Választ várok part 6

32 2 1
                                    

Tudom tudom, most volt egy nagyobb kihagyás, de volt rá okom. Elkezdődött az iskola, meg írok egy másik sztorit is ami ettől független. Na remélem meg értitek, akkor fojtassuk!

Menta: H.. hol vagyok? M.. mi ez a hely?
Menta hallott egy halk suttogást maga mögül, és hirtelen megfordult.
Menta: KI VAGY TE? MIT AKARSZ TŐLEM?
Az orrát felhúzva nézte a kutyát aki előtte állt.
?: Nyugi nem akarlak bántani se semmi ijesmi.
Mondta a furcsa alak és előre lépett. Olyan volt mint Menta.. csak. sötétebb.
? : Én vagyok a te multad, akit készülsz elengedni. Meg teheted, de ez nem olyan egyszerü.
Menta felegyenesedett és értetlenül nézte a szinte tükörképének mondhato kutyát.
Menta: Hogy érted ezt?
Menta le ült és eldöntötte egy kicsit oldalra a fejét.
? : El kell ahoz érned engem.
Mondta és Menta alatt elkezdett szétnyílni a talaj.
? : Nem lessz olyan egyszerü! MUHAHAHA!!!

Menta: MII NEEE....
Lihegve kellt fel. Hirtelen fel ült és körül nézett.
Menta: Szerencsére nem kelt fel Lily. Ijesztő volt ez az álom... mintha a valóságlett volna.
Kinyújtózott és kinyitotta a kutyaháza ajtaját. Még nem kelt fel a nap, de a csillagok már csak alig látszódtak.
Lily: Fel is keltél?
Menta hátra nézett és csak egy eröltetett mosojjal válaszolt. Lily felállt és oda sétált mellé.
Lily: Minden oké?
Mancsát Menta vállára helyezte és leült mellé.
Menta: Persze... csak elgondolkadtam az álmomon.
Bar választ akart kapni rengeteg kérdésére de Lily-nek erről semmit sem akart szolni.
Lily: Mit álmodtál?
Számitott erre a kérdésre.
Menta: Nem olyan fontos, már nem is emlékszem rá.
Rá nézett Lily-re és rá mosojgott. Lily tudta, hogy nincs minden rendben de inkább hagyta.
Menta: Meg nézzük a nap fel keltél?
Fel áltt és kérdően nézett a farkas kutyára.
Lily: Miért is ne?
A két lány elindult, Menta elvezette egy eldugott helyre, ahol leülltek és csak nézték a békésen hullámzó tengert csendben. A nap széplassan felbukkant és elindult felfele az égbe. Menta rá nézett Lilyre. Látta, hogy egy apró mosj ül az arcán. Hirtelen le lassúlt az idő, Menta akarata nélkül elmosolyodott amikor Lily belenézett a szemébe. De Menta félt.. félt mert akit utójára szeretett az is eltünt örökre. Már egyáltalán nem mert szeretni eddig a pondig. De ez nem szerelem volt hanem valami más ami össze kötötte a két lányt és ezt ők is tudták.

Menta: Gyere menyünk vissza. Chase mindjárt ébred.
Vissza mentek Menta be ment az örtoronyba, hogy megnézze Rider fel kelt e már.
Rider: Jó reggelt Menta.
Le gugolt és megsimogatta a lány fejét.
Menta: Jó reggelt Rider.
Chase ekkor lépett be a toronyba és már ment is, hogy felvegye a táskáját, és költse a többi kutyit. Amikor Rider telefonya megszólalt.
Rider: Szia Rex. Miujság?
Rider arcárol eltübt a mosoly mikor meglátta Rex agódó arcát.
Rex: Rider baj van.....
Rex elmondott mindent.
Rider: Rendben. Nincs túl elveszett raptor vagy túl kicsi kutya! Mancs őrjárat a dinó járgányba!
Kutyik: Rider hív minket!
Mindenki oda szalatt a dínó járgányhoz és vártak Marshallra. Ő a szokásos módon boritott mindenkit.
Marshall: Jól vagyok.
A kutyik befutottak és le ült mindenki a helyére. Lily Menta mellé ült le.

Menta: Hova megyünk?
Rider: Egy jó barátunk hoz a dínó völgybe.
Menta és Lily csodálkozva figyelték az ős hüllőket, ahogy életre kell a mult. Ahogy megérkeztek egy hátsó lábaira le bénult kutyi fogadta őket.
Chase: Bevetésre készen állunk Rider uram!
Rider: Rendben. A most nemrég kikelt kis raptorok közül eltünt egy! Rex szükséglessz rád és tudásodra!
A dínó kutyi felállt a kerekeire.
Rex: Nyomjuk dínó módra!
Rider: Menta rád és Chase re is szükség lessz. A ti szaglásotoknak nincs párja!
Chase: Chase segít ahol tud!
Menta: Ha baj van Menta már ott van.
Rider: A mancs őrjárat bevetésre kész!
Kutyik: Avuuuu
Amikor oda értek a fészekhez Rex beszélt a két raptor szülővel. Addig Menta és Chase elkezdtek keresni. Chase felküldte a drónját is, de semmi nyom nem volt. Amikor már kezdték volna feladni Menta szagot fogott. Elindultak a szag irányába.
Rider: Szép munka. Kutyik szükség van rátok mindenki jöjjön erre a pozícióra!
Amikor mindenki oda ért elkezdtek nagy erõvel keresni.
Menta: Itt kell lennie valahol...
Lily: Menta gyere egy kicsit.
Oda ment a lányhoz Menta.
Menta: Mi az? Mit találtál?
Lily: Erre gyere.
Lily elvezette Mentát a raptor köjökhöz aki egy sziklaszírten volt. Lily túl közel állt a peremhez és le esett a dínó mellé.
Menta: Lily jól vagy? Tarts ki hívom Rider-éket!
Lily nek még válaszolni se volt ideje de Menta már ott sem volt. Pár perc múlva meg hallotta Skye helikopterét.
Rider: Lily! Skye le engedi a hámot, ragd rá a kisdínóra, utána te jössz!
Lily: Rendben Rider!
Úgy is volt, de mielõtt Skye le engedhette volna a hámot Lily-nek a sziklaszírt le omlott amin állt...

Mentában egy világ tört össze amikor látta, hogy az utolsó kutyi is (Chase-en kívül) örökre becsukja a szemét, akiért az életét is adta volna. Hirtelen megált minden Menta körül, akinek a másodperc tört része alatt fel kellett dolgoznia, hogy Lily nincs többé. Eszébe jutott amikor elõször nézett a szemébe, amikor rá jött mit érez, amikor meg nézték a napfelkeltét, és az, hogy eggyütt aludtak. Mikor elkezdett minden normális sebességbe vissza álni akkor jött rá, hogy már nem áll messze a sírástol. Menta körül nézett és látta, hogy még senki se fogta fel teljesen azt, hogy mi is történt igazából. Bár felfogni könyebb mint elfogadni. Mindenkinek kellett egy perc ahoz, hogy feldolgozza a történteket.
Rider: Szegény kutyi még elõtde állt az egész élet... Mancs õrjárat hazard megyünk gyertek.
Menta: Lily miért? Miért hagytál itt engem?
Chase: Jól vagy Menta? Tudom mien jóba voltatok... sajnálom szegényt.
Menta: É.. én is..
Könyeivel küszködött, hogy még véletlenülse sejtsen senki semmit. Vissza mentek Kalan öbölbe, Menta a kutyaházába be zárkózott és elkezdett sírni. Most jött ki belõlle minden ami eddig benne volt.

Bár Rocky nem ismerte anyira de gedvesnek tartotta. Zumával beszélgetett a kutyaházában.
Rocky: Kedves lány volt.
Zuma: Igen szevintem is. Menta nagyon meg kedvelte. Vocky kévdezhetek valamit?
Rocky: Persze.
Zuma: Neked tetszett Lily?
Rocky: Nem bár kedves volt. De nekem más jön be...
Zuma: Ki?
Rocky: Hát... õhhh..
Zuma: Nem mondom el senkinek. Igévem.
Rocky: Te...
Bár halkan mondta de Zuma értette és boldogság járta át az egész testét. Hirtelen nem tudta irányítani magát és átölelte Rocky-t. Rocky hirtelen azt se tudta mejik bojgón van, de vissza ölelt. Egymás szemébe néztek és Zuma megcsókolta Rocky-t aki viszonoszta azt...

Chase agódott Menta miatt, mert látta az arcán, hogy hiányzik neki bár próbálta titkolni, de a testvére elõtt nem tudta. Skye próbálta nyugtatni Chase-t, hogy nem lessz semmi baj.
Skye: Chase nyugi nem fog csinálni semmit.
Chase: Igazad lehet... én elfáradtam, szerintem aludjunk. Mit szolsz hozzá?
Chase bele nézett a lány szemébe és rá jött, hogy még egyszer se csókolta meg.
Skye: Rendben. Én is fáradt vagyok már.
Chase le feküdt a lány mellé és méllyen a szemébe nézett. Tudta, hogy most vagy soha. Kicsit félve de megcsókolta a lányt, aki viszonozta a csókot.

(Átírt) Egy új élet reményében (Mentaverse)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant