חוזרים לארץ

293 6 3
                                    

*נקודת מבט יונתן*
הלכתי לאסוף את מילי, יולי וליאו בשביל שנלך למשחק של לביא ורונה באה עוד רבע שעה כי היא לא יכולה לצאת מהפגישה.
הגענו למקום שנמצא המשחק וראינו את כל ההורים של הילדים ונכנסנו כל אחת למקום שהוגבל לקבוצה של הילד שלו, אחרי עשר דקות רונה נכנסה וישבה לידי עם יולי עליה ולידי ישב ליאו ולידו מילי, אחרי עשר דקות הקבוצה של לביא עלו (לביא משחק חלוץ), הקבוצה של לביא ניצחו ונסענו כולנו לאכול במסעדה שלביא אוהב.

*נקודת מבט רונה*
הלכנו לאכול במסעדה שלביא אוהב ואז חזרנו הביתה לארגן את הדברים כי אנחנו חוזרים לארץ לשנה הקרובה, הלכנו לארגן כל אחד את הדברים שלו.
בזמן שאני ויוני ארגנו את הדברים שלנו אמרתי לו שאני בהריון והוא ישר חייך ובא לחבק אותי.
בוקר למחרת הייתה הטיסה שלנו לארץ ואנחנו נגור בבית הישן שלי ושל יוני שהיה לנו שלביא היה בן 5 ומילי שנתיים.

*בארץ*
ירדנו מהטיסה ולקחנו מונית לבית הישן שלנו וביקשתי מליה להחזיר לנו את הרכב כי הבאנו לה אותו שלא תצטרך לקנות אבל עכשיו אנחנו צריכים אותו עד שנחזור ללונדון אז בנתיים היא תשתמש באוטו של הארוס שלה (כן ליה עומדת להתחתן, היא בת 21 והארוס שלה בן 24)

*הגילאים של כולם ומה הם היום*
יוני-28(שחקן ודוגמן), רונה-26(שחקנית,דוגמנית ומנחה), לביא-10 בכיתה ד׳, מילי-7 בכיתה ב׳, ליאו-3 בגן(גדול מיולי בשלוש דקות), יולי-3 בגן(כל הילדים מדגמנים לפעמים), ורונה עכשיו בהריון עוד לא ידוע החודש או מין העובר.
שחף-26(הייטקיסט), ליאן-25(כאוגרפית), מיה-7 בכיתה ב׳, ליאל-4 בגן, שיה-שנתיים בגן פרטי וליאן בהריון עם בן.
עדן-30(סטייליסטית), עומר-32(סוכן שחקנים בסוכנות של מאיה), ליהי-6 בכיתה א (גדולה משקד בדקה וחצי), שקד-6 בכיתה א, אופק-3 בגן ועדן בהריון עם בת.
אור-29(דוגמן,שחקן), גאיה-26(מעצבת פנים), רותם-8 בכיתה ג׳, דור-שנתיים בגן פרטי.
ליה-21(לומדת הוראה), דניאל-24(לומד רפואה).
ליאם-14 בכיתה ט׳.
מאיה-47(מנהלת את אחת מהסוכנויות הגדולות בארץ), ליאור-49(מנהל יחד עם מאיה).
טוהר-26(מנהלת סושיאל), עידן-28(רופא ילדים) ומור-5 בכיתה א׳.
מאי-26(עורכת דין), ערן-27(עורך דין), גלי-4 בגן (גדולה מריי בשלוש דקות) וריי-4 בגן.
דין-27(מנהל משרד פרסום עם ליאל),יעל-23(עובדת במשרד של דין וליאל), לירן-3 בגן ויעל עוד חודש בערך יולדת בן.
ליאל-27(מנהל משרד פרסום עם דין), שירן- 26(עובדת במשרד פרסום), לין-5 בגן, רון-שנה.
שיר-26(יועצת פוליטית), ירין-30(מנהל מסעדה), אלין-4 בגן, דילן-שנתיים בגן פרטי וזיו בת שלושה חודשים.

התחיל בילדים ונגמר ב...ילדים?Where stories live. Discover now