7; durmuş olsun aşkımıza takılmış asık yüzlü yelkovan

859 121 72
                                    

ben bölümleri genellikle gece melankoli havasıyla yazdığım için lütfen siz de bölüme başlarken tüm melankoliyi üzerinize alın olur mu? sabah okuduğumda biraz "ne bu hüzün?" dediğim oluyor çünkü... üzücü bir durum yani..

🦢

4 hafta sonrası

zemheri
Şafak vakti anılarımızın parkına sığınmış
yalnız kuş.

Neden ağlıyorsun?

Bizim parkımıza sığınmış ağlıyorsun hem de.

mayıs
neden buradasın?

zemheri
Arka tarafta parkı gören gri binada yaşıyorum.
görüldü.

mayıs
taşınmışsın.

ah, bu yeni bir bilgi değildi gerçi.

iki yıl önce belki dönmüşsündür diye uğradığım evinin kapısını yeni sahipleri aralamıştı bana.

garipsememem lazım.

zemheri
Öyle olması gerekti, isteyerek yaptığım bir şey değildi.

mayıs
pekala..

burayı seçmene şaşırdım.

zemheri
Neden?

mayıs
bilirsin... senin evin ve bu park, bize dair çok şey barındırıyor.

zemheri
Evet, bu yüzden buradayım.

Burası yüreğime anılarımızı çiziyor, seviyorum bu yüzden.
görüldü.

zemheri
İlk öpüşlerimizi bu parkta yaşadık mesela, yüreğime en çok çizilen anı bu sanırım.

Ay ışığında oturuyorduk, gölgelerimiz kaldırıma serilmişti.

Ağlıyordun o gün de, şafak sökerken dahi gözyaşların vardı yanaklarında.

Bileğinden öpmüştüm seni ilk, tam yaşam damarının üzerinden. Sana yaşam olma isteğimdendi o buse.

Sonra gözyaşlarını öpmüştüm. Tek gözyaşında boğulabileceğimi fark ettiğim ilk andı mesela o an.

Sonra dudağından öptüm seni jeongguk. Öyle bir histi ki... sanki tüm her şeyi yaşamışım gibi hissettim.

Sanki gezebileceğim tüm şehirleri gezmişim, yürüyebileceğim bütün yolları yürümüşüm, okuyabileceğim tüm kitapları okumuş, aşka dair tüm şarkıları dinlemişim gibiydi.

Sanki tüm yaşamım sona ermiş ve ben tanrı huzurunda, cennete adım atmışım gibiydi.

Yeterli bir tanım yapamam sana o anı, yeryüzünde hiçbir dilde tanımı yoktur o anki hislerimin sahiden.

zemheri
Sonra her yerde başladı küçük öpüşlerimiz. Kapı aralıklarında, caddelerde, sokaklarda ve evimde öptüm seni.

Çocukların önünde dahi öptüm seni, çocukluğundan öptüm.
görüldü.

zemheri
yazıyor...
çevrimiçi.
yazıyor...

hasretinden prangalar eskittim, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin