Egy hétig Rider nélkül part 11

30 2 0
                                    

Menta: Mi hol vagyok?
Menta körülnézett és hirtelen a távolba észre vett egy kutya szerū alakot. Nem tudta pontosan meghatározni mivel tulságosan messze volt. Amikor hirtelen elkezdett közeledni, de nem járt inkább lebegett.
Menta: Ki vagy te?!
Menta védekezõ állásba állt, amikor hirtelen megfordult a már látható kutya.
Menta: A.. anya? De te.. nem?
Léna: Igen meghaltam. De itt vagyok, hogy lássam menyit fejlõdtél.
Menta átölelte az anyját.
Léna: Látom vigyázol az öcsédre ahogy megigérted.
Menta: Persze.
Menta bár próbálta minnél erõsebnek mutatni magát belül össze volt törve, mint egy leejtett váza. Ezt az anyja viszont látta.
Léna: Látom jól vagy ezért most elmegyek, de meglátogatlak majd ha rá jössz, hogy hogyan használd az erõd.
Menta zavarodottan nézett az anyjára.
Menta: Hogy érted, hogy erõm?
Léna: Majd meglátod.
Rámosolygott Mentára és ellölte magátol. Menta elkezdett zuhanni.
Menta: NEEE...

Hirtelen felébredt és látta, hogy a kutyi házába van. Kiment de a nap még láthatáron se volt. Ásított egy nagyot és leült az ajtaja elé. Ott ült és gondolkodott amikor hirtel egy hang meg nem zavarta.
Rider: Jó reggelt Menta. Hogy hogy felvagy?
Menta ijedten nézett a hang irányába de amikor meg látta, hogy csak Rider az megnyugosott.
Menta: Jó reggelt. Igazábol csak rémálmomvolt.
Rider: De azért jól vagy?
Menta bólintott. Majd így szolt.
Menta: Jól vagyok. Nem lessz baj majd én vigyázok a többiekre. Nyugodtan menj csak a szüleidhez.
Rá mosolygott a gazdájára aki odasétált hozzá és legugolt mellé.
Rider: Nem aggódtam emiatt. Tudom, hogy számíthatok rád.
Megsimogatta a lány fejét aki összerezzent. Mintha félne. Rider meglepõdött de nem igazán törõdött vele mert azt gondolta csak a fáradság miatt volt.

Rider éppen indulni készült amikor megérkezett Rex.
Rex: Szia Rider! Felvan valaki rajtad kívül?
Rider: Szia Rex. Igen Menta felvan. De én indulok, jó szórakozást.
Rex kiszált a kocsijábol és elindult megkeresni Mentát miközben annyit válaszolt.
Rex: Rendben, neked is Rider!
Rider elindult. Menta ott ült még mindig a háza elõtt. Oda ment hozzá a fiú.
Rex: Szia Menta.
Menta: Szia Rex. Mizu?
Menta fel állt a fiúval szembe. Valamiért amikor a közelébe volt boldogság töltotte el.
Rex: Semmi. A többiek még alszanak?
Menta: Igen.
Egymás szemébe néztek és a világ lelasullt körülöttük. Menta megint érezte azt a bizonyos érzést. Egyikük se szolt egy szót se. Rex farka elkezdett mozogni. Menta sohase csóválta a farkát, de most valamiért elkezdte. Õ maga se értette de nem zavarta.
Menta: Mi ez az érzés? Miért csóbválom a farkam? Mi ez a sok kérdés?

Ezt a percet egy hang szakitotta meg. Chase kinyitotta Skye ajtaját és kisétált. A két kutya már õt nézte.
Rex: Ja amúgy Menta van mūlábad?
Menta: Igen Rocky és Zuma készítette nekem.
Chase egy nagyot ásított és oda sétált a két kutyihoz.
Chase: Jó reggelt. Szia Rex.
Rex, Menta: Jó reggelt.
Rex: Szia Chase. Látom még fáradt vagy.
Rex vigyorogva nézett a mérges fejü Chase-re. Menta elmosojodott és Rex felé forditotta a fejét.
Menta: Gyere reggelizni. Chase te meg ébrezd fel a többieket.
Chase furán nézett Mentára mert nem értette mi ez a parancsolgatás. De nem vitatkozott.

Everest akkor érkezett mikor a kutyik indultak reggelizni.
Everest: Sziasztok!
Kutyik: Szia Everest.
Reggeli után kimentek játcani. Egy két óráig izgalmas volt minden, de utána elkezdtek unatkozni. Már minden játékot játcottak.
Chase: Jég fogó?
Ruble: Játcottuk már.
Zuma: Menjünk le a partra?
Skye: Nem roses ötlet!
Hátraszaltózott egyet és rá nézett Chase-re.
Chase: Nekem rendben van.
Mindenki beleegtezett ezért összepakoltak és lementek a partra. Menta próbált mindenkire figyelni nehogy bajtörténjen. Fáradt volt de ha akart volna se, tudott volna aludni. Rex odament a napágy mellé amin feküdt.
Menta: Miért nem játcol a többiekkel?
Kérdezte miközben felült.
Rex: Gondoltam jövök és megkérdem, hogy jössz e játcani.
Menta ránézett Rex-re és kínyújtotta elsõ két mancsát.
Menta: Most nincs kedvem. De te menjél nyugodtan.
Rex: Van egy ötletem.
A fiú felugrott a napágyra a lány mellé, aki hirtelen meglepõdött.
Menta: Mi?
Rex: Megtanítalak dínónyelven.
A fiú elkezdte csóválni a farkát. A lány bólintott és egy hosszú tanulással nézett szembe.

Aznap már semmi izgi nem történt. Eltelt még egy majd kettõ nap. Végül már csak két nap volt és Rider jött haza. A kutyik már nagyon unták magukat. Menta megfigyelt mindent és mindenkit.
Menta: Everest és Marshall furák egymás elõtt. Rocky és Zuma közt is lehet valami? Nem tudom ebbe nem vagyok biztos. Bár cuki lenne. Na és Rex õ.. hát õ.. mm nem is tudom. Talán érez valamit irántam talán nem. Na és én? Érzek valamit? Nem tudom.
Ezt a hosszú gondolatot egy hang szakitotta meg.
Chase: Menta. Tudunk beszélgetni?
Menta úgy nézett mint aki most ébredt egy méj álomból. De megrázta a fejét és válaszolt.
Menta: Persze. Menjünk.
Elmendtek arra a fákkal körbevint helyre ahova mindíg mennek beszélgetni.

Menta: Mizu? Miröl szeretnél beszélgetni?
Chase: Tudod azt vettem észre, hogy te ezen a héten mindenkit megfigyeltél.
Menta kérdõen nézett Chase-re.
Chase: Vagy is ebbõl csak azt akarom kihozni, hogy szerinted Zuma és Rocky...
Menta olyan gyorsan vágott közbe, hogy Chase meglepõdött.
Menta: Lehet de miért érdekel téged ez anyira?
Chase: Csak azért mert szeretem tudni, hogy mi történik. Amúgy meg nem igazán izgatna bár fura lenne. De nem lenne baj ne, hogy azt hidd.
Menta: Ezt csak õk tudhatják.
Beszélgedtek még egy ideig. Mikor már késõre járt vacsoráztak és le feküdtek aludni. Lefekvés után Menta kopogást hallott. Kinyitotta az ajtót és Rex állt ott. A lány farka elkezdett mozogni. A fiú és õ el sétáltak és leültek tanulni tovabb. Zuma háza üres volt ahogy Chase-é és Everest-é is. Chase Skye-nál, Everest Marshall-nál, amíg Zuma Rocky-nál volt.

Na hát nem is tudom. Szerintem nem lett rossz. A rémálomnak késõbb jelentõsége lessz. De emlékeztek még a part 2-re? Volt egy mondad, hogy Marshall súgodt valamit Rider-nek. Na a kövi fejezetben kiderül mi volt az. Na de addig is páá.

(Átírt) Egy új élet reményében (Mentaverse)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora