-ნიკიიიიი
- რა იყო ?
- რაზე ფიქრობდი ?? დიდი ხანია გეძახი ...
- ნეტა რაზე, შენ ქორწილზე. ..
- რა ხდება ??
- ორივე მხარეს უნდა მოეწონოს , ორივე მხარე კმაყოფილი უნდა დარჩეს ამიტომ ქართულიც უნდა იცეკვოთ ..
- თეჰიონს ვეტყვი , შენ ხომ გვასწავლი ?
- კი რა პრობლემაა ..
- აუ ცეკვები დავდგათ რა 😅
- რა პრობლემაა .. როგორც გინდა .. ყველაფერს მივხედავ ... იცი დრესკოდზე ვფიქრობდი .. რა აზრის ხარ??
- ეგ როგორ ? ყველა ბიჭს ნაცრისფერი და თეთრი პერანგის ჩაცმა შეეძლებათ გოგოებს კი იისფერი ან ვარდისფერი ისიც ღია ვარდისფერი ყვავილებიც თეთრი და იისფერი ან ვარდისფერი იქნება... გაფორმებებიც შესაბაკისად ...
- და დრესკოდი რატომ მოინდომე ?
- ჩემი ინსტაგრამის მესიჯები ნახე ... სურათებს მიგზავნიან რის ჩაცმას გეგმავენ და საშინელება ხდება !
- მმ.. ისე საინტერესოა .. ხომ იცი გენდობი და ზუსტად ვიცი რა და როგორც არ უნდა გააკეთო საუკეთესო ქორწილი მექნება ..
- რა თქმა უნდა ჩემო პუპსიკნიკი და ანა ერთმანეთს ეხუტებოდნენ .. ნიმის ცრემლები წამოუვიდა ...
- რას ვიფიქრებდი თუ ესე მალე მომიწევდა შენი ქორწილის დაგეგმვა .. ყველაზე ცუდი კი ისაა რომ ბოლო 1 წელი ერთმანეთისგან შორს ვიყავით ..
- მეც ვერ წარმოვუდგენდი თუ პირველი მე გავთხოვდებოდი 😅😅
- გახსოვს პატარაობაში როგირ ვგეგმავდით ჩვენს ქორწილს?? კაბებსაც კი ვარჩევდით , ცეკვა სიმღერას ვდგავდით ..
- გახსოვს?! ყოვთვის გვეგონა რომ ძმაკაცები იქნებოდნენ ჩვენი ქმრები ..
- ხო .. ვამბიბდუთ ისე არ დავქორწინდებითო მაგრამ მშვენივრად თხოვდები 🤣🤣
- მე იმედი არ დამიმარგია .. იმდენი ძმაკაცი ყავს და ერთს როგორ ვერ ნახავ შენ შესაფერისს 🤣🤣
- მე ვინ გამიძლებს ვინ უნდა გაიმეტო 🤣🤣🤣
- ეგეც მართალია 🤣მაგრამ შევამჩნიე ჯონგუკს როგორც უყურებდი თბაზე ...
- ჰაა??
- თავს ნუ იდებილებ .. სიმპატია გაქვს ხომ ??
- არ ვიცი არ დავფიქრებულვარ და არც მსგავსი დამოკიდებულება შემიმჩნევია ჩემს თავზე ..
- ეს პასუხის თავიდან ასარიდებელ სიტყვებს გავს.....
- ნუ შემეცი .. წადი ჩაიცვი კლუბში წავიდეთ ..
- ბიჭები ?
- ბიჭები რა საჭიროა .
- ლადოს და ლალოს არ დაველოდოთ ?
- არა ჩინეთში მიდიან თავიანთ ნათესავებთან... იეჯის დაურეკე ..
- კარგი ... გამოვიპრანჭოთ??
- აბა რააა ... მიდი ჩავიცვათ და წავიდეთ 🤣🤣
-აუ თეთეს რომ ეწყინოს ?
- ბიჭების ასაგდებად კი არ მიმყავხარ .. პროსტა გავერთობით დავლევთ და ვიცეკვებთ რა 😅
- კაი ვსო .. იეჯის დავურეკავ და პირდაპირ იქ მოვა
YOU ARE READING
ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებული
Random- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე .... - რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ გიჟო გოგო !