2. Karşılaşma

92 11 10
                                    

Gözlerimi açmaya çalışıyordum. Sanki birbirlerine yapışmış ve açılmamak için direniyor.
Zorlayaciyi olsada gözümü açmıştım. gözümü açmamla küfür savurmam bir oldu "siktir-".. evdeydim ama başkasının evinde

"Merhaba"

dedi yanımda oturan kız

"Neredeyim ben?!"

Ayağa kalktım ve başımın dönmesiyle geri koltuğa oturdum demir eksikliği tam bir baş belası ahh.

"Seni okulun yakınında ki parkta bayıldığıni gördüm. endişelenip seni evime getirdim." Doğru dedim içimden tarih evet ya tarihe bakmıştim "Telefonum nerede," tezgahın üzerinden alıp getirdi kız.

"adın ne" diye sordum.

"Emma Sano" "senin ismin ne"

"Misa Sona" başını salladı Emma.

"Rahatsızlık verdiğim için özür diledim ayrıca teşekkürler benim gitmem lazım diyip ayağa kalktım.
ayakkabılarımi giydim ve Emma arkadan "Misa telefon numaranı verirmisin" yanına gittim ve numaralarımızi aldık.

hava kararmıştı evime doğru yürüyordum ben geçmişe gitmiştim 13 yıl öncesine saçmalık diye düşündüm ama tarih bunu söylemiyordu.

kapının önüne geldiğimde ahhh şifre neydi ki not defterime yazmışımdir diye düşünerek defteri çıkardım. be yazıyordu wow şaşırdım kendime sen böyle şeyler yapar mıydın diyerek kendi kendime güldüm şifre 1925 hangi akılla yapmıştım bunu neyse diyip eve girdim.

Eve girmemle telefonun çalması bir oldu Emma arıyordu açtım ve neşeli bir sesle konuşuyordu "Misaa dışarı çıkacağım sende gelsene nolurr" biraz düşündükten sonra "tamam evinde bekle geliyorum" diyerek telefonu kapattım.Motorum vardı buna şükrettim.

İlk motor sürmeyi 12 yaşlarımda öğrenmiştim. Halam motor sürerdi ve o beni terk edince motoru da burada kalmıştı. "ahh neyse" diyip iç geçirdim. üstümdeki okul kıyafetlerini çıkartıp altıma siyah bir pantolon giyip üstüme siyah askılı giymiştim altınada da topuklu botlar giymiştim kendime aynadan baktım açık tonlarda bir ruj sürüp saçlarımı salıp dışarı çıkacakken soğuk olursa diye ince bir ceket aldım.

Motora bindim gaza bastım saçlarım rüzgarda ahenk gibi dalganirken Emma'nin evine gelmiştim motordan inip kapıyı çalmıştim Emma hemen dışarı çıkıp yanıma geldi kapıyi açık bırakmıştı işaret ettim ama kapatmamıştı. arkama dönerken 2 erkek sesi duydum.

"Selam"

önüme döndüm ve "Selam" dedim.
Emma'ya baktım bunlar kim dermişcesine
"Aa abim Mikey yanında ki de Draken"

kafamı sallayıp "anladım dedim"

"Misa Sona tanıştığımıza memnun oldum"

Dedim ve arkama dönerken Emmaya gel dedim motoru çalıştırdıktan
sonra bindim ve sonra Emma bindi binmeden önce şaşırmış gibi bakıyordu.

"Motor sürmene şaşırdım abimde motor sürüyor Draken'de aynı şeklide.
aslında çetenin tamamı motor sürüyor" dedi ve

"ah neyse seni motor
sürerken rahatsız etmeyeyim"

"kafeye geçtiğimizde anlatabilirsin"

Diyerek gaza bastım Emma'nin beğendiği bir kafe varmış oraya gittik.
Motoru durdurdum anahtarı çıkarıp çantama attım Emma kafeye geçti bende hemen arkasından geçtim.

Arkalardan bir masaya oturduk biz otururken Mikey ve Draken gelmiş ve yanımıza oturmuştu.

Emma: Abi geleceğinin söylememiştin.

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin