DRACO POV
"Šutiš cijelo vrijeme! Mislim da je pravi trenutak da kažeš zašto su se pojavili neki ljudi zajedno sa Ellom!" Pratim oca do njegove sobe. Zatvorim vrata za sobom dok ne dođe do stola.
"Nema šta da se kaže. Došlo je do nesporazuma." Progovori kad se naštima na kožnu stolicu.
Blenem u njega. "Nesporazum? Prijetili su ti kada sam došao!"
On slegne ramenima. "Nesporazum."
Oslonim ruke na stol. "Reci mi,nisam više dijete."
"Misliš to što si punoljetan i to što 'radiš šta želiš' imaš pravo gurati nos gdje mu nije mjesto!" Vikne na mene.
Momentalno sjednem na stolicu iza sebe. "Moram gurati nos kada sam ugledao kako te dave i Ellu koja je sa nepoznatim ljudima."
"Nisu joj nepoznati,ne brini se za nju." Ustane.
"Šta?"
Ode do prozora i gleda kroz njega. "Onaj što me je napao joj je tetak."
"Šta?" Ponovim.
On se okrene. "Lagala te je."
Govori mi kroz lozinke i misli da ga razumijem.
"Šta mi je lagala?" Ustanem nervozno trljajući dlan od hlače.
Uhvati me za rame. "Zaljubio si se u nju?" Pita.
"Ne nisam." Slažem ko iz topa i sklonim se od njegove ruke.
"Odlično,onda ti mogu reći."
"Reći šta??"
"Lagala nas je sve. O prezimenu,porodici,životu općenito." Vrati se na stolicu.
"A da pričaš engleski?"
"Ella Smith nije Smith,ona je Ella Johnson. Onaj čovjek nije njen otac,kako ga je predstavlja,već njezin tetak. Ona nije jedinica i ne živi u Londonu. Preselila se ovdje prije 4. godine u potrazi za sestrom." Kaže u jednom dahu.
Sjednem. "Stani malo. Žuriš. Kako znaš sve to? Rekla ti je?"
"Aha." Klimne. "Baš večeras prije nego što sam ih upitao da sjednu i popiju čaj." Sarkastično odvrati. "Znao sam sve." Otpuhne.
Kakvu sestru pobogu.
"Oteo si joj sestru?" Oštro me pogleda na to.
"Jesi ti normalan! Zašto bi ja imao ikakvu vezu sa Johnsovima??"
"Ko su oni!!??" Poviknem. "Objasni mi. Zašto Ella misli da si joj oteo sestru??" Govorim to 'sestra' baš u normlanom tonu,dok umirem od znatiželje.
"Radio sam sa njezinim ocem prije par godina. Desila se svađa i prekinuli smo prijateljstvo. Par mjeseci nakon toga se proširila vjest o našem prekidu i počela je priča kako sam ga napadao,prijetio i sva ta sranja" Stane a ja odma progovorim. "Radio si to?"
"Samo sam mu došao u kuću rekao par riječi i on je pogrešno shvatio." Kaže.
"I?"
"Novine su izbacile o nestanku njegove najstarije kćerke,Eren Johnson. U prvom članku je pisalo da su krivci Malfoyevi te sam odma rješio tu stvar. Nikad je nisu ni pronašli.."
"Zašto onda Ella misli da si kriv?"
"Jer su joj punili glavu lažima!!" Promrmlja si u facu ljutit. "Ona uopšte nije njegova ćerka." Kaže.
"Ko?" Oslonim leđa na naslonjač.
"Ella."
"Rekao si da je Johnsova."
أنت تقرأ
"OSVETOLJUBLJIVI ANĐEO"
أدب الهواةPromjeniti život u potpunosti nije nova stvar kod Elle Johnson. Poznata kao dobra i dražesna u svojoj okolini. Život će je razočarati tako da će morati i ona razočarati njega. Radi davne prošlosti ona ima pravo da se osveti porodici Malfoy koja je d...