"Bilo bi vrijeme da ga pustiš Pansy." Pojavila se istog momenta kada je dobila pismo. Po njoj vidim koliko je samo sretna,a i po Blaisu.
Ustane i naštima suknjicu i košulju. "Imate sreće što je Blais dobro inače bih vas pretvorila u prah prvom prilikom."
"Nismo baš mislili na tebe. I ako si se već brinula zašto nisi češće dolazila? Nismo mi krivi što si nespretna obići prijatelja."
Odgovori Ella,što nije trebala reći. Ipak,Pansy je poznata po svojo zloći,ambicioznosti,krulosti.
Pansy joj se počne primicati podignute glave,poput kobre. Krenem da ih rastavim,ali me Theo zaustavi. "Ne petljaj se stari." Šapne.
"Ella možda si Malfoyeva,ali ljubavi to ti ne znači da si ti Malfoy. Je li?"
"Ja nisam ničije vlasništvo Pansy. Ne poredi sebe i mene. To što se desilo sa vama u prošlosti nema nikakve veze sa mnom. Samo sam te podsjetila da si nekad trebala doći." Odgovori Ella odmacinjući se.
Ljuta je. Zbog čega? Pansy joj nije vadila živce na početku. Je li to što smo Pansy i ja imali nešto?
"Ella ne želim se raspravljati sa tobom. Draga si djevojka. Ali nemaš pravo spominjati moju prošlost,pogotovo ne sa tvojim momkom."
Ella me pogleda preko njezinog ramena. "Prekinite obadvije." Odvojim ih jednu od druge. "Blais je tu,svjestan svega."
"Spava." Kaže Theo.
"U pravu si,nije ni vrijeme ni mjesto Ella",okrene se prema meni. "Obuzdaj curu Draco." Šapne i izađe.
Okrenem se prema Elli kada Pansy zalupi vratima i nestane.
"Dobro si?" Pitam i krenem da je uzmem za ruku,ali se izmakne.
"Ne diraj me Draco. Dobro sam. Samo me je iznervirala. Misli da ću samo preći i slušati njezine pretnje. E pa neću." Oduvijek sam volio ženske tuče,ali ne mogu zamisliti Ellu i Pansy kako čupaju jedna drugoj kosu.
Pa si obrišem tu misao iz glave.
"U redu,shvatam,ljuta si. Smiri se i shvati da je Pansy takva. Oduvijek je bila,a znam je od 7. godine."
Ne pogleda me. "To što je takva prema vama neće prema meni-"
"Saberite se ljudi. Trebamo da slavimo,a ne da se raspravljamo o Pansy ili bilo kome. Blais se probudio i ide večeras sa nama." Theo stane između i prebaci ruke preko nas. "Zar ne? Ella puno bolja si od Pansy,nije vrijedna rasprave. A ti Draco,ne dolijevaj ulje na vatru."
Ella ga pogleda i nasmije mu se. "Ne bih se udarala sa njom Theo. Samo mi je izvadila živce."
Theo nas pusti. "Svima Ella,ali prihvatamo je." Odmakne se i vrati se kod Blaisa. "Sada idite nazad u Hogwarts pripremite njegove stvari,donesite pa da ga vodimo. Povrača mi se od ove sobe."
Klimnem glavom. "Idemo Ella."
Pustim je da prva izađe i pratim je do auta ispred. Otključam vrata suvozača i sačekam da uđe. Bez riječi sjedne i zatvori sama.
Sjednem u auto upalim ga i krenem. "Želiš li ostati u Hogwartsu?" Kažem.Tiho otpuhne. "Ako se vi ne bi ljutili. Želim naći Chloe."
Zbog čitave zbrke je nismo ni pronašli.
"Nećemo. Pronađi je i popričaj,ako treba doću i ja",nakratko je pogledam. "Od sada će sve biti bolje Ella. Ne želim da nam se vrača prošlost. Od sada nećemo raditi stare greške." Nasmije se i klimne.
Prstima lupkam po volanu obuzdavajući sreću u sebi. Blais se probudo kvraga mu. Ne znam šta ću uraditi kada dođe. Sva sreća pa nije toliko ljut na mene,bar ću ostati živ da to proslavim.
ESTÁS LEYENDO
"OSVETOLJUBLJIVI ANĐEO"
FanficPromjeniti život u potpunosti nije nova stvar kod Elle Johnson. Poznata kao dobra i dražesna u svojoj okolini. Život će je razočarati tako da će morati i ona razočarati njega. Radi davne prošlosti ona ima pravo da se osveti porodici Malfoy koja je d...