- დილამშვიდობისა პატარა
- დილამშვიდობის, რომელი საათია ?
- 12 დაიწყო ...
- ჩემი წასვლის დროა ...
- საით ?
- საღამოს ბიჭების და გოგოების წვეულებისთვის ყველაფერი უნდა მოვამზადო ...
- ააჰაა გასაგებია , გოგოები გვეყოლება წვეულებაზე თუ მე მივხედო მაგას ? 🤣
- ტრაკს ნუ ათამაშებ შენ ..
- ტრაკს ნუ ახსენებ ჩემთან ძალიან გთხოვ !
- კარგად ხარ? თვალები გაქ ჩაწითლებული ...
- დავიძინებ და გამივლის.. ისე რანაირი ადამიანი ხარ , როცა ჩვეულებრივად საუბრობ ფლირტის ექსპერტს გავხარ , შენი ყველა გცევა მიმზიდველი და სექსუალურია და მათთან ერთად ისეთ პოზაში გძინავს თითქოს სექსუალური ფოტოების გადასაღებად იღებ პოზებს ..
- ანუ ჩემ გამო ვერ დაიძინე ? 🤣
- აჰამ...
- კარგი ამიერიდან ძილს აღარ დაგიფრთხობ და ჩემთან ერთად დაძინების უფლებას აღარ მოგცემ 🤣🤣
- აუუუ .. ეგ არ მიგულისხმია მეეე ..
- ისე მე ძილი ვახსენე და არა დაწოლა ! ნახვამდის ბები ... პირი დაკეტე და დაიძინე ეხლა ! 🤣🤣🤣-ანაა ...
- რა არის თეთე ..
- საღამოს გოგოებს როგორი წვეჯლება გექნებათ ?
- არ ვიცი , ორივე წვეულებას ნიკი აწყობს .. ასე თქვა სიურპრიზიაო... მაგრამ ნიკის გარყვნილი ბუნებით თუ ვიმსჯელებ ყველას კარგი გართობა გველის 🤣
- მოიცა რა ??
- რა იყო ?
- არა .. რაც წარმოვიდგინე ეგ არ იქნება , დაიკიდე ..
- შენ ვერც წარმოიდგენ რა იქნება 🤣🤣 ჩვეულებრივად გიჟია 🤣ნიკი ყველასგან ჩუმად წავიდა აეროპორტში მისოს ( ნამჯუნის შეყვარებული ) დასახვედრად ..
- გამარჯობა , ნიკი ხომ ?
- კი , მისო იმედია ფრენისას დაისვენე..
- კი მთელი გზა მეძინა 🤣
- ჩემთან წავიდეთ ...
- ჯუნს როდის ვნახავ ?
- ჩემი გათვლებით ღამე 🤣🤣
- რა ჩაიფიქრე ?
- წამოდი იეჯის , ანას და ლალოს გავუაროთ ... გზაში მოგიყვები მაგრამ ჯერ გოგოებმა არ უნდა იცოდნენ 🤣
- კარგი ....მოსაღამოვდა ბიჭები ნიკის მიერ მიცემულ მისამართზე მივიდნენ .. ლაუნჯ ბარში შევიდნენ მხოლოდ მუქ წითლად განათებულ ოთახში ბოძებზე სექსუალურად გამოწყობილი გოგონების ცეკვა იყო მხოლოდ კარგად შესამჩნევი ... ბიჭები დაჯდნენ დივანზე მხიარულად სვავდნენ და გოგონების ყურებით ტკბებოდნენ .. უეცრად გოგონები მათ მიუახლოვდნენ პატარა მათრახებითა და ხელბორკილებით .. სექსუალურად ეთამაშებოდნენ და ეხებოდნენ მათ სხეულებს .. 2 საათი ბიჭებმა მშვენივრახ გაატარეს სანამ არ მიიღეს ჯონგუკმა ნამჯუნმა და თეჰიონმა ნიკის შეტყობინება ..
YOU ARE READING
ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებული
Random- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე .... - რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ გიჟო გოგო !