Baji: Beni içeri almayacak mısın?"
kıkırdadım.
Misa: Hayır." kapıyı suratına kapattım. Kapıyı yumruk attı.
Baji: Misa aç şu kapayı." Emma yanıma gelmişti. kapıyı açacaktı izin vermeyip içeri geçmesini söyledim.
Kapıyı açtım bana baktı ve bana doğru gelmeye başladı kaşları çatılı şekilde salona doğru koşmaya başladım. Emma bana bakıp gülmeye başladı ayrıca tomandakilerde. bileğimden yakaldi dişleriyle ısırdı bileğimi.
Ee yanlışlıkla çenesine yumruk attım. geriye sendelendi.
Emma şaşkın gözlerle bakıyordu. bende yüzüme bir gülümseme yerleştirip Emma'nın yanına yürüdüm.Emma: Tanışıyor musunuz ?" başımı salladım.
Mikey: Baji bir kızdan yumruk yiyeceğini düşünmezdim." kahkaha atarak gülüyordu. Emma konuyu dağıtmak için.
Emma: Artık yemek mi yesek açlıktan ölüyorumm." Herkes masaya oturdu yemek yemeğe başladık.
Mor saçlı olan şahıs: Bu yemeği kim yaptı" Emma araya girdi.
Emma: Misa yaptı sağolsun o gelmese aç kalmıştık." Herkes bana bakmıştı ama cidden cok güzel olmuştu herşey.
Mor saçlı olan şahıs: çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Mikey: Aa Misa Tomandan arkadaşlarım Mitsuya yanındaki Sanzu, Smiley ve Baji " Gülümseyerek baktım onlara.
Misa: Tanıştığımıza memnun oldum bende Misa Sona" hala gülümsüyordum. çenem ağrıdı aqqqnxdxnx
" Baji'yle tanışıyorsunuz heralde" dedi Mikey.
Misa: Dünden beri." diye ekledim. Baji gülmeye başladı "Komik birşey mi var." dik dik baktım Baji'ye.
Sanzu Baji'nin beline vurarak.
Sanzu: Yediği yumruk geldi aklına geldi heralde" Herkes gülmeye başladı kendimi tutamadim.
Yemeği bitirmiştik ve Emma'yla masayı topluyorduk. bulaşıkları yikamaya basladim bir süre sonra bitmişti ve içeri geçmiştim. Mitsuyanin elinde uno vardi ve herkes oturmuş oyunun başlamasını bekliyordu ben gelince oyun başladi.
Mitsuya herke 7'şer kart dağıttı hmm elimde el değiştirme karti vardı. Bu demek oluyordu ki bu tur benim. ben gülünce smiley bana baktı ve
Smiley: Misa elin iyi heralde." Kaşlarımi kaldırdım omuz silktim.
İlk baştlatan draken olmuştu.
Draken: kırmızı 2
Mikey: Sarı 2
Baji: Sarı 4
Misa: Sarı 1
Emma: Yeşil 1
Mitsuya: Mavi 1
Sanzu: Kart çekiyorum" ilk çekişinde gelmemişti ama 2 çekişinde mavi Kart gelmişti.
Sanzu: Mavi 4
Smiley: Yeşil 4
Draken: Pas
Mikey: (Yeşil) +2
Baji 2 kart çekti avucunun içine öksürdü.
Baji: +4 ( Şerefsiz erkek gülüşü :D)
Misa kaşlarını çatarak Baji'ye baktım gayet memnun gözüküyordu. tch tch.
Oyunun sonuna yaklaşıyorduk Baji'nin 2 kartı kalmışti ve uno yapabilirdi ama Amaaa bend el değiştirme karti olduğu için Şanslıyım. Sorry Baji.