Mi köt össze vele? part 5

42 4 3
                                    

Aznap este Chase Skye-al aludt bár Rider azt mondta, hogy aludjon a toronyban nyugodtan. Chase már fel volt amikor Skye felkelt.
Chase: Jó reggelt Skye.
Bele nézett a lány szemébe és még mindig nem tudta elhinni, hogy megtörtént a tegnap este.
Skye: Neked is. Mióta vagy fel? Fel költhettél volna.
Chase: Csak egy órája vagyok fel, és olyan jó nézni ahogy alszol.
Skye rá mosolygott Chase-re és az orrát a fiú orrához nyomta.
Chase: Ez tényleg meg történik vagy álmodok? Ha csak egy álom, soha ne legyen vége. Szeretlek Skye.
Skye: Én is téged.

A gyönyörű pillanatot egy kopogás szakította meg.
Menta: Skye fel vagy?
Skye rá nézett Chase-re ő meg csak bólintott.
Skye: Őhh... igen fel vagyok. Miért?
Menta egyből rá jött, hogy mi történik.
Menta: Semmi megyek.
Gyorsan elsétált Skye kutya házától. Skye és Chase ki jött a kutya házból. A fiú el indult, hogy felköltse a többi kölyköt. Reggeli után Menta elment sétálni a partra és a vizet figyelte. A számára ijesztő és egyben gyilkos vizet. Bár csak képek ugrottak be számára arról a napról de így is fájt. A lány leült egy eldugott helyre ahol könnyeivel küszködve figyelte az épp csendes vizet.
Menta: A..anya h..ha halassz a.akor kérlek segíts. N..nem megy egyedül e..ez nekem túl sok.
Megrázta a fejét majd felállt.
Menta: Mit csinálok? Egy halotthoz beszélni.. bár itt lennél és élnél.
Menta elindult vissza az őrtoronyhoz.

Mire Menta vissza ért már ott volt Everest. Egész délelőtt nem volt semmi izgalmas, úgy két óra magasságában megszólalt a bilétájuk.
Rider: Mancs őrjárat az őrtoronyba!
A kutyik felpattantak.
Kutyik: Rider hív minket!
Futottak be a liftbe de Menta direkt le maradt, hogy Marshall ne borítsa fel. A dalmata nekiment Everest-nek és borítottak mindenkit.
Marshall: Bocsi.
A dalmata arca vér vörös lett. A lift felment és a kutyik ki ugrottak a liftből.
Chase: Bevetésre készen állunk Rider uram!
Rider: Köszi, hogy siettetek kutyik. Kaptam egy hívást Jake-től, hogy látott egy szürke farkas szerű állatot de nem biztos benne, hogy az volt. Menta kell a jó szaglásod, hogy megtaláljuk.
Menta bilétája megjelent a képernyőn majd a lány kihúzta magát.
Menta: Ha baj van Menta már ott is van!
Vissza ült.
Rider: Everest nálad jobban senki nem ismeri a hegyet.
Everest: Jöhet jég vagy hó, mehet az akció!
Rider: Rendben ti is álljatok készen lehet kelessz segítség! A mancs őrjárat bevetésre kész!

Elindultak Jake-hez, mikor oda értek Jake egy szürke farkas szerű kutyáról számólt be. Meg mutatta, hogy hol látta. Menta el kezdett szaglászni és szagot fogott. Követték a szagot, amikor meg pillantották a "szürke farkast".
?: Jajj ne már megint.
A "szürke farkas" el kezdett futni.
Menta: Rider majd én elkapom.
Le ugrott a kocsijáról és utána futott.
Everest: Rider arra van a szakadék amerre Mentáék futnak!
Everest amint rajöttek, hogy merre is vannak szólt.
Rider: Menta hallasz?
Az ifjú vezető tudta, hogy az egyik csapattag most bajba is kerülhet.
Menta: Tisztán és érthetően!
Menta szeretett pojénkodni.
Rider: Arra van a szakadék úgy hogy légy nagyon óvatos bele ne ess!
Rider több okból is féltette Mentát.
Menta: Rendben Rider vettem!
A "szürke farkas" csak egy pillanatra nézett hátra, hogy követi e még az a kutya.
?: Woááá segítség!!!
Odaugrott és szerencsere elkapta az ismeretlen mancsát.
Menta: Nyugi itt vagyok....
Menta le nézett a lányra amikor egy fura érzés fogta el amit nem értett a pillanatok éveknek tűntek amíg a "szürke farkas" szürke színű szemeibe nézett. Mintha magát látta volna meg benne.
Rider: Menta utol érted?
Ez a hang kizökkentette Mentát és elnézett oldalra.
Menta: I.igen.
Menta lenyújtotta a másik mancsát is a lánynak.
Menta: Segítek gyere.
Fel húzta és eltávolodtak a szakadéktól.
Menta: Mi a neved?
Nagyjából egy idősek lehettek. Menta nem tudta levenni róla a szemét.
Lily: Lily. Neked?
A farkas észre vette, hogy Menta nagyon őt nézi de nem igazán zavarta.
Menta: Menta a nevem. Te egy farkas vagy?
Lily elmosolyodott.
Lily: Nem, igazából farkas kutya vagyok. De mindenki azt hiszi, hogy farkas vagyok.
Rider-ék mikor meg érkeztek bemutatkoztak. Vissza mentek Menta autójához. Lily Menta mögött utazott.

Mindenki nagyot nézett mikor beszélgettek Lily-vel mert külsőre szürke farkas, de kutya lelke van. Mentának csak az járt a fejében, hogy vajon ki lehet Lily és honnan jött.
Rider: Kutyik vacsora.
Rubble farkát csóválva ált fel.
Rubble: Na végre már éhen haltam.
Menta forgatta a szemét de közben mosolygott a fiatal kutyira.
Menta: Te mikor nem?
Mindenki el kezdett nevetni még Lily is elmosolyodott. Chase vacsora után megkért mindenkit, hogy üljön le.
Chase: Mondani szeretnék valami nagyon fontosat.
Menta már vigyorgott Chase-re.
Chase: Menni fog! Meg tudod tenni! Igazából csak annyit szeretnék mondani, hogy én... és... Skye együtt vagyunk.
Mindenki boldog volt mert már várták mikor mondják ki hivatalosan is, mert az első naptól kezdve látszott rajtuk, hogy több van itt, mint szimpla barátság. Mi után meg volt ez is Rider el küldte aludni a kutyikat. Lily le feküdt az egyik fa tövébe, és Menta oda ment hozzá.

Menta: Itt akarsz aludni?
Bár még Menta sem igazán értette, hogy miért vagy mi köti össze Lily-vel de úgy érezte, hogy vigyáznia kell rá.
Lily: Miért? Minden este így aludtam. Ja és őhh köszi, hogy meg mentettél.
Látszott az arcán, hogy nem igazán érzi kényelmesen magát mások közelében.
Menta: Csak a munkámat végeztem. De ha szeretnél alhatsz a kutya házamban is. Kívülről tán kicsinek tűnik de elég nagy.
Menta bele nézett Lily szemébe amit a lány viszonzott. Mentát ugyan az a fura érzés kapta el.
Menta: Mi lehet ez az érzés? Miért csak akkor érzem ha ránézek? Mi köt össze vele? V..várjunk ezt utoljára amikor..
Ekkor egy hang szakította félbe a gondolatmenetét.
Lily: Kö.... köszi d.. de csak h.. ha nem zavarlak...
Lily felült.
Menta: Nem, nem zavarsz.
Rá mosolygott és elkísérté a kutyaházához.
Menta: Nem a legszebb de két kutyi elfér benne.
Beléptek a kutyiházba.
Lily: Nagyon rég volt már tető a fejem felett este. Amúgy mi történt veled?
Ekkor Menta észre vett egy ismerős jelet Lily nyaka hátsó részén.
Menta: A sebekre gondolsz? Hát tudod az elég hosszú és fájdalmas sztori...
Ekkor Lily Menta felé fordult.
Lily: Ha nem akarod akkor nem kell elmesélned.

Sztori:
Egy menhelyen születtem amit elmosott a víz és csak én éltem túl, azóta félek a víztől. Még nagyon kicsi voltam és megbíztam egy olyan emberben akiben nem kellett volna. Elvitt egy fekete furgonban, ami egy nagy épületnél állt meg. Kiderült, hogy kutya viadalokat csinál, csak úgy szórakozásból az az ember. Sokan voltak rajtam kívül, és az életben maradásunkért küzdöttünk. Aki vesztett nem kapott élelmet. Egyszer kerültem olyan helyzetbe amikor azt mondta az ember, hogy utolsó csepp vérig megy a harc.... én nem akartam megölni.. d.. de ha nem teszem akkor meg halok! Azóta se harcoltam senkivel mert a küzdelem után sikerült elszöknöm...

Lily: Én hiszek neked.
Menta már szinte sírt a fájdalomtól amit az emlékek hoztak vissza. Bár ő maga sem értette, hogy miért monda el mind ezt egy idegen kutyinak.
Lily: Rajtam kívül tudja még valaki?
Menta észre vett valami furcsát Lily szemében amit bár nem értett de tudta, hogy ez kötheti össze őket.
Menta: N.. nem.
Menta oda bújt Lily-hez ő pedig át ölelte.
Lily: Nem lesz semmi baj ez már elmúlt ne hagyd, hogy kisértsen és fájdalmat okozzon. Engedd el, és hidd el, hogy jobb lesz.
Menta sírva aludt el. Lily oda bújt hozzá, hogy érezze a szívverését. Remélte legbelül, hogy neki is sikerül elfelejteni a múltját. Hisz elképesztően hasonlít Mentájéra csak ő bele született. Mintha már ismerte volna vagy legalább is látta volna korábban.

(Átírt) Egy új élet reményében (Mentaverse)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora