13 koncert 2.0😅

91 5 2
                                    

Ráno som sa zobudila celkom skoro. Aidan ešte spal a aj Stefanie.
Ja som sa pustila do upratovanie keďže tu je bordel a my o dve hodiny odchádzame. Vrátime sa až večer a to sa mi nebude chcieť a keďže ma zajtra skoro ráno prísť mamka nič neriskujem.

Nebolo toho až tak veľa. Hneď potom sa zobudil Aidan. No jasné Stef a jej spánok.
Keďže vip začína už o jednej tak by sme museli cestovať k desiatej a to sa nam neoplatí ísť a tak ideme už teraz ráno s Aidanom. Dokonca ide aj Annie a Jerry. Boli dosť nadšený. Hodinu pred odchodom sme sa rozhodli zobudit Stef. Moc sa jej nechcelo. Aidan síce protestoval nad mojím spôsobom budenia, no ja som ho ubezpečila že s tym nebude mať nič spoločné.

Išla som do garáže a zobrala obrovské staršie vedro. Išla som do dolnej kúpeľne lebo ak by som vodu napuštala hore bolo by to počuť. Napuštala som plne vedro studenej vody a aby to nebolo málo pridala som ľad.

"Kurva si ty vôbec normálna kriste" zjapala Stef na celý dom keď na ňu dopadol celý obsah vedra ešte že Setf spala v hosťovskej izbe a Aidan mal pôvodne spat v izbe mojej mamky.
Potom Stef urobila niečo nikto nečakal. Postavila sa a objala ma. Teraz som bola mokra už aj
****
V autobuse nebolo veľa voľných miest a tak sme museli sedieť Stef s Annie a jerry s Aidanom. A ja? Ja som musela sedieť na Aidanovy pretože už nebolo miesto a Jerry nechcel sedieť na kolenách ale chcel byť pri Aidanovy. Ešte že Stef sedela úplne niekde v predu a my v zadu.

Bolo to dosť zaujímavé. Išli sme takto dvadsať minút kým sme konečne mohli vystúpiť a ísť na valak. Tam boli sedadlá po štyroch a tak pre zmenu sedel na kolenách Jerry. Ale za to mu musíme kúpiť cokoladove cukríky. Keď sme došli na stanicu, museli sme ísť zase na Autobus a boli sme tam. Samozrejme by to nebolo ono ak by si Aidan nedal fotku s ďalšími dvadsiatimi ľuďmi prevazne dievčatami.

Dnu v budove už pobiehalo strašne vela ľudí sem a tam a všetci stredovali. "Aaa tu ste pán Aidan ahm kto je toto ?"
"To su moji kamaráti môžu ísť so mnou že? Včera som vám to hovoril"
"Aha áno už si spomínam samozrejme ale teraz sa urýchlene presuňte do miestnosti D15 tam vás čaká už tým" Aidan len prikivol a išiel preč My sme ho nasledovali. Bolo to v takej obrovskej budove. Človek by sa tu dokazal stratiť a stavím sa že sa to Aidanovy už stalo.

Vošli sme do dverí a išli rovno po o chodbe na ktorej bolo asi milión dverí. Prekvapovalo má že tu už tak veľa ľudí nebehalo.
Znova sme vošli do dverí kde bolo asi pätnásť ľudí. Vyzeralo to tu pekne. Na jednej strane zrkadlá a stoličky, prezliekacia Kabinka, gauce, stôl ,jedlo,telka a ďalšie veci. Sadli sme si na gauč a Aidan si sadol za stôl k veľkému zrkadlu.

Nahrnulo sa k nemu polovica z tých ľudí a začali mu niečo robiť. Rozstrapatili mu jeho dokonale vlásky a začali ho česat. Vyzeralo to dosť zaujímavo, hlavne keď mu nejaká teta dala na tavr puder.
Myslela som si že sa dáva len pri natáčaní.

Potom sa šiel prezliest. Vyzeral fakt dobre. Mal čierne obtiahnuté tričko a čierne voľnejšie nohavice.

Potom sa chvíľu rozprával s nejakým pánom no nepočula som o čom. Zase sme sa rozhodli nasledovať aidana a teraz sme šli rovno k pódium. Má sedadlách boli rozmiestnené mena keďže táto miestnosť bola vyhradená pre vip. Koncert bol potom vedľa kde to bolo oveľa väčšie.

My sme sedeli v tretiej rade a všetci vedľa seba. Sadli sme si tam a čakali. Síce to začína až o hodinu a pol ale chceli sme si odichnut.
Kým oni skúšali všetky technické veci my sme sedeli a pozorovali ich. Potom Aidan zmizol a miestnosť sa začala plniť VIP hosťami.

Keď sme tu boli všeci tak to začalo. Všetci tlieskali a na pódium vyšiel Aidan. "Ahojte všetkých časť tu vítam. Kto už bol na nejakom mojom koncerte vo vip vie ako to funguje. Takže si tu teraz sadnem a výbava ma môžte pýtať rôzne otazky." Usmial sa a pozrel sa na mňa. Vedel presne kde sedím.

Dvihlo sa veľmi veľa rúk a Aidan začal vyvolávať ako v škole

"Máš frajerku?"
"Nie"

"Páči sa ti nejaké dievča?"
"Áno" usmial sa

" je to tvoja fanušička?"
"Nebola ale teraz už možno trochu je a dosť o Tom kto sa mi páči ja vám to nepoviem" zasmial sa

"Budeš natáčať teraz nejaký film alebo seriál?"
"Teraz momentálne nie"

"Budeš ešte pokračovať s herectvom že?"
"Skončiť sa nechystám"

Takto to pokračovalo ďalej ako zvyčajne. "Dobre ľudia teraz sa presunieme vedľa . Tam už čakajú ostatný a možme začať koncert" usmial sa a išiel preč. Všetci ho nasledovali. Keď sme prišli do vedľajšieho miestnosti bolo tam už veľa ľudí, ale keďže sme mali vip išli sme do predu.

Koncert bol úžasný. Všeci spievali a skákali. Nezabudli sme natočiť nejaké tie super tik toky a nafotiť Instagram fotky.
Bolo to o trošku dlhšie ako minule. Potom všetci hneď utekali na radu na fotenie. My sme sa nemali kam ponáhľať keďže VIP idú do predu. A navyše môžem mať fotku s Aidanom kedy chcem. Ale Stef to až tak jedno nebolo keďže Aidana už možno neuvidí.

Možno ho neuvidím už ani ja ale tak snáď ešte ano.
Zase sa opakovala situácia ako minule. Stef sa odfotila a Aidan sa pozrel na mňa. "Ty sa nejdeš odfotiť?"  Stef síce vedľa že Aidan u nás spal ale musí byť nenápadný aj pred ostatními.

Ja som sa len zasmiala a odfotila sa s Aidanom. Počas toho mi nenápadne zašepkal do ucha "nezabudni mi tu fotku poslať " ja som len prikívla a odišla aby sa stihli odfotiť aj ostatný.

Vyšli sme z budovy a sadli si do kaviarne oproti. Dali sme eso kávu a čakali. Aidan tu mal prísť za nami. "Hej nedáme si jemu malu vodku?"
"Ja neviem Stef nemáme osemnásť "
"Nehovor mi že si ešte nepila"
"No pila ale len s mamkou"
"Všetko je raz prvý krát a ja vyzerám tak na dvadsať a ty na devätnásť " zasmiala sa akurát prišiel Aidan keď to Stef objednávala. On nechcel ale Stef ho presvedčila. Možno aj trochu donútila.

Aidan hneď pochopil že som na tom rovnako. Ani neviem ako a ocitli sme sa v bare. Stef povedala že tam má strýka a chce ho ísť pozrieť. Ešte pred tým sme ale odniesli jerryho domov .  A hádajte čo Skončili sme na blato. Ja,Aidan aj Stef sme boli úplne hotový. Ešte že tam bola Annie a odprevadila nás. Po ceste som minimálne šesť krát zakopla. Raz dokonca Stef spadla o ňu sa podkol Aidan a tiež spadol. Ja som si ich nevšimla a potoka som sa o Aidanovu ruku. Nikomu sa nič nestalo teda až na Stefanie tá si trochu natrha peru .

Hii
Dúfam že sa vám príbeh páči. Nič moc sa tam teraz nedeje ale nabudúce by mohlo ale nič nesľubujem. Bude to ešte zaujímavé. Stále píšem na tablete preto sa podpisujem Takto .

¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯




                          Miska č+č srdiečko 😂






My secret boyfriend (aidan gallagher) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang