- თეთე ...
- ჰოუუ..
- მოკლედ ჩემ დაქალს უნდა დავურეკო .. ქორწინების ორგანიზატორია... ხოდა მინდა რომ ყველაფერი მან მოაწყოს ... თან ჩემი ბავშვოს მეგობარია .. ნუ აქამდე ვერ ჩამოდიოდა საქმის გამო და ვერ გაგაცანი .. არც შორიდან მინდოდა რომ გაგეცნო ... ის ჩემი ყველაფერია...
- პატარა რატომ მითანხმებ .. ძალიან გამიხარდება შენ რაც გაგაბედნიერებს ხომ იცი ... .
- კარგი ცოტა ხანში დავურეკავ ..
- შეუძლია ჯონგუკის სასტუმროში დარჩეს ლუქს ნომერს გამოვუყოფთ ..
- არა სახლი აქვს აქ .. და ცოტა ხნით ალბად მეც იქ გადავალ..
- კაი რაა
- არ გინდა ეხლა ჭუჭყუნი !
- კარგი პატარავ .. ყველაფერი ისე იყოს როგორც გინდა !ანა ქართველი 23 წლის გოგონაა რომელიც 3 წელია კორეაში ცხოვრობს .. მან 22 წლის ასაკში გაიცნო ერთ ერთი ბარის მეპატრონე ბიჭი კიმ თეჰიონი და მისი საუკეთესო მეგობრები .. თეჰიონი და ანა მალევე დაახლოვდნენ და დაქორწინებაც გადაწყვიტეს .. ნიკი ანას საუკეთესო მეგობარია რომელსაც პირველი კლასიდან იცნობს .. მათ 2 წელი პირველად მოუწიათ სხვადასხვა ქვეყანაში ცხოვრება ... ნიკიც 23 წლისაა და ანაზე მხოლოდ 2 თვით დიდია ..
- ეხლა უნდა დავურეკო ... ჯერ არ მითქვამს რომ დაქორწინებას ვაპირებთ და არ ვიცი რა რეაქცია ექნება ... ერთი დაიმახსოვრე , ცოტა რთული ხასიეთის მოგეჩვენება და არ ეუხეშო ! ბიჭებიც გააფრთხილე... ნუ რაღაც დრო დასჭირდება რომ გაიხსნას და ურთიერთობაში შემოვიდეს !
- რამდენს მაფრთხილებ ჯერ ჩამოვიდეს .. მგონია რომ შენი მოკრივე ძმა ან მკაცრი მშობელი უნდა გავიცნო ...
- ნუ მსგავსი სიტუაციაა 🤣
- კარგი პატარა .. წავედი მე სამსახურში ...ანამ ტელეფონი აიღო და მოემზადა და ნიკის დაურეკა ...
- პუპსიკ როგორ მოხდა გაგახსენდი ?!
- ნიკიი .. რაღაც უნდა გითხრა..
- გისმენ ...
- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე
- რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ , გიჟო გოგო !
- გელოდები .. მომწერე და დაგხვდები აეროპორტში ..
- კარგი! აქედან არაფერს გეუბნები მაგრამ მაგრად დადქი რადგან მოგკლავ !
- კარგი რაა .. წინასწარ ნუ მაშინებ !
YOU ARE READING
ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებული
Random- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე .... - რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ გიჟო გოგო !