//YAZ SONUNDA YİNE BEN\\

6 0 0
                                    

Heppinize selamlarr!!!
Son yazdığım yazıda okul illetinden kurtulduğumu ve çok aktif olacağımı söylemiştim, peki oldum mu?
HAYIR🤡
VKSOOWDOWODODKWKĞÜAKMXMĞ

Yaz tatilim bomboş geçmesine rağmen tatil, gezme vs derken yazın bile yazı yazmaya pek vaktim olmadı.
Zaten watty yi silmiştim ve daha dün geri yükleme fırsatım oldu.
Ülkede salak olmasına bol bol salak var da sorun bakalım benim onları gömmeye halim var mı?
YİNE HAYIR😔👍🏿
Neredeyse yaz bitti ama ben ne kendimde yazacak motivasyon buldum, ne yazdım, ne de istediğim şeyleri gerçekleştirebildim :)
Kısaca bomboş bir tatil oldu benim için.
Ye iç yat ye iç yat hayat felsefemi bir yaz daha konuşturmakla beraber kendimi ruhsal, mental, fiziksel gibi gibi hiçbir konuda da geliştiremedim.

Yazmak diyecek olursak eğer doğrusunu söylemek gerekirse bu platforma ilk girdiğim zamandaki heves ve ilhamımı kaybettim, motivasyon düşüklüğü de eklenince en iyisi kendimi iyi hissettiğimde yazıp iyi bir iş ortaya koymak diyerek ortalıktan süzüldüm.
Şu zamanlarda moral ve motivasyonunuz yaptığınız şeylere oldukça yansıyor.
Bundan dolayı kötü motivasyonla ve olmayan ilhamımla sırf aktif olmak için yazıp kötü şeyler ortaya çıkarmak istemedim.
Maalesef aktif olmak için bir söz veremiyorum, okul yine açılıyor ve ben telefonumu bu okul senesinde pek kullanamayacağım.
Hem söz versem de tutar mıyım o bile belli değil :D

Neyse, içimdekileri döküp bir "Ölmedim, yaşıyorum." mesajımı verdiğime göre ben kaçıyorumm <33

(Eğer yapabilirsem buggünlerde 1-2 bölüm atarım)

Sevgilerimle...♡

◇SADECE KENDİ DÜŞÜNCELERİM◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin