04.21
'yıldızpatı' cevapsız çağrı(3)
'yıldızpatı' gelen çağrı...
'yıldızpatı' cevapsız çağrı(2)
'yıldızpatı' adlı kişiden bir yeni mesaj!
yıldızpatı
jimin ben çok kötüyüm.
(04.46)kalbimdeki acı canımı alacak sanki!
çok yanıyor canım, sahiden göğsümde öyle bir sızı var ki nefeslerim bile yakıyor orayı.
ne yapacağım bilmiyorum, nasıl kaçacağım bu acıdan?
çok yanıyor canım, taehyung öyle çok yakıyor ki beni..
nefret ediyorum bundan! bu halimizden!
neden taehyung'a dair her şey acı vermek zorunda bana, neden eskisi gibi huzur veremiyor onu düşünmek bile?!
ağlamak istiyorum bu zıtlığı düşündükçe jimin
inanamıyorum ben.. nasıl bu hale gelebildik ki biz?tek bir kelimemiz olur da içimizde kırık bir yer edinir diye sözlerimizi bile süzerken şimdi nasıl böyle paramparça edebiliriz birbirimizi aklım almıyor.
yıldızpatı
darmadağın bir haldeyim, kelimelerimi bile bir araya getiremiyorum. taehyung darmaduman etti beni!çoktan alışmıştım yokluğuna ben, inan ki! onu unutmam mümkün değildi, biliyorum. ama gelmeyeceği fikrine alışmıştım. kabullenmiştim onsuzluğu.
bir anda ya! bir anda çıkageldi jimin! akademiye gelmiş hem de, bana gelmemiş bile! nasıl hazmettim ben bunu?
benden gidip bana gelmemiş bir adamın varlığını nasıl hazmedebildim?
yıldızpatı
o kadar acınası biriyim ki.. tüm her şeyi sindirmiş hâlâ ona güvenir haldeyim.. hiçbir şey yaşamamışım, yirmi ikisindeki jeongguk'u öldürmemişim gibi hâlâ ona olan aşkımın kırıntılarını taşıyorum cebimde!yıldızpatı
yazıyor...
çevrimiçiyıldızpatı
jimin ben gerçekten berbat hissediyorum. ne yapacağımı bilmiyorum, nasıl geçer bu?söyle bana ne olur çok kötüyüm ben
yıldızpatı
yazıyor...
çevrimiçi.yıldızpatı
bugün pratik yaparken taehyung geldi.bileğimi burkmuştum krem getirdi revirden, masaj yaptı.
eskisi gibiydi.
(çevrimiçi.)inan ki jimin her şey eskisi gibiydi! akademiye ilk geldiğim zamanlarda pratik yaparken incindiğim yerlerden benimle ilgilenen taehyung gibiydi!
yine krem sürdü, masaj yaptı bileğime beni rahatlatacak şeyler söyledi. seneler öncesi gibiydi.
yıldızpatı
ama berbat hissettirdi bana bu tanıdıklık. aramızda uçurumlar vardı sanki.o uçurumun dibinde de ölü bir şeyler... bizdik sanırım.
ikimiz, bizi birbirimizden ayıran uçurumun dibinde yan yana yitmişiz ama yabancı yitmişiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hasretinden prangalar eskittim, taekook
Fanfictionmayıstı, seni o yüzden bağışladım. bir mayıstı, avuçlarımda yaralı kelebekler taşımayı öğrendim. [balet jeongguk, eğitmen balet taehyung; texting-düzyazı] nisan 2022