・゜Bölüm┆2°。

182 13 33
                                    

Üçüzler kalktığında sırayla duş aldıktan sonra cübbelerini giyip odalarından çıktılar. Dün edindikleri arkadaşlardan biri olan Draco malfoy'u fark eden ilk kişi Levi olmuştu, neredeyse koşa koşa gidip ona sarıldı. Normalde a-sosyal olan biri pek sık, hatta neredeyse hiç bir şekilde bunu yapmazdı. Ama Levi'ın içinden gelen sarılma hissi onu çaresiz bırakmıştı.

"Hey? Ah, Levi. Merhaba"

Draco ilk başta şaşırsada, daha sonra bu durumu ortadan kalktı. Hadrian onları umursamayıp Ortak salona doğru gitmeye başladı. Ortak salona girdiğinde arkasından gelen ikizleri ona yetişti ve birlikte masaya oturdular.

"İlk ders ne?"

"Ksks"

"Anladım. Kiminle?"

"Rovenclaw"

"pekala, anladım. Yiyin hadi."

"neden hadrian sen yemeyecek misin?"

"hayır. Aç değilim, akşam yerim."

"Kardeşim dün akşamdan beri hiç bir şey yemedim aslında sabah kahvaltısınıda yemedin."

"sadece yemek istemiyorum Levi. Sıkıntı yok."

"Tamam..."

Yemekler bitince üçüzler, malfoy ile birlikte ksks dersine doğru yol aldılar. Ksks profesörleri Quirrell diye tuhaf bir adamdı, başında bağlı bir şapkaya benzer dolamaç vardı. Üçüzler adama ne zaman baksa yara izleri çınlıyordu. Birden üçüzlerin dikkati düşüncelerinden çıkıp duydukları sese yöneldi.

"bay potter?"

"evet?&" (üçü birden konuşursa bu işaret olur &)

"Ah doğru unutmuşum, siz üçüzsünüz doğru, doğru. O zaman bay hadrian, lütfen bize yasaklı 2 büyü sayar mısınız?"

Madem yasaklı neden saydırıyorsunuz? Ne işimize yarayacak?

"Crucio laneti, kişiye 20 dakikadan fazla süre uygulandığında kişi ölür ama 20 dakikada aralıklarla uygulanırsa kişi yaşar ama büyü ona ağır hasarlar verir. İkinci ise.. İmperio, kişinin beynine birkaç dakika oksijen gitmemesini sağlar, sonrasında Maddeyi yayarak kişinin vücut akıl ve düşünce kontrol'ünü, büyüyü yapan kişiye verir."

"Aferin size bay hadrian, slytherin'e 20 puan"

Levi deli gibi sevinirken Lucifer düşünceli biçimde masaya bakıyordu. Hadrian onu dürterek hayal dünyasından çıkmasını sağladı.

"hayal dünyasına girme kardeşim, orası güvenli bir yer değil."

"Ah, şey- evet evet... Neyse dersi dinlememiz gerekiyor."

Şüpheli biçimde ona baktı hadrian, bir süre sonra not tutmaya başlayınca ona bakmaktan vaz geçti. Ders bittiğinde adrian hızla kardeşlerini beklemeden oradan ayrıldı. Hadrian zaten bir tuhaflık olduğunun farkındaydı, Levi ise ne olduğunu anlamamış biçimde Lucifer'ın gidişini izliyordu. Hadrian o tamamen gittikten sonra levi'a döndü.

"Levi, Bu çocukta var bir şey."

"Var bencede, aşırı tuhaf davranıyor. Ne bu ben size küsüm tavırları ayol? Biz senin kardeşiniz..."

"gel, şu bize bulaşan kızın başından aşağıya kurbağa kusmuğu dökelim."

"Olur, sıradaki ders'ten sonra yapabiliriz. şimdiki Ders ne?"

・゜〄°。Cinizler; Son 4 Efendi°。〄・゜  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin