ağzımın suyu akacakti aq cok güzel gözüküyordu ve kokuyordu herşey. Ne alacağıma karar veremiyorumm. En sonunda kruvasan almaya karar verdim. Baji'nin de yiyebileceğini düşünüp 2 tane aldım parayı ödeyip çıktım.
Kısa bir süreden sonra evinin önüne gelmiştim içeriye girip kapıyı çaldım.(vay hırsız)
kapıyı açtı bana bakmaya başladı.Baji: O gözlerinin hali ne öyle uyumadın mı."
Misa: Iıı hayır uyuyamadım."
Baji: Aptal kız seni." Parmağıyla alnıma hafifçe vurup dışarıya çıktı gülümsedim. arkasından gelerek.
Misa: Toman'a katılacağım." durdu.
Baji: Ne dediğini farkındasındır umarım." dedi iç çekerek.
Misa: evet farkındayım Mikey'le konuşacağím beni Toman'a alması için.
Konuşmadı.
Okula varmıştık zilin çalmasına az bir süre kalmıştı. Aldığım kruvasanı çıkardım Bir tanesini Baji'ye uzattım.
Aldi ve ikimiz yemeye başladık.
konuşmuyorduk yine bir sessizlik.