10.BÖLÜM
Simge ve Burak çok mutlu gözüküyorlardı, onları mutlu görmek tabi ki herşeye değerdi Beyza için. Burakların getirdiği çiçek ve çikolata kutusunu Simge mutfağa getirdiği an Beyza ve Zemzem de mutfaktaydı Beyza çiçeklere bakarken daldı. Zihnine Ali gelmişti, ilk görüştükleri an, ilk konuşmaları ve kendini yine gözleri dolu bir şekilde buldu. Simge fark ederek Beyza'ya sıkıca sarıldı Beyza kendini daha fazla tutamayarak gözlerinde hapsettiği yaşı serbest bıraktı.
Simge: Herşey geçecek Beyza. Hepimiz çok mutlu olacağız inşallah üzülme artık!! Bak Serkan seni seviyor, sende onu seviyorsun başından böyle bir olayın geçmesi sizin sevginizi azaltamaz. Lütfen iyice düşün bak, sen üzülünce bende üzülüyorum, Zemzemin zorla sürdüğü makyaj bozulacak sonra beni beğenmeyip kaçacaklar. * diye kahkaha attı. Beyza da arkadaşının onu mutlu etmek için sarf ettiği çabayı anlayınca oda yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi.
Beyza: Hadi içeri geçelim yoksa, gelin kaçtı zannedecekler diyerek salona doğru yürüdük herkesle selamlaştıktan sonra boş olan koltuklara oturduk. Sohbet muhabbet derken, Simge kahveleri getirmek üzere mutfağa gitti. Önceden tembihlemiştik Burağın kahvesine tuzu doldur diye. Simge elinde kahve tepsisi ve kahvelerle içeri girince Zemzem ile kıkırdayarak, kaş göz işaretleri yaptık. Burak çok heyecanlı gözüküyordu sürekli ellerini sıkıyor ve ovuşturuyordu. Simge kahveyi en son Burağa doğru uzatınca Burak elleri titrer bir şekilde fincana doğru uzandı. Kendine doğru çekerken Simge ile göz göze geldiğinde kahve ani bir hareketle üzerine döküldü. Burak utançtan yandığını bile belli edemiyorken kıpkırmızı olmuş suratı patlak veriyordu. Zemzem ile ben ise gülmemek için kendimizi zor tutarken mutfaktan ıslak bez almak üzere koştuk. Mutfağa girdiğimizde kahkaha ile gülüyorduk ta ki Burak gelene kadar. Burak geldiğinde çok utanmıştık çünkü heyecanıyla dalga geçiyorduk. Hemen yutkunarak bezi aramaya başladım ve çekmecelerin birinden bir bez bularak ıslatıp verdim. Tam o arada Simge geldi ve Bjrağın o halini görünce o da kahkaha atmaya başladı. Zaten bizim kahkahamızda yarım kalmıştı Simge'den yüz bulunca bizde güldük. Hiç bu kadar atraksiyonlu bir kız isteme olayına şahit olmamıştım diye kıkırdarken Zemzem bende, bende diye onayladı.
Simge hadi içeri geçelim, bizi bekliyorlar diye söylenince, içeri girdik ve herkes daha önceki ciddiyetine geri döndü. Burağın babası boğazını temizleyerek Evet efendim; sebebi ziyaretimiz belli. Allah'ın emri Peygamberin kavliyle kızımız Simge'yi oğlumuz Burağa istiyoruz.
Simgenin babası biraz üzgün, biraz mutlu bir şekilde kızına baktı, gençler anlaştıysa bize söz düşmez efendim diyerek verdim gitti o halde. Simge , Burak ayağı kalktılar annelerinin babalarının ellerini öperlerken bizde ayağa kalkarak, Simge ve ailesini tebrik ederek. Simgeye sıkı sıkı sarıldım, Ona mutlu olması için çok dua edeceğimi fısıldarken. Zemzem de hadi ama ayrılın bir yere gitmiyor ya Simge her zaman yanımızda olacak diye lafa atladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Burakgil gittikten sonra bizde hazırlanmak üzere kalktık. Ama Necla teyze çok ısrar etti kalmamız için ve bi hayli de saat epey geç olmuştu. Ben ile Zemzem Necla Teyzeyi kırmamak için Annemleri arayıp haber vermek üzere telefonumu, çantamdan çıkarttım. Telefona baktığımda yine hatırı sayılır bir şekilde bırakılmış cevapsız çağrılar ve smsler ile doluydu. Tabi ki de hepsi Serkan'dan dı Evlilik teklifinin cevabını bekliyordu. Hemen Serkan'a mesaj attım " Serkan daha cevap vermem için çok erken, eğer biraz daha beklersen daha sağlıklı bir karar verebilirim. Hayırlı geceler" bu mesajın ardından Annemleri arayarak bugün Simgelerde kalacağımı Necla teyzenin çok ısrar ettiğini söyledim. Annem Necla teyzeyi ve Simgeyi tanıdığı için olay çıkarmadan izin verdi. Bende anneme teşekkür ederek öpücükler gönderdim. Telefonu kapatır, kapatmaz Serkan'ın fark ettim ve telefonu açtım. Efendim dedim ama ses gelmiyordu.
Beyza:"Alo Serkan iyi misin? Alo" derken
Serkan: "Beyza benim olacaksın. Benimle evleneceksin seni bırakmam. Duyuyorsun beni dimi diye bağırmaya başladı." Bu kelimeleri farklı bir ses tonuyla ve sanki aklı başında değilmiş gibi söylüyordu.
Beyza: "Serkan sen iyi misin ? Bak sesin hiç iyi gelmiyor. Neredesin şu anda? Diye sorduğumda.
Serkan:"Bilmiyorum nerede olduğumu" diyerek kahkahayla güldü. Ve telefonu kapatmadan önce eğer kabul etmezsen. Senin, Cehennemin ben olacağım dedi...
* Beyza bu kelimeler karşısında adeta donmuştu. Dili tutulmuş bir şekilde Sssimgee diye bağırdı be hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Simge Beyza'nın yanına geldiğinde çok korkmuştu. Beyza o kadar kötü ağlıyordu ki.
Simge:"Beyza ne oluyor? Beyza llutfen birşeyler söyle.. Neyin var?"
Beyza olanları anlatmaya başlar. Simgede duyduğu şeyler karşısında şoka girmiş bir şekilde Beyza'nın göz yaşlarını siler.
Beyza sesi boğuk bir şekilde Ssimge Serkan artık beni sevmiyor onda sadece bir saplantı haline geldim. İçki de içiyor, banada kendine de zarar verecek. Çok korkuyorum Simge çok...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet Sevgili Güzel okuyucularım Güzel yorumlarınız beni çook mutlu ediyor fakat istediğim kadar Yorum ve Vote yok. Eğer Vote sayısı 200'ü geçmezse ve yorum çok olmazsa Yeni Bölümü 2 hafta sonra paylaşacağım :) "Hayırlı okumalar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEVAFUK
RomanceBeyza her zaman ki gibi düşünüyordu... Her şey "TEVAFUK"muydu ? Serkanın karşısına çıkması tamda unutmuşken. Mutluluğa bir adım atmışken üstelik aradan 5 yıl geçmiş ve Beyza nişanlanmıştı...