İpleri

128 10 5
                                    

-Yazar-

Güneşin gökte ışıldamasıyla sabah olmuştu. 4. Gündü bugün. Ochako, Mina, Kirishima Katsuki için hala hastanedelerdi. Dün gece Ayağına demir ayak cihazı takmışlardı. Diz kapak yerine kadar. Ochako içeri girmiş saçlarını okşuyordu. Mina koltukta Kirishima'nın omzuna yaslanmış yatıyordu. Kirishima İse ochakoya bakıyordu.

Beden nedir ki? Öyle vurulmaya yıkılsın. Evet beden buydu. Her maddeye hassastır bedenimiz değil mi? Zavallı bedenimizi yormaktan oda bizi yormaktan başka bişi yapmıyordu..

Kirishima derin nefes alarak geri Minaya dönmüştü. Mina gülümseyerek yatmaya devam ediyordu.

Ochako gülümseyerek Katsukinin yüzüne bakıyordu. Elini Katsukinin eline uzatıp dokunacakken Katsukinin eli sıkıca tutmuştu. Ochako heyecanla şaşırmış gözleri dolmuştu.

'K-katsuki..'

-Sarı Çocuk-

Ellerimin üstünde bir sıcaklık hissedince aniden tutmuştum. Uyuşuk beynim bedenim zamanla nefes almaya başlamıştı. Derin nefeslerle gözlerimi yavaşça açmıştım. Ochakoyu görmüştüm. Gülümsüyor ve ağlıyordu. Gülümsedim. Yalandanda olsa benim yanımda olmasına mutlu oluyordum.

'Sulu gözlüler sarmış hayatımı! Yeter.'

Ochako sırıtarak kıkırdamıştı. Kirishima ve Mina sıçrayıp bana bakmışlardı. Sırıtarak onlara bakmamla bir kal yiyip gülmüşlerdi.

'Yeter çok durdum kaldırın ulan beni!'

Elbette bikiyordum. Ayağımın gittigini ama en azından hala burdaydım değil mi. Hala onun iplerinde asılıyor, ölüyordum.

Evet bölüm kısa oldu ama diğer bölümler 500-600 arası olur sanırım.  Okuduğun için teşekkür ederim!

𝗛𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻 // 隠れたHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin