9.

643 30 25
                                    

Selamun Aleyküm gençlik. Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.

Ve ben sanırım medyadaki abiye aşık oldumm❤
Tmm şaka şaka da abi harbiden meteor maşallah

●●●●

Sonunda hafta sonuna gelebilmiştik. Yani tamam belki çok ders çalışan biri değildim fakat işte derslerde çok sıkıcı yaaa.

Kalkıp saate baktığımda saatin 9.30 olduğunu gördüm. Lan ben nasıl bu saate kadar uyumuştum. Ha bu arada söylemeyi unuttum bizim aileyle ben baya kaynaştım. Yani artık bana gerçekten kardeş muamelesi yapıyorlar ki buna çağrı,barış ve kuzeyde dahil.

Okul ise normaldi tek fark benim okuldakilerle daha samimi hale gelmem. Ve ayrıcada savaş sürekli hatta neredeyse her tenefüs yanıma geliyordu. Benim onu kovmama rağmen. Yüzsüz çocuk. Ateşle de samimiyiz zaten ama hem ateşte hem savaşta anlamadığım şeyler var. Garip davranıyorlar.

Kalkıp odamdaki banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Normalde yüz bakım felan yapardım fakat şuan üşendim. Çünkü ben ultra üşengeç bir insanım.(aynı ben)

Aşağı indiğimde herkes masada oturmuş yemek yiyordu. Çok şükür kaçırmamışım bu sefer.

Yanlarına gidip tek boşyer olan arkın ve barışın ortasına oturdum. Herkese günaydın diyince herkes karşılık vermişti. Yaaaa bak şimdi asıl gün aydı

Yemeklerimizi yerken babam Bir anda'' çocuklar nasılsınız ne var ne yok''dedi arkın ve bana dönüp. Arkın'la bakışıp ''iyi''dedik aynı anda. Allahım yoksa şu ikiz olanlar aynı anda konuşup aynı anda hereket ediyorlardı ya acaba ondan mı oluyordu bizdede

Babam gülümseyip ''güzel. Umarım okuluna alışmışsındır güzel kızım.''

''Alıştım. Alıştım fakat neden sordunki?''

''Yarın mardine gidicez. Yani bizim asıl memleketimize. Oyuzden gelmek istermisin diye sormak istedim.

''Yanii....gelmek isterim tabii. Fakat neden önceden söylemediniz.''

''Aslında söylicektim sizlere fakat herşey çok hızlı gelişti. Babaanneniz sizi özelliklede seni görmek istiyormuş. Oyuzden en erken uçak bileti yarınaydı.''

''Gelirim elbette. Peki orada kimler olacak.''

''Orada babanne ve dedeniz,amcanlar,kuzenlerin ve yengelerin olacak. Malum aşiret olduğumuz için bolca kuzenin var zaten.''

''Tamam ozaman ben çıkıp valizlerimi hazırlayabilirmiyim?''

''Tabi prensesim istediğin herşeyi götürebilirsin. Fakat çok bise almana gerek yok zaten en fazla bir ay kalıp gelicez.''

''Iıı peki okulumuz ne olacak.''

''Sizin izninizi aldım. Rapor olarak düşünebilirsin. Oyuzden çokta sıkıntı olucağını sanmıyorum.''

Dediğinde babam, kalkıp yukarı çıktım. Off şimdi ben orada ne giyineceğim ki¿¡

Dolaptan valizimi alıp sevdiğim kıyafetlerden aldım. 4-5 tane elbise, pantolon ve t-shit'ler aldım. Yazda olduğumuz için hırka yada kazak alma gereğinde bulunmadım. Zaten üşürsem arkın ve sweat'leri ne işe yarıyor.

BİO AŞİRET AİLE DERKEN¿  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin