14

133 6 0
                                    

- რას შვები ?(ვ)
- დიზაინს ვაკეთებ და გადავიწვი....
- რატომ?
- აუ რა ადგილებიც მომწონს არ ეტევა ეს 800 კაცი და რა ვქნა ... ორ დღეზე ზომ არ გადავანაწილო 🤣🤣
- ერთი იდეა მაქ ჰობი რომ გაიღვიძებს მერე გეტყვი ..
- კაი ხო .. ისევ სძინავს ყველას ?
- კი ყველას სძინავს .. და შენ რატომ გღვიძავს ? არადა ყველქზე გვიან დაწექი მგონი ..
- ძილთან ვერ ვმეგობრობ ... ნუ ვერ ვიძინებ მოკლედ რა .. ცოტა ხანში ავალ და დავიძინებ ცოტას ...

ნიკი ადგა რამეონი გაიკეთა ბართან დაჯდა და ჭამა უნდა დაეწყო რა დროსაც თეჰიონმა საჭმელი ააცალა ..
- მადლობა 🤣

ნიკიმ მეორე რამიონი გაიკეთა. ისევ მოკალათდა და ახლა უკვე ახლად გაღვიძებულმა ჯონგუკმა ააცალა..
- ნიკი ძაან მშია .. მადლობა 🤣🤣
- რა ქენი ? ( ვ)
- ნიკის ავაცალე 🤣🤣
- მეც წეღან ავაცალე..
მალე მოგვკლავს 🤣🤣

ნიკიმ ახლა სენდვიჩი გაუკეთა თუმცა პირველი ნაკბეჩის მერე ანამ გამოაცალა ..
- თქვენი კარგის ტრაკი მოვტყან ! მე ვიძინებ !
- მოიცა ხომ გშიოდა ? (ვ)
- აღარ მშია ! კიდე ბევრნი ხართ შემდეგი ვინ გამომაცლის პირიდან ლუკმას არ ვიცი 🤣

ნიკი ავიდა ოთახში , წამოწვა ყურსასმენები გაიკეთა მუსიკა ჩართო , თვალები დახუჭა და დაძინებას ცდილობდა .... რა დროსაც ყურდასმენები გამოგლიჯეს ..
- პუპსიკ მეძინება ...
- არა გშია * ჯონგუკმა ხმა ამოიღო *
- ჯონგუკ? რას მივარდები ოთახში ...
- ჭამე ჯერ * სენდვიჩი გაუწოდა * თან ჩემი ხელით გაგიკეთე
- ოჰ რა პატივია. .. მადლობა მაგრამ ეხლა მართლა არ მინდა ...
- შენი ტეელეფონი რატომ არ ჩერდება ? ანათებს ..
- აუ უხმოზე რომ მაქ სულ დამავიწყდა .. * ტელეფონი აიღო დახედა და ისევ გადადო * ჯონგუკ ცოტა ხნით მართლა მჭირდება ძილი ...

ნიკიმ თვალები დახუჭა თუ არა მაშინვე დაეძინა .. ჯონგუკი კი ტელეფონს უყურებდა რომელზეც ისევ უამრავი შეტყობინება მოდიოდა .. თავი ვერ შეიკავა ტელეფონი აიღოდა მესიჯი გახსნა ... ინგლისურად იყო ნაწერი ..

ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებულიWhere stories live. Discover now