[Medya: Elif. Saçları kumral gözleri koyu yeşil olarak düşünülebilir. Ten rengi Ali'nin ten rengine benziyor]Kenan: Burslu olarak kolejimize katılan ve bir kaç hafta geç başlayan öğrencimiz bu hafta bize katıldı. Elif bize kendini tanıtır mısın?
Bundan nefret ediyorum.
Elif: Ben Elif Sarı. Diğer dördü kişi gibi burslu olarak burada bulunmaktayım.
Gözler İkizim Zeyno'ya dönmüştü. Ardından onun yanına geçtim. Tenefüs zili çaldığında Ali yanıma geldi.
Ege: Zahmet olmuş galiba sana.
Elif: Anlamadım?
Ege: Diyorum ki bir hafta geç geldin okul bitti mübarek.
Arap: La sincap yürü git şuradan rahat bırak la.
Elif: Önemi yok.Şu sincap(?) sınıftan çıkmak için kapıya yöneldi.
Ege: Bu arada maviş benim adım sincap değil.
Arap: La bebe alırım ayağımın altına maviş ne la kuş ismi.Sincap(?) biraz daha yürüdü ve durdu.
Ege: Elif! Adım Ege alırsın gruptan numaramı.
Zeyno: Sen yinei kaşınıyosun ya? Bak seni bir kaşırım var ya!
Hazal: Aah ne bağırıyorsun ya! Çok seviyorsan al kullan arkadaşını!Zeyno, Ali, Arap, Vefa ve ben gülmeye başladık.
Hazal: Aa ne oldu kafayı sıyırdı bunlar?
Zeyno: Arkadaşım değil.
Elif: İkiziz biz.Ege şaşkınca bakıyordu.
Ege: Vaaay Zeyno ailedeki en iyi gemleri kaptırmışsın.
Elif: Hayır senin güzellik algın açısından o şekilde.
Vefa: Ayrıca herkesin algısı ayrı.Lafa Sinan atladı.
Arap: La bebe bak mesela bence sen sincapa benziyon. Ama Zeyno'ya sorsak kaşınan birine benziyo der la.
Ege ve yanındaki kız dışında herkes güldü. Kız bana elini uzattı.
Hazal: Onlara benzemiyorsun seni sevdim. Bence bizimle gel.
Bizimkilere bakış attım. Onayladılar.
Elif: Rekabeti sevmem sonuçları hep aynı oluyor. Ama sadece arkadaş olarak gelirim. Sizi tanımak için. Sizden değilim.
Ege: Bakarız.Onlar ile gittim. Ege kolunu Hazalın omzuna attı. Hazal rahatsız olmuştu. Arkalarından giderken Ege'nin aykkabısına bastım.
Ege: Ohoo gözlük lazım kızım sana.
Elif: Özür dilerim.
Ege: Neyse önemli değil.Hazal'a baktım. Ege önümüzden hızlıca ilerlesi. Hazal ile yan yanaydık.
Hazal: Teşekkürler. Rahatsız olmuştum.
Elif: Önemli değil.
Hazal: İkizin. Zeyno. Sana okulda olanları anlattı mı?(VEFA'YA O GÜN HİÇBİR ŞEY OLMADI)
Elif: Bir çoğunu.
Hazal: Sana söylemem gerekiyor. Ege ve Çağrı iddiaya girdi. Ama çağrı Zeyno'yu seviyor gibi. Ege ise hızlı davranacak gibi. Olay şu Ege bana da yakınlaşmaya çalışıyor.
Elif: Yani karar veremiyor.
Hazal: Evet aynen öyle.
Elif: Anladım.Size kendimi tanıtmadım ben Düşelif. Arap her zaman benim düşünceli olduğumu söyleyince ortaya çıkan isim bu oldu. Düşündüğüm şeyler hiçbir zaman normal şeyler olmadı. Cevapsız şeyleri düşünüp durdum.
**
|406|
Selaaaam😊
Yeni bir kurguuu🤟🏼😝
Valla hangisi tutarsa ona devam ediom✋🏽😩
Burda Ege ask adamla olioz🤌🏼🤌🏼🫐Sizce Hazal neden Elif'e iyi davrandı?
🪴Elif koleje uyum sağlayabilecek mi?
🦋Elif'in koleje geç gelmesinin sebebi nedir?
🫀Ege ile Elif uyumlu bir çift olabilecek mi?
🌼Zeyno bu duruma tepki verecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Ama Bana Bakma Öyle~ [TEXTING]
General FictionAma bana bakma öyle. Sakin olma bir şey söyle, Ölüce'm be hiç mi sevmedin? Karşılıksız olmaz ki Ölüler alkış tutmaz ki, Bak öldüm ben hiç mi sevmedin? Asla geriye bakma, Saçma mesajlar atma, Kaç ve barında saklan. #Thewattys -> 5. Sıra