Yukarıdaki verdiğim şarkı ile okursanız çok sevinirim. Ben bu şarkıyla bu kitaba başladım. Benim için uygun ama sizler için uygun değilse başka sert ve gaz vericek şarkılarla dinleyebilirsiniz. Sizin zevkiniz~
-Sarı Çocuk-
Liseye kadar beraberdik. Şuan lise 3e geçicektik. Evet Ben Katsuki Bakugou zamanında üstün olmak lider olmak için her yöne başvururdum. Ama yaptığımın hata olduğunu yakın arkadaşım Deku kaza yapınca öğrenmiştim. Sanki ruhumdan kahrolası öz içmiş kendisinden cesur olmuştu! Bu değişimi kimse takmamıştı. Çünkü tek bana yapıyordu. Kendi hali daha iyidi..Tch..ona sesimi bile çıkaramıyordum! Siktir!
Odamdan çıkıp Boktan saçlıların olduğu yere gelmiştim. Elektrik borusu ile konuşuyordu.
'Günaydın Tonton Kacchan.'
'Tch! Günaydın Boktan herif!'
'Oi Bakuu! O Boktan değil..'
'Tch Herneyse.'
Üçümüz beraber ilerleyince, arkamdan onun kıkırdama sesi gelmişti. Evet Dekuydu bu. Liseden beri flörtleştiği kız vardı. Ama bu farklıydı Deku sadece gülüp kıkırdıyordu. Başka bişi yapmıyordu. Bazen kızla oyun oynuyor diyordum ama takmamıştım! Banane kiminle olucağından!. Telefonu kapatıp gözleri bana dönmüştü. Kahretsin! Geri önüme dönüp zar zor Kirikami'ye Sırıtmıştım. Deku yanıma gelip kolumu sıkmıştı.
'Hıg..-'
'Günaydın!'
Siktir! Ağzı mı tutmasam ölücektim! Deku bana bakarak sırıtıyordu.
(aklıma kahrolası akame geldi)
Lanet olsun! Sikiceğim..kolumu sonunda birakıp bu sefer kalçama atıp sıkmıştı. Kızarmam bir olup kendimi sıkarken. Diğerleri bana bakmaya başlamıştı. Ulan lanet Deku!
'Hey iyi misin Baku?'
'Harbi kızardı çilek gibi.'
Kami ileri arkaya bakarken dahada kızarmıştım. Dekunun eli hala kalcamdaydı. Ve bunu görmüştü. Kızaran yanaklarından belliydi. Ama sonradan hüzünle dolmuştu.
'Neyi varki Kacchanın?'
'Hiçbirşeyi! İlerleyin.'
Deku kalçamdan elini alıp ilerlemişti. Sinirli ona bakıyordum. Lanet olası orosbu!. Ona aşık olmamdan yararlanıyordu. Hani bu eskiden değişim demiştim ya? Şimdi öyle bakmıyordum. Ruh hastası gibi hoşuma gidiyordu. Katılığı, sertliği, şiddeti böyle olmasına bayılıyordum.
Okula doğru yaklaşınca Dekuyla o kızı görmüştüm. Kaminari birden elimi tutup kenara doğru sürüklemişti.'Baku! Ciddi ciddi dokundu mu sana?'
'Ne- H-hayır nerden çıkardın lan bunu!'
'Gördüm elleri kalçandaydı, hayır. Asıl sebebim dokunması değil. Onun flörtleştiği bir kız var. Seni oyuncak gibi kullanması gücüme gidiyor.'
Oyuncak gibi kullanmakmı? Bu benim hiç aklıma gelmemişti. İyide Deku ne zaman farklı? İstemesemde yapıyordu. Aşık olduğumu bilmiyordu ama bisex. Olduğumu biliyordu. Sikiceğim. Bu sertliği bazen sevmiyorum. Ve daha demin seviyorum dedim. Ne kritik.
'Sorun yok korkma pikachu. Git boktan saça bak çok meraklı bakıyor.'
'peki..ama bişi olurda bize söyle!'
'Tamam.'
Kaminari ilerliyorken. Dekuya bakmıştım. Kızla baya samimilerdi. Ellerini beline koyucak kadar. Buruk hissetmiştim. Bide bu vardı. Aşk acısı mı ihanetmi yalnızlık mı bilmiyorum ama cidden acıtıyordu. İlerleyip geçerken duymuştum.
'Bugün müsait misin İzuku?'
'Hm, sanırım güzelim.'
'Bugün buluşalım o zaman!'
'Wa. Nereye?'
'Bilmiyorum bana biraz zaman ver..'
Derken cilvelik sabrımı yetirmeden içeri gitmiştim. Tch. Orosbu karılar gibiydi. kendiside çok iyi ya. Sınıfıma doğru giderken Deku omzunu çarparak sınıfa gitmişti. Kaşlarımı çatmıştım. Neydi sikik derdi? Sevdiği minoşlaydı zaten!. İçeri geçince sırama oturmuştum. Arkama dönüp Dekuyu aramıştım. Asıl ona soruyorum ama benim derdim neydi onunla? Onu arıyordum.
Uraraka ile konuşuyordu. Uraraka her zamanki gibi solgun ve bıkmıştı. Hayır ondan değil. Deku her zaman ilgisi olmayan ama flörtlestiği kızı anlatıyordu.Todoroki bile sıkılmıştı bu durumdan adam kızlarla olan ilgisini çekmişti o derece. Arkama dönüp defterimi açmıştım. Ve çizik atmıştım. Günler geçmiyordu sanki. Hergün aynı düşünce aynı kahkaha... gözlerimin dokusunun anlamamıştım bile. Sayfata damlayan göz yaşına bakmıştım. Ben kendimi kandırıyordum. Deku değildi sorun sorun benim ona aşık olmamdı.
Evet bölüm kısa oldu ama diğer bölümler 500-600 arası olur sanırım. Çok yakında fikirlerim tükeniyor. Ve lütfen oylamadan hatta yorum yapmadan geçmeyin beğenmenize göre devam edeceğim. Beğenmezseniz ne gereği var? Okuduğun için teşekkür ederim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗛𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 // 隠れた
General FictionRuhların değiştiği an unuttu. Şevkati. Mutluluğu. Sevgiyi. En büyükde koca bir anıları. Zalım dünyada buna kaç kişi maruz kalıp canını ona verdi? Sanırım ilkti. Ya da ben öyle düşünüyorum. /////// ⚠️ DEKUBAKU ⚠️ ❗OLUNSUZ İÇERİKLER VARDIR.❗ BOYXBOY S...