- ანა..
- ჰოუ
- გუშინ ჯონგუკი რატომ დაუყენე თამაშში ნიკის საკოცნელად ??
- მეგონა ნიკის მოეწონა ჯონგუკი და შემოწმება მინდოდა ...
- როგორ?? მოკლედ თუ თვალებში შეხედავდა ხა ისე აკოცებდა მაშინ მართალი ვიქნებოდი .. მაგრამ თვალები დახუჭა ...
- ეე.. ანუ შენც ის იფიქრე რაც მე ..
- რა ??
- ჯონგუკს მგონი ნიკი მოეწონა , მის გამოხედვას ვერავინ გამომაპარებს ... პროსტა რომ ვკითხე უარყო ..
- და იქნებ ჩვენ გვეჩვენება რაღაცეები ?
- შეიძლება, მაგრამ დავაკვირდები უკეთესად ..
- ამიერიდან უამრავი საქმე იქნება არა მგონია დიდად ეგ შევძლოთ .. ნიკი კიდე საქმის დროს სულ გათიშულია , მარტო საქმეზეა გადართული ..
- 3 თვით ადრე გეგმავს ! დარწმუნებული იყავი რომ ეს სამი თვე ხშირად გავერთობით ერთად !
- კარგი, რა ჩაიფიქრე ??
- არაფერი პროსტა რაღაც უნდა გკითხო და არ გაგიტყდეს ..
- რა არის ??
- ხომ იცი ჯონგუკს არ უმართლებს უერთიერთობებში ..
- მერე
- ნიკის და ჯონგუკის დაახლოება რომ ვცადო ხომ არ ვინანებ ?
- ნიკის სიმპატია მაინც რომ გაუჩნდეს დამერწმუნე არასდროს აწყენინებს !
- ვაა ... რა მოვიფიქრო ?? ორივე ჯიუტია ...
- ჰოო ეგეც მართალია ..ყველანი ადგნენ , საუზმობდნენ .. მხოლოდ ნიკის ეძინა ..
- ნიკის ისევ სძინავს ? ( იეჯი)
- კი .. აღარ გავაღვიძე .. შეიძლება გვიან დაეძინა .. ( ანა )
- აგე გამოჩნდა ისიც ! ( შუგა )
- ნიკი .. კარგად ხარ ? გვიან გაიღვიძე .. ( ანა )
- დროის სხვაობას ყველაზე მეტად რომ ვერ ვიტან ხომ იცი .. ( ნიკი )
- რა მოხდა ??( ანა )
- დედაშენთან და მამაშნეთან ერთად აუცილებელ სტუმრებს განვიხილავდით , შარში ვარ ! ( ნიკი)
- რა მოხდა ?? ( ანა)
- გრანდიოზული , ყველაზე კარგი ქორწილი უნდა ქონდეს ჩემს შვილს ... ყველაფერმა კარგად უნდა ჩაიაროს ... ფულზე არ ინერვიულო .. აქაური სტუმრების ყველანაირ ხარჯს ჩვენ დავფარავთ ამიტომ მათი ფრენა და დაბინავება ასევე მანდ რომ ყველაფერი დაათვალიერონ დაგეგმეო ... 5 დღე იქნება აქ ყველა და რაოდენობა არ გაინტერესებს ?? ( ნიკი)
- რამდენი ?? ( ანა )
- 300 ( ნიკი)
- მაგას კიდე შევამცირებთ ( ანა)
- არც იოცნებო ... 500 კაციდან 303 ადამიანზე ძლივს ჩამოვედი ... 238 ოჯახია ჯამში ( ნიკი)
- მეღადავები ? ( ანა)
- სიფათზე არ მეტყობა ვღადაობ თუ არა ?? ( ნიკი)
- აუ და რა ვქნათ ( ანა )
- რა უნდა ვქნათ და ყველაფერი უნდა მოვაგვარო .. შენ ნუ დაიწყებ წუწუნს თუმცა სასწრაფოდ მჭირდება თეჰიონის მხრიდან სტუმრების სია .. ( ნიკი )
- სია უკვე შედგენილი აქვთ იმათ თუ გინდა გადმოვაგზავნინებ ( ვ)
- იდეალურია .. ( ნიკი )
- აუ თეთე .. ის შენი ბიძაშვილი არ უნდა მოვიდეს ხომ იცი ?! ( ანა)
- პატარა არ გამოვა მასე .. რანაირად წარმოგიდგენია რომ ბიძაშვილი არ მოვიდეს .. ( ვ)
- არ მოვწონვარ და ნერვებს მომიშლის , საკუთარ ქორწილში გავგლეჯავ ალბად ! ( ანა )
- ეხლა რეებს ამბობ დაუკვირდი , ყველა დავპატიჟო და ბიძაშვილს ვუთხრა შენ არ მოხვიდეთქო ?? ( ვ)
- ნიკი დამეხმარე და აუხსენი ... ( ანა )
- ისე ჩავერიო როგორც დაქალი თუ სამართლიანად გიპასუხო ( ნიკი)
- ოო სიმართლე მითხარი რას ფიქრობ .. ( ანა)
- თუ არ გინდა მისი ბიძაშვილის მოსვლა რადგან არ მოსწონხარ ... მაშინ შენც უნდა ამოშალო სტუნრების სიიდან ის ხალხი ვინც მას წვრილთვალება ჩინელს ეძახის! (ნიკი)
-კი მაგრამ ... ( ანა)
- მე რომ თეჰიონი არ მომწონდეს , ვეუხეშო და გითხრას რომ ქორწილში არ დამპატიჟო მერე ? ( ანა)
- ეს სხვადასხვაა (ანა)
- ანა ნართლა ატრაკებ .. არ გამოვა ბიძაშვილი უზარმაზარ ქორწილში რომ არ დაპატიჟო უფრო ფმგადაიმტერებ , და კიდე რა გაერიულებს? მე იქ ვიქნები და ვერავინ ვერ ჩაგაშხამებს დღეს ! (ნიკი )
- კარგი ,სხვა რა გზა მაქ ( ანა )
- მე დამაინტერესა როგირც დაქალი როგორ ჩაერეოდი ( რმ)
- ვიტყოდი რომ ეს ანას ქორწილია , და თუ თეჰიონს უყვარს მისი ამ დღის გალამაზაბეაზე უნდა იფიქროს იმაზე რომ არ ანერვიულოს , და თავისივე ქორწილში ღიმილის და ბედნიერებია საშუალება არ წაართვას .. ნუ პროსტა დიდი ტექსტებით ... ( ნიკი )
- უცნაური ხარ ... ( ჰობი)
- გვიან მიხვდი 🤣🤣 ( ანა )
- არ გშია ნიკი ? ( ჯინ)
- არა დედიკო დილით ყავა მირჩევნია მადლობა 🤣🤣 ( ნიკი)
- დედიკო ?? ( ჯინი)
- დედაჩემს გავხარ .. სულ საჭმელს აკეთებს , ყველას შიმშილზე ნერვიულობს , საჭმელს სთავაზობს მერე დაძალებაში გადასდის 🤣🤣 ( ნიკი )
- ნუ ტიპური დედაა რაა ( ჯიმინი)
- პუპსიკ... ( ნიკი)
- ყავა გინდა ხო ?? ( ანა )
- ხო ხედავ შუბლზე მაწერია 🤣🤣 მომიმზადე რა უნდა წავიდე ... ( ნიკი)
- სად ? ( ანა)
- სეულში( ნიკი
- რატომ ?? ( ანა)
- ავიაკომპანიასთან მაქ შეხვედრა. .. ( ნიკი )
- ყველანი წავიდეთ .. ( შუგა )
- ხო ჩვენც საქმე გვაქ ! ( რმ)
- ისე ჯონგუკ სასტუმრლზეც უნდა ვისაუბროთ .. ( ნიკი)
- კარგი ( ჯკ)
- ჯონგუკ , მაგარი იდეა მაქ მამაშენის გასაპრანკად.. (ვ)
- რა იდეა ?სამაგიეროს გადახდის დროა 🤣🤣 ( ჯკ)
- გახსოვს ერთხელ რა მოგაძახა?? ერთხელაც სასტუმროს გოგოს გამო დაკარგავო 🤣🤣 ( ჯიმინი)
- მერე ?? ( ჯკ)
- ნიკი თქვენს ადმინისტრაციაში დარეკავს და დღეს საღამოს შეათანხმებს შეხვედრას შენ და მამაშენი დახვდებით .. როდესაც ის ჯავშანზე დაიწყებს საუბარს და თანხებზე ეტყვი რომ.... ( შემდეგ გავიგებთ ) (ვ)
- გულმა არ დაარტყას კაცს 🤣🤣 ( ანა )
- არა , ძლიერია ( ჯკ )
- მოკლედ 3ზე მაქ შეხვედრა ავიაკომპანიასთან სადღაც ერთი საათი გაგრძელდება ამიტომ 5 ან 6 საათზე დავგეგმავ თქვენთან შწხვედრას ბატონო ჯონგუკ .. სასტროს ნომერი მიკარნახეთ .. ( ნიკი )
YOU ARE READING
ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებული
Random- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე .... - რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ გიჟო გოგო !