לזיין ולזרוק

459 9 3
                                    

היינו בים והיה ממש כיף אבל בשנייה שאנשים התחילו להסתכל עלי וגם שתיים התחילו איתי הלכנו כי זה הציק ליונתן ואני לא יודעת אם אני אוהבת את הרכושניות שלו, החלטתי לדבר איתו על זה, שנכנסנו לאוטו שאלתי אותו למה זה כל כך הפריע לו, הוא אמר לי כי אני רכושני, אני לא רוצה שתלכי פתאום, אני רוצה לשמור עלייך תמיד כשלי, ובאמת שהוא אמר את זה כל כך יפה אז פשוט החזקתי לו את היד שלא הייתה על ההגה ואמרתי לו כמה אני אוהבת אותו.
הנסיעה עברה סבבה עם שירים שצרחתי בדרך, נסענו אלי הביתה והתפללתי שאין שם אף אחד אבל טעיתי כל הפאקינג משפחה שלי שם אוי לי איך מתאבדים ואיפה?.
כמו שחשבתי אור ישר קם והתחיל לתחקר את יונתן ואני פשוט אמרתי לו לעלות למעלה ונשארתי למטה לדבר עם אור.

*נקודת מבט אור*
מי זה הגבר הזה שהיא נכנסה איתו הביתה הוא נראה בגילי מה נראה לה ומי זה החי בסרט הזה שחושב שיקח את אחותי, הוא גם בטח רוצה אותה בגלל הגוף אני לא מפגר.
ישר קמתי אבל היא כבר הספיקה לעלות אותו לחדר ואמרה לי לדבר איתה ביקשתי ממנה שתבוא איתי החוצה והיא באה ושמעתי את עדן צועקת תיהיה עדין ויצאנו, שאלתי אותה קודם כל מיזה אולי אני טועה בכלל היא אמרה שהוא הבן זוג שלה ואני לא ידעתי מה לעשות ואיך אני קובר אותו אז פשוט ביקשתי ממנה שתספר עליו, היא אמרה שקוראים לו יונתן שני, היא בן 18, שחקן והם הכירו בליהוקים לסדרה החדשה ושהוא גם הנשיקה הראשונה שלה.
אחרי שהיא אמרה את זה באמת רציתי להרוג אותו ואותה כי הוא רוצה אותה בגלל הגוף אני לא מפגר אני גם יצאתי עם בנות בגלל הגוף ולא עניין אותי בכלל בת כמה היא, אז אמרתי לרונה להתרחק ממנו אם היא לא רוצה להאנס, היא צרחה עלי שהוא לא כזה ושהוא באמת אוהב אותה.
אני רוצה פשוט שיהיה לה טוב אז אמרתי לה שעד שאני לא מדבר איתו הוא לא נכנס הביתה היא פשוט נכנסה ואמרה לי לחכות.
אחרי כמה דקות היא חזרה איתו ואמרתי לה להשאיר אותי לבד והיא עשתה את זה כי היא ידעה שאם לא זה יקרה בכוח.
דבר ראשון שאלתי אותו מה הוא רוצה ממנה, הוא אמר שהוא אוהב אותה ושהוא רוצה ליהיות איתה אחר כך הזהרתי שאני אשאל שאלות קצת פרטיות ואם זה באמת יותר מידי שיעצור אותי, הוא אמר שגם לו יש אחות קטנה והוא מבין את הדאגה, שאלתי קודם אם הוא בתול הוא ענה שלא שאלתי ממתי הוא אמר מגיל 13 שאלתי אם הייתה לו תקופה של סטוצים הוא ענה שכן שאלתי מתי הוא אמר שאחרי האהבה הראשונה שלו עד לא מזמן שאלתי מתי זה היה הוא אמר 16.5-18 אמרתי לו לפני כמה זמן זה הפסיק הוא ענה חודשיים שאלתי אותו למה הוא ענה כי הוא רוצה קשר רציני הוא לא רוצה לזיין שהוא שיכור ולזרוק בבוקר, גבר לעניין, אמרתי לו שאני רק רוצה שרונה תיהיה מאושרת ואם הוא יפגע בה הכי בקטנה, אם תרד לה ממנו דמעה הכי קטנה ולא מאושר הוא אדם מת, הוא אמר שאין בעיה ונכנס חזרה הביתה, אני מקווה שאני לא עושה טעות.

התחיל בילדים ונגמר ב...ילדים?Where stories live. Discover now