Yüzüme güneşin çarpmasıyla uyandım. Herkes uyuyordu ve mutfaktan sesler geliyordu "aah"
"Kim var orda" biraz sesli söylemiştim. Emma'nın gözleri aralanırken."Misa bişey mi oldu"
Kafasını kaşıyıp bana baktı."Mutfakta birisi var"
İçeriye doğru adım sesi geliyordu. kapının önünde Chifuyu belirdi.
Rahatlamıştım. yanıma yaklaşıp Mitsuya ve Baji'ye baktı.Chifuyu: Ee bana yer yokmu ?
Misa (Gülerek): Gel kucağıma otur istersen BDKDNXKWNDOBEOS.
Chifuyu: Ee gelim istersen BSJBXKSNXKENKCJD.
Biz gülerken Mitsuya ve arkasından Baji uyandı.
Baji/Mitsuya: Ne güldünüz bee.
Chifuyu bana baktı be gülmeye başladı kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Baji İkimizin kafasina tokuşturdu.
Mikey: Acıktım yemek yiyelim.
Chifuyu: Evet, Misa Baji senin güzel yemek yaptığını söyledi yemekler elinden öper •°•
Mitsuya: Ooo Baji sen insanları över miydin ha JEKXNEKFJOSNKR.
Baji: Mitsuya, Chifuyu!.
3lü birbirleriyle uğraşırken mikeyle mutfağa geçmiş ne yapacağımı düşünüyordum. aşırı üşeniyordum şuan ama yinede birşeyler yapacaktım. Mikey masada oturmuş beni seyrettiğini farkettim. o sırada da ne yapacağıma karar verdim.
"Mikey 2 patates getirir misinn"
Patatesli omlet yapmıştım ilk defa denememe rağmen başarılı olmuştu masadaki herkes beğenmişti.
. . . . . . . . . .. . . . . . . .. . . . . . . . . .
Evde ki işleri bitirdikten sonra hepimiz motorlarimiza binip Mikeyi takip etmeye başladık.
ormanlik bir alanda durduk. motordan inip ileriye doğru yürümeye başladık. Sonrasinda Şehrin bir kısmını gösteren manzara.
Mikey bize dönüp.
"hadi gelsenize."hepimiz yere oturduk. kimse konuşmuyordu sadece ya manzaraya ya da birbirimize bakıp sırıtıyorduk.
Sessizliği bozan Baji oldu.
"Ee mikey bizi niye buraya getirdin."Herkes bakışını mikeye çevirdi
"Tomanın yeni üyesini kutlamak için"
Draken ha dermiş gibi oldu Misa ellerini birleştirip yere baktı ne yani bu kadar kolay mi olacakti ayağa kalkıp selam verdi 'herseyi düzelteceğim, Baji seni kurtaracağım Chifuyu seni yüz üstü bırakmayacağım' içimden tekrarladım
Mikeye dönüp eğilerek
"Teşekkür ederim Miki" dedimevet çok uzun zaman oldu aslında hikayeni tamamen değiştirmek istiyorum ama bunu kisa tutup bonten uyeleriyle okuyucu yapmayi düşünüyorum bos olduğum zamanlarda yazicam malum sınavlar var.. kendinizee iyi bakin