'Wie was dat.' vroeg ik aan Romy toen we de beiden de kamer uit waren. 'O dat is ashton beetje een vreemde gast als je het mij vraagt.' anwtoordde ze nonchalant terwijl ze door de gang huppelde. 'Waarom zit hij hier?' Ze hief haar schouders op. 'Dat weet niemand.' Ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Dat kan toch niet er moet toch een soort van dossier over hem zijn. Mompelde ik 'Waarom interesseert hij je eigenlijk zo ?' Vroeg romy plots. 'hij interesseert me niet hij is gewoon zo.' 'mysterieus?' vulde ze aan. Ik knikte. 'maar hij is wel hot he vind je niet?' vroeg ze. 'Hij valt wel mee.' Loog ik. 'Ik zie wel wanneer je liegt hoor en by the way je bent zo rood als een tomaat.' lachte ze. 'Oké hij is hot.' Gaf ik toe toen ik mijn hoofd naar beneden liet hangen. 'ow euhm hey ashton.' zei romy plots. In een ruk deed ik mijn hoofd weer naar omhoog. ik zag ashton met een brede grijns op zijn gezicht. 'gezellig gepraat meiden ?' vroeg hij. Romy knikte en vermeed zijn blik. Niet dat hij het door had want hij was namelijk de hele tijd naar mij aan het kijken. 'Wel dan zie ik jullie later wel weer.' zei hij . Ik voelde hoe zijn hand lichtjes over de mijne wreef toen hij langs me liep. Romy draaide zich naar me toe en keek me geschokt aan. 'Zeg me alsjeblieft dat hij ons gesprek niet heeft gehoord?' 'Aan zijn kop te zien heeft hij ons gehoord room.' Antwoordde ik haar. 'O my god.' zei ze traag.
Eenmaal we in mijn kamer waren begonnen we de laatste paar spullen die ik meehad uit te pakken. 'Wie is dat ?' vroeg ze plots terwijl ze naar een foto van mij en tyler wees. De foto was getrokken op ski reis waar ik na een paar dagen mijn sleutelbeen had gebroken en hij de hele reis bij mij bleef in de chalet. Ik moest glimlachen bij de gedachte. 'Dat is mijn beste vriend of beter gezegd was.' antwoordde ik. Romy haar mond vormde een o. 'Het spijt me dat ik het vroeg.' 'Geeft niet.' zei ik.
Rond een uur of zeven ging er soort bel af. 'what the fuck.' zei ik. 'wees kalm Dat is het signaal dat we moeten gaan eten.' vertelde romy me.'ik rolde met mijn ogen en volgde haar toen ze uit de kamer ging. Opeens stonden we voor een groene deur. Wat hebben ze hier met kleurrijke deuren vroeg ik mezelf af. 'Ik haat de kleuren ook.' zei romy alsof ze mijn gedachten kon lezen. Ik lachte en duwde de deur open. In de hele zaal zag ik nog maar één tafel waar nog niemand zat.
Toen we allebei ons eten hadden gingen we naar de tafel en zette ons neer. 'waarom zit jij eigenlijk hier?' vroeg ik aan romy. 'om zo een beetje dezelfde rede als iedereen, ik heb een paar maand terug ook zelfmoord proberen plegen.' vertelde ze. Ik kinkte en besloot het onderwerp te laten vallen. ' he mag ik jou ook iets persoonlijk vragen?' vroeg ze. Ik knikte en nam een hap van mijn eten. 'Ben jij nog maagd?' Toen ik dat hoorde spuwde ik mijn eten uit. 'romy!' riep ik. 'Dat vraag je toch niet.' Ze grijnsde. 'Wel ben je er nu nog één of niet.' Ik keek verlegen naar beneden 'ja.' 'Echt dat had ik echt niet van je verwacht ik bedoel ik dacht dat je al vriendjes had gehad enzo.' Riep ze luid waardoor iedereen naar ons keek. 'Wees eens wat stiller.' siste ik. 'Sorry.' grinnikte ze. Ik schudde met mijn hoofd en begon ook te lachen. Na een tijd voelde ik me bekeken en toen ik achter me keek zag ik ashton naar me staren. Ik slikte en draaide me snel weer om. 'Wat is er je ziet zo bleek als een lijk ?' vroeg romy. Ik schudde mijn hoofd. 'Er is niets hoor.' Ze hief haar schouders op en at verder.
Nadat we beiden gedaan hadden met eten gingen we terug naar mijn kamer. 'Waarom is jouw bed toch zo zacht.' mompelde ze. Ik lachte en sprong naast haar op het bed. 'Zin in een horrorfilm?' vroeg ik. Ik zag hoe haar ogen wijder werden. 'nee absoluut niet !' Schreeuwde ze. 'Pleas .' smeekte ik. Ze zuchtte . 'Goed dan.' Ik deed mijn handen in de lucht als gebaar van overwinning en sprong van het bed af om de DVD in te steken.
Romy gilde telkens wanneer de moordenaar van scream op de televisie verscheen. Waarop ik luid lachte. Toen de film bijna gedaan was merkte ik dat ze in slaap was gevallen. 'Romy?' fluisterde ik. 'ja.' antwoordde ze slaperig. 'Ik denk dat je het best naar je eigen kamer gaat.' Ze knikte en slenterde uit de kamer. 'tot morgen!' Riep ik nog.
De film was gedaan en ik besloot te gaan slapen dus zette ik alles uit en deed de gordijnen dicht, maar net wanneer ik onder de dekens wou kruipen hoorde ik iemand op mijn deur kloppen. Ik ging richting de deur en deed hem open maar het enigste wat ik zag was een briefje dat op de grond lag. Ik nam het op.
Je valt ook nog mee hoor.
stond er sierlijk opgeschreven
vote en reageer !! X- amber
JE LEEST
Save me From Myself ~a.i~
FanfictionEen maand nadat ella's beste vriend werd vermoord probeert Ella zelfmoord te plegen. Maar wanneer ze tot haar grote verbazing wakker word in een ziekenhuis. Besluiten haar ouders om haar naar een psychiatrische instelling te sturen. Waar ze dan la...