נשארת לבד

207 6 2
                                    

*נקודת מבט לידור*
סיימתי את הרגילה שקיבלתי מהצבא וחזרתי היום לבסיס (לידור משרת בשריון, חטיבה 401 בתפקיד מפקד), חזרתי היום והמפקד שלי אמר לי שמתחיל מבצע שלא ידוע כמה זמן ימשך ושאני צריך ללכת להודיע לחיילים שלי על כך ולהגיד להם להיות ערוכים ולדבר עם המשפחות כי הלילה זה מתחיל ושאני אעשה את זה גם, הודעתי לחיילים שלי וכולם/ן הלכו להתארגן ולדבר עם המשפחה ובנות/בני הזוג שלהם/ן ואני גם התקשרתי לשלי, התקשרתי קודם לאמא שלי והיא ישר נלחצה אבל הסברתי לה שאין מה לעשות וככה זה והיא אמרה לי שמיה אצל מילי ושאני אתקשר אליהן גם, התקשרתי למיה וסיפרתי לה ואמרתי לה שתגיד למילי גם ושתגיד לה שאני אוהב אותה ושאני חושב אליה ושאשלח לה הודעה בכל הזדמנות שתיהיה לי ושהכל בסדר ולא להלחץ וסגרתי את הטלפון בשביל ללכת לבדוק שהחיילים שלי מאורגנים, השעה 01:30 ובידיוק עמדנו לצאת אבל המפקד שלי ביקש שכל אחד/אחת ישלח הודעה להורים ולבנות/בני הזוג שלהם/ן ואני עשיתי את זה גם.
אימוש האהובה שלי💗-
אני: אמא אנחנו בידיוק יוצאים, אני אעדכן אותך בכל הזדמנות, אני שומר על עצמי ואוהב אותך, תדאגי לי כמה שפחות ותמסרי לכולם שאני אוהב ומתגעגע💞.

תינוקת🐷🐷-
אני: מיוש יפה שלי אני בידיוק יוצא אני אוהב אותך מאוד ובלי שטיות עד שאני חוזר, לא רוצה לשמוע שיש לך חבר שאני לא נמצא!❣️.

אהבה שלי😍❤️-
אהבה שלי😍❤️: לידור מה זה המבצע הזה עכשיו
אהבה שלי😍❤️: מאמי שלי אני דואגת תענה לי תרשום משהו
אהבה שלי😍❤️: לידור בבקשה תענה
אהבה שלי😍❤️: לידורי יפה שלי תענה לי בבקשה.
אני: מילי אהבה שלי, חיים שלי אני יוצא למבצע, אני לא יודע מתי אחזור אבל תיהיה בטוחה שאני חושב עלייך ומתגעגע אלייך בכל שנייה, כל הזדמנות שתיהיה לי אני ארשום לך ואבדוק שאת בסדר, אני יודע שעכשיו שגם אני גם לביא וגם זיו במבצע הזה ומסכנים את חיינו זה קשה לך, אני יודע חיים שלי אני יודע אבל אני שומר על עצמי וגם לביא וזיו תיהיה בטוחה בזה, תמיד יש לך את החברים שלך שאת אוהבת ואת אף פעם לא תיהיה לבד ואנחנו נחזור ונחזור שלמים אל תדאגי יפה שלי אני שרוף לך על החיים ומתגעגע כל דקה, אוהב אותך אהבה שלי❤️.

סגרתי את הטלפון עם בטן הפוכה מזה שאני לא יכול לדעת איך מילי עכשיו והיא בטוח דואגת ובוכה ואני לא יכול ליהיות שם לחבק אותה ולשמור עליה.

*נקודת מבט מילי*
אחרי שמיה סיפרה לי על המבצע הזה שגם לידור יוצא אליו וגם לביא וזיו ואני לא ידעתי איפה לקבור את עצמי, שלחתי לכולם הודעות בתקווה שיענו לי.

גבר אלפא🧡🤍-
אני: לביא
אני: לביא מה הקטע של המבצע הזה עכשיו מזה
אני: לביא תענה לי בבקשה תסביר לי
אני: לביא אני מפחדת
גבר אלפא🧡🤍: מילי קטנה שלי זה מבצע חשוב שאני מחויב לצאת אליו, אל תדאגי יפה שלי אני שומר על עצמי ומתגעגע כל הזמן ואני אתקשר שאוכל❤️.

זיבי🐒-
אני: זיו זיו זיו זיו
אני: זיוש תענה לי
זיבי: מיליייייי אני יוצא למבצע תמסרי לכולם שאני שרוף עליכם ואני אדבר איתכם שאוכל💕.

שמן שלי🐖❤️-
אני: לידור מה זה המבצע הזה עכשיו
אני: מאמי שלי אני דואגת תענה לי תרשום משהו
אני: לידור בבקשה תענה
אני: לידורי יפה שלי תענה לי בבקשה.
שמן שלי🐖❤️: מילי אהבה שלי, חיים שלי אני יוצא למבצע, אני לא יודע מתי אחזור אבל תיהיה בטוחה שאני חוקב עלייך ומתגעגע אלייך בכל שנייה, כל הזדמנות שתיהיה לי אני ארשום לך ואבדוק שאת בסדר, אני יודע שעכשיו שגם אני גם לביא וגם זיו במבצע הזה ומסכנים את חיינו זה קשה לך, אני יודע חיים שלי אני יודע אבל אני שומר על עצמי וגם לביא וזיו תיהיה בטוחה בזה, תמיד יש לך את החברים שלך שאת אוהבת ואת אף פעם לא תיהיה לבד ואנחנו נחזור נחזןר שלמים אל תדאגי יפה שלי אני שרוף לך על החיים ומתגעגע כל דקה, אוהב אותך אהבה שלי❤️.

כולם רשמו לי בערך אותו דבר אבל מזה לא לדאוג אלוהים מזה אני מתה מפחד על האנשים האהובים עלי, אני לא יודעת איפה הם ומה הם עושים עכשיו אבל אמן שהייתי יכולה להחליף אותם ולדעת שהם בטוחים.

*היייייי, כנראה שלא הרבה יקראו את זה אבל אני לא יודעת אם אוהבים את הסיפור אז אתם יכולים בבקשה להגיב בשביל שאדע אם להמשיך, תודה וחג שמח אהובים שלי💗*

התחיל בילדים ונגמר ב...ילדים?Where stories live. Discover now