4.

1.6K 65 1
                                    

"bi sıkıntı yok güzelim arkadaş sadece birazcık kaşınıyoda onu birazcık kaşıycaz" Deyip tekrar oğlana döndü. Belliki aralarında bi husumet vardı.

Tekrardan tartıştığı çocuğa döndüğümde bana pis pis sırıtıyordu. Ama baya taş gibi çocuktu. Arkın'a dönüp "tamam ozamn ben sınıfa gidiyorum" Deyip Arkın'ın arkasındaki sınıfa girdim. Duvar kenarından arkadan bir öndü. Yani 4.sıra, kafamı koyup uyumaya çalıştım çünkü dün akşam doğru düzgün uyuyamamıştım.

Şimdide tam uykuya dalıcam derken beni tuvalete sıkıştıran aptallar geldi. Çakma sarı olan sıramın üstüne oturdu. Esmer olanda yanıma. Okadar canım sıkkındıki kavga etmek bile istemiyorum ve bunu söyleyen benim düşünün yani. Tam ayağa kalkıp gidecekken esmer olan saçımdan tuttu. Tam o sırada kapıdaki bütün gözler bize döndü ve bunlara Arkın ile tartıştığı çocukta dahil.
Zaten belliki kızlar onlar için böyle badgirl triplerine giriyorlardı.

O saçımdan tutunca Arkın hareketlenip tam yanıma gelicektiki ben esmerin saçımdaki elini büküp ters çevirdim. Oda koluyla birlikte ters dönünce beline tekme attım. Ve böylece yere düşmüş oldu. Eteği olması umrumda bile değildi çünkü oda bana sataşırken pek umursamıyodu. Daha sonra çakma sarıya döndüm bana şaşkınca bakıp sonra kendine gelince tam elini tokat atmak için kaldırınca ben ondan önce davranıp saçından tuttuğum gibi yere fırlattım ikiside yerde yanyana yatıyordular.

Arkın'ın arkadaşı "oha vay anasını kıza bak" diyince Arkın oğlanın ensesine şaplatıp "doğru konuş lan hayvan" demişti. O tarafa döndüğümde herkes buraya şaşkınca bakıyodu. Arkın bi anda koşarak yanıma gelince ben daha ne olduğunu anlamadan bana sarıldı. Bende afallayarak bakıyorum mal mal tavana.

Daha sonra Arkın yüzümü elleri arasına alıp böyle şeylere pek alışık olmadığım için hala birşey yapamıyorum. "Sen iyisin değilmi prensesim. Bişeyin yoktur demi" Deyip üzerime bakmaya başladı. Bende "off Arkın ne duygusal birşeysin sen öyle ya" Deyince bana inanamazca baktı. Arkadan kıkırdama sesleri geliyodu. Onlara sinirli bi bakış atıp Arkın'a "merak etme birseyim yok" deyip sıkıca sarıldım. Oda önce bi afallayıp daha sonra karşılık verdi. "Bu konunun burada biteceğini sanma ikizim çünkü hala hesabını sormadım. Bunu dışarda konuşucaz." Deyip benden ayrıldı.

Bende ona "ya Arkın birazcık dışarıda konuşalımmı?" diye sorunca hemen kabul etti. Onu elinden tutup çekiştirerek tuvaletlerin az ilerisindeki pencerenin önüne oturttum. Bana endişeli gözlerle bakıp "noldu ikizimbişeymi oldu" Deyince göz devirip "hayır ikizim merak etme bişe olmadı sadece seninle bir şey konuşmak istiyorum" Deyince az da olsa rahatlamıştı.

Onun yanına oturup ona döndüm ve "hani şu kavga ettiğim çakma sarı varya hah işte o kim"deyince önce bi düşündü sonra "haa sen selin'i diyosun. O bu okulun sözde ablasıdır. Yani kavgacı bad girl'ler olur ya hah işte ondan ama gördüğümüz üzere senin iki hareketine yere yığıldılar." Deyip ufak çaplı bir kahkaha attı "peki yanındaki esmer olan?" Deyince oda direk" ha işte Oda selin'in yandaşı buse. Oda Savaş'a 3 yıldır takıntılı aynı Selin'in bana olduğu gibi." Diyince gözlerim yuvarlarından çıkacak kadar büyüyüp "oha onlar sizi 3 yıldır mi seviyo?" Deyince oda gülüp "evt maalesefki" Dedi. Bende ona "ne yani sen onu sevmiyomusun?" Diye sordum oda"hayır işte Oda tam olarak bunu kabullenemedigi için saplantı haline getirdi. Zaten onlarda karşı sınıfta yani 11/B de savaşın sınıfındalar" "savaş kim" diye sorunca "işte o az önce tartıştığımız çocuk vardıya hah işte oydu" bende "hmm tm ozamn hadi sınıfa gidelim zaten zil çaldı."Deyip onuda kaldırdıktan sonra sınıfa gittik o pencere kenarındaki sırasına bende duvar kenarındaki ateşin yanına oturdum ben gelince gülümseyip "hoşgeldin" Dedi bende aynı şekilde karşılık verdim.

BİO AŞİRET AİLE DERKEN¿  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin