Medyadaki ev Kadıoğul'larının Istanbulda ki evi olarak düşünebilirsiniz Yorum yazmayı ve isteğe bağlı olarak oy vermeyi unutmayın canlarım:))
●●●
Babamın bana dediği şey ile şok yaşarken hala bilmiyodum ne yapacağımı ne düşüneceğimi.
Şuanda saat 22.30 olmuştu ve ben hala düşünüyordum olan şeyleri. Tamam belki ailemden çok büyük bi sevgi görmemiştim ama ne olursa olsun onlar beni büyütmüştü ve ben hala ne düşüneceğimi bilmiyodum.
Annemden bazen nefret ederdim. Çünkü beni küçükken hep bilerek sözde'sağlığım ve güzelliğim için' ac bırakırdı. Tabi ben büyüdükçe artık kafama göre iş yapmaya başlardım çünkü neredeyse reşit olacaktım.Ve babam hiç bi zaman bi kere bile seni seviyorum demezdi bana. Onun için önemli olan hep işiydi. Anneminde öyle. Aslında bir yandan öz aileme gitmeyi iple çekiyorum çünkü çok merak ediyorum acaba aile sevgisi neydi gerçekte diye. Ama bir yandanda ben nankörlük yapıp beni bunca yıldır büyüten insanlara sırt çevirmemem gerektiğini düşünüyodum. Ama sonra TEKRARDAN aklıma geliyoduki onlar bana hiç insan gibi davranmamıştıki. Hatta annem beni ac bıraktığı zaman bana gizlice pencereden yemek veren bile Gangjae idi.
Hastaneye gitmek için giyinip hep birlikte çıktık
Giyindikleri☝️☝️
Şuanda hastanede DNA testi için kan veriyorum. Öğrendiğime göre karışma ihtimalimiz olan çocuk'un 'çocuk dediğime bakmayın benle aynı yaşta bir erkek'babasının ismi Aslan'dı annesinin ismide Melek'miş.
Kan verip koltuğa geçip oturdum benden sonrada sırayla babam,Murat(karışan çocuk), onun babası.
Herkes oturmuş birbirine bakıyodu etrafa bakmaya başladığımda annem ve babam Murat' a, Murat bana ben diğer aileye,diğer ailede beni inceliyodu. Aslında biraz rahatsız hissetmiştim. Çünkü herkes şuan bana bakıyodu. Yerimde rahatsız ca kıpırdanıp kapıya döndüm. Doktor içeri gelmişti"Hepinizden tekrardan özür diliyorum. Sizi karıştıran hemşire şuanda zaten işten çıkmış o yüzden de ona ulaşamıyoruz. Onun adınaTEKRARDAN özür dilerim. 3 saat sonra sonuçlar çıkacak. Isterseniz 3 saat sonra tekrar hastaneye gelebilirsiniz." Deyince daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım.
Tam çıkacakken annem sanırım diğerlerine karşıda 'çocuğunu seven,önem veren anne'portresini çizmek için bana çarpık türkçesiyle "liya kizim nereye gidiyorsun?" Ve evt türkiye'ye geri döndüğümüz için Gene liya olmuştum. Şuanda herkes meraklı gözlerle bana bakıyodu. Ona dönüp "birazcık dışarda dolaşıcam. 3 saat sonra hastaneye dönerim merak etme. Ay parrdon sen zaten merak ettiğin için sormamıştın demi"deyip göz devirerek dışarı çıktım. Diğer ailenin benim hakkımda ne düşündüğü umrumda bile değil çünkü bu zamana kadar iyi kız olmuştumda nolmuştu sanki¿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİO AŞİRET AİLE DERKEN¿ (ASKIDA)
ЧиклитLiya G. koreli bir lise öğrencisidir. Ve bir gün başka bir çocuk ile karıştığını öğrenip Istanbul'a gelince türlü maceralar yaşar. Bakalım bu kısa sürede neler yaşamıştır🤩😍 ♧☆küfür ve argo kelimeler içerir♤♡