-Sarı çocuk-
Yurda Ochako ile gitmiştik. Odalarımıza çekilirken Kirishima kolumu tutmuş meraklı bakıyordu.
'Ochako ilemi oldun?'
'Hayır. Sadece küçük evcilik.'
'Bu ne için?'
'Dekuyu kışkırtmak için.'
Kirishima şaşırmış dururken hafif sırıttığım için Sırıtmıştı. Ben odama çekilince hafif kızarmıştım. Onun o yüzünü görmek isterdim. Ama baksaydım anlardı yüzde yüz. Tch. Zor! Cidden zor. Ochakoyu bu duruma soktuğum için pişmandım. Duştan çıkmıştım. Alt ve atletimi giyip üstü arıyordum. Birden kapı sertçe açılınca sinirle dönmüştüm.
'ULAN! kapı çalmak diye bişi yokmu?!'
'Hm..benim için yok kacchan~'
Sinirlendim. Lanet Deku gelmişti. Aldırmadan tişörtü alıp giyecekkrn belimden tutup sertçe itmişti. Lanet olsun! Acıdı.. öksürerek ona bakmıştım. Neden böylesin.. Deku
'E..ne Oldu Kacchan?'
'T-tch! Derdin ne senin.'
'Benim derdim sensin!'
Kaşlarımı çatıp bakmıştım. Neymiş benimle olan derdi? Sikiceğim! Elini boğazıma tutup kaldırmıştı. Ve birden sıkmaya başlamıştı. Korkuyla gözlerim açılarak ona bakmıştım! Zar zor nefes alıyorken sırıttı ve dahada sıktı. İşte o an nefesimi ileri tutamıyordum. Delenmeye başlamıştım. Ellerimi koluna götürüp çekmeye başlamıştım. Gözlerim dolmuştu.
'D..eh..'
'Kacchan çok güzel görünüyorsun.'
Bir bacağını arama sokunca kızarık surat zorla boğuk inlemiştim. Ayaklarımı yere vurmaya başlamıştım. Cidden sikerimki bayılcaktım! Kahretsin Deku!
'Ne oldu kacchan? Azrail sana ışığını mı gösterdi?'
Ellerim hafifleşmişti. Bacaklarımds bitmişti. Gözlerimden yaş akarak Dekuya zar zor bakıyordum. Neden deku? Beni sertçe yere bırakıp kikirdamıştı. Öksürerek nefes alıyordum. Morarmıştı. Hatta zorladığım için kan kusmustum. Deku eğilip saçlarımı okşamaya başlamıştı. İlk defa korkuyordum. Hemde çok.
'Sevgilin seni böyle görünce ne dicek kacchan?'
'D..'
'Efendim Kacchan? Biraz daha mı eğlenmek istiyorsun?'
Kafamı hayır anlamında sallamaya çalıştım. Daha kendime gelememiştim! Lanet olsun daralmıştım. Düzene sokmaya çalışıyordum. Belimden tutup kaldırmıştı. Sinirle ilerliyecek halim bile yoktu..sikerim böyle işi.. beni yatağa yatırmıştı. Geri banyoya ilerlemişti. Ne? Ne oluyor! Geri elinde kova gelmişti.
'Hm.. güzel bedeninden hep nefret ediyordum.'
Atletimi çektiği gibu yırtmıştı. Korkuyla kendimi savunarak ona bakıyordum. Ama.. kovayı göğsüme doğru dökmüştü azar azar..
'AHHH! D-DEKU.'
'Ne oldu lacchan? Sevmedin mi?'
Kaynayan suyun acısını depelenerek çıkarmaya çalışıyordum ama yok! Olmuyordu. Geri pantolumu açıp oraya da azçok dökmüştü. Acıyla bağırmıştım. Gözlerim dolmuş taşıyordu.
'D-deku.. yapma..'
'Hayır Kacchan! İkimizde eğleniyoruz~'
Geri yüzüme yaklaşıp yanağımı öpmüştü kahretsin! Yapma bunu bana. Geri sinirle Sırıtıp bütün kovadaki suyu üstüme dökmüştü. İşte o an bağırarak ağlamıştım. Deku kovayı sertce yere atıp bedenimi sarmıştı. Kapıdan kirikami gelince onlara bakamamıştım bile.
'Ne oldu?!'
'Kacchan.. yüzünü suyla yakmış hafif.. buz tutunca biraz canı acıdı ondan.'
'Naptın lan sen kendine?'
'Konuşamayabilir kirishima onun için endişelenmeyin Lütfen.'
Kirishima kaminariya bakmıştı. Kaminari ise Üzgün endişeli halde bana bakıyordu. Sonra kafasını sallayarak Dekuya bakmıştı.
'Peki..ama ona iyi bak az sonra geri geleceğimi bil!'
Diyerek İlerlemişti. Deku hafif kıkırdamıştı. Acıdan uyuşan vücudumla bir şey yapamıyordum. Kirishimada gitmek istemiyordu ama kanıtları olmadığı için Kaminarinin peşinden gitmişti. Dekunun telefonu çalmaya başlamıştı. Cebinden çıkartıp ekrana bakarken gülümsedi. Ve açıp konuşmaya başladı. Belliydi. Flouraydı bu. Beni yere itip kalkıp üzerime basarak odadan çıkmıştı. Sinirle inlerken orada kaldığımı anlayınca derin nefes verip yerde uyumaya başlamıştım. Başka bişi yoktu çünkü..
Yaralarımı sarıyorken yaktın Kacchan..
Sen hepten bitirdin Deku.
Evet bölüm kısa oldu ama diğer bölümler 500-600 arası olur sanırım. Çok yakında fikirlerim tükeniyor. Ve lütfen oylamadan hatta yorum yapmadan geçmeyin beğenmenize göre devam edeceğim. Beğenmezseniz ne gereği var? Okuduğun için teşekkür ederim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗛𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 // 隠れた
General FictionRuhların değiştiği an unuttu. Şevkati. Mutluluğu. Sevgiyi. En büyükde koca bir anıları. Zalım dünyada buna kaç kişi maruz kalıp canını ona verdi? Sanırım ilkti. Ya da ben öyle düşünüyorum. /////// ⚠️ DEKUBAKU ⚠️ ❗OLUNSUZ İÇERİKLER VARDIR.❗ BOYXBOY S...