sabah 6.00 çalan alarmla uyandım.
yataktan hemen kalkmadim hava sıcaktı ve klimanın çarpmasıyla resetlenmiştim.sonunda kalkıp esnedim
"sıkıcı birgün günaydın"
diyerek kendimi kokladım.
öhhk leş gibi ter kokuyordum.
hemen duşa girdim ve soğuk suyla yıkandim çok iyi gelmişti.Üstüme dar crop altıma lastikli siyah bir pantolon ve terletmeyecek botlar ile kombin yapmıştım.
(Bu şeklide)
Çantamı alıp çıkmıştım.
motorumun anahtarını sokup çevirmiştim.(motor sürmeyi bildiğimizi yazmayı unutmuşum k.b.)
Motora binip kaskımi takıp gaza basmıştım. hız yapmayı seviyorum.
dükkanın önüne geldiğimde telefonum çalmışti Anna arıyordu.(Bu da dükkan sahibi olan arkadaşımız.)
Anna: bebegimm ben biraz geç kalacağımda dükkanı idare edebilir misin?
biraz moralim bozulmuştu Anna yanımda olunca iyi oluyordu yalnız hissetmiyordum.
Misa: ahh, anladım bebegimm.
dedikten sonra telefonu kapattım. ve dükkanı açtım saat 7.30'tu ve aşırı sıcaktı daha öğlen bile olmamıştı.
Sıcak olması terletiyor ve sinirlendiriyordu.Masalari içeri dizdim sandalyeleri de masanın iç kısmına soktum ve hazırdı.
soğuk bir su koyup içerken,
televizyonu açıp haberleri izlemeye başladım. evet sabah haberlerini izlemeyi de seviyordum.Haberlerde -Aldığımız bilgilere göre Eski Tokyo Manji Çetesinin Birinci bölük lideri olan Baji Keisuke Valhalla kavgasında bıçaklanarak öldürülmüştü aradan 14 yıl geçti ve vallahlla çetesiyle bağlantısı olan kisaki tetta tenjiku cetesine karıştığı biliniyor.
kanım donmuştu Baji... Baji... tanıdık geliyordu sanki biryerde duymuştum hatırlamaya çalışıyordum sonra hatırlamıştım.
****************
8. yıl önce
***************Lise son sınıftaydim ve okul çıkışı evime dönerken bir grup serseri beni köşeye sıkıştırmıştı.
"Siz kimsiniz" diyebilmiştim.
üzerimden soğuk terler akıyor ve düşünmeye çalışıyordum 5 kişiydiler.
aslında sokak dövüşleri biliyordum ama hepsini yere serebileceğden şüpheliydim.Ama yinede yumruklarımı sıkıp önümdeki serserinin suratına yumruğu geçirmiştim diğerleri üstüme geleceken yanıma gizlice yaklaşan kişiyi fark ettim ve kasıklarına tekme geçirdim.. zafer bende olur muydu diye düşünürken.
?:siktim belanı.
diyip bana yaklaşıcakken iki elimi yumruk yapıp savunmaya geçmiştim hass kesinlikle sıçtım diyerek iç çekmişken buraya gelen birisini görmüştüm boyu 1.80 1.85 arası saçları siyah ve uzun çok çekiciydi.
Adını bilmediğim saçları mükemmel olan yakışıklı erkek: bir kıza şiddet uygulamaya nasıl kalkarsanız hele 5 kişiyle sizi sikikler.
yüzündeki ifade tarif edilemezdi sinirli olduğu çok belliydi ve bir anda bana vuracak olan serseri yere serilmişti yanında ki herhalde arkadaşlariydi ve
"amina koyayım bu Tokyo Manji çetesinin 1 bölük lideri Baji Keisuke kaç olum kac"
diyerek sıyrılıp kaçmaya çalışacakken Baji demişlerdi ismi oydu herhalde Baji onları yüzleri tanınmayacak hale gelinceye kadar dövmüş ve karşımdaki duvara yaslanıp konuşmuştu. halen şoktayım amk ne ara oldu hersey.
Baji: amina koyayim ah." dedi ve bana baktı.
ve yürümeye başlamıştı bende şaşırmış ve peşinden gitmiştim.
yandan bakıp "noluyo amk ne geliyorsun" dedi ve ofladi .Ne bana amk dedi ben sana ne yaptım kişi aaaaa dedim içimden.
"Teşekkür ederim"dedim ve durdum telefonumu çıkartıp "numaranı verirmisin!" diye seslendim ama duymamıştı ya da duymamazlıktan gelmişti.*-_*-_*-_*-_*-_*-_*
GÜNÜMÜZEvet ya dedim içimden oydu bana yardım etmişti beni kurtarmıştı.
içim kötü olmuştu onun mezarına gidip ona teşekkür etmek istedim ve gözlerim yaşarmıştı sesli bir şekilde "AMK NE OLUYOR BANA" hasss dükkanda ki müşteriler mal mal bana bakıyordu mutfağa gitmiştim ve bulaşıkları yıkamaya başladım.
bitmişti ve bende bitmiştim.saat 5.34 geçiyordu Anna gelmeyince dükkanı erken kapattım. Baji'nin mezarına gidicektim onu tanimasam bile gitmek istiyordum amk ne oluyor bana diyip tokatladım kendimi.
Bir çiçekçiye geçip bir buket papatya aldım papatyaları seviyordum onunda seveceğini ummustum.
motoruma atlayıp mezarlığa giderken öyle bir hız yapmıştım ki kaza yapabilirdim ama dikkatimi çevirmedim.
Gelmiştim. yavaş adımlarla sıraya göre ilerledim B.. B.. işte burdasın dedim. mezarının yanına oturdum.
papatyayi da hemen toprağın üzerine koydum. Bir sürü çiçek vardı benimki de aralarında kaybolmuş gibiydi rengi beyazdı ve dikkat çekiyordu.10 dakikadan beri sessizce oturuyordum. aklımda ki düşüncelerimle boğulmuştum.
"niye ordasin Baji sen..."hıçkırmaya başlamıştim. oruspu çocuklari yüzünden sen artık bu dünya da değilsin. yalnız mısın." son dediği şeyde ağlamaya başlamıştı.
( Bu kısımda mantık hatası bardi düzeltmeye geldim)Tanımıyordu bile Baji'yi ama onu kurtarmıştı" yanıma birisi gelmişti sarı saçları mavi gözleri vardı tatlı birisine benziyordu.
gözlerimi silip ayağa kalktım.
"Merhaba" yüzündeki ifade senin burda ne işin var dermişcesine bakıyordu. elimi uzattım ve "sadece kısa bir ziyarete gelmiştim" dedim. uzattığım eli tutmamışti.
Bir süre sonra Baji'nin beni kurtardığını ve bunu haberlerde görünce ziyarete geldiğimi söyledim o da kafasını aşağı yukarı salladı anladım dermişcesine. tam gidecekken elini uzattı "Matsuno Chifuyu Baji'nin bölüğündeydim" dedi ve mezara baktı" bende uzattığı eli sıktım ve "Misa Sona-" dicekken bir anda anlayamadığım birşey oldu ve bu şey düzeldiginde yanımda Chifuyu yoktu ve parkta olduğumu farkettim. kısık bir sesle.
"Ne oluyor lan dedim" elimi cebime götürdü- ne üstümde okul forması vardı telefonumu aradım ve üstümde eski telefonum vardı. sakın olmaya çalışarak telefonu açtım ve tarihe baktım.
Şok olmuştum derin bir şekilde nefes alıp verirken gözlerimin önünde siyah noktaların dans ettiğini görüyordum hass siktir bayılacaktim.
dizlerim yere çöktü karşımda bana gelen birisini görüyordum. Ama gözlerim ve bedenim çoktan karanlığa teslim olmuştu.
°
°
°
°
huhuuu aq bölümü yazarken uyuyakalmiism gece vakti yine uyanıp bölümü bitirdim..
Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi belirtin aw mutlu olayims teşekkürler iyi olmanız dileğiyle. <3