სახლში მივიდნენ ოთახებში გადანაწილდნენ , ბიჭებმა გარეთ ცეცხლი დაანთეს და ხორცის შეწვაც დაიწყეს .. გოგოები ბალახზე დაფენილ პლედზე იჯდნენ .. იეჯი და ანა საუბრობდნენ , ლალო მუსიკას უსმენდა მშვიდად წამოწოლილი , ნიკი კი წიგნს კითხულობდა.. ბიჭები ერთობოდნენ ერთმანეთს აწვალებდნენ .. ხან ერთმანეთს ნახშირით სვრიდნენ , ხან წყალს ასხამდნენ , ერთმანეთს დასდევდნენ .. უეცრად გოგოებისკენ მიმავალ ლადოს იუ და ჯონგუკი აეკიდნენ ლადომ სირბილი დაიწყო ფეხი დაუცდა და პირდაპირ ნიკეს დაეცა .
- ბოდიში .. უბრალოდ მწუწავდნენ და ვეღარ შევიკავე თავი ..
- არაფერია ლადო .
- ნიკი , ისე აქ გასართობად მოვედით მგონი .იუ ნელ ნელა მიიწევდა ნიკისკენ .. მიუახლოვდა და თავზე ბოთლით წყალი დაასხა ... ჯონგუკი ძირს დაწვა და ისე გააგრძელა სიცილი .. იუ კი უკვე გარბოდა ... ნიკე წამოხტა იუს გაეკიდა უკნიდან თმით დაიჭირა და წაათრია ... პირდაპირ ტბასთან ხელი გაუშვა და ხელი კრა.. ახლა თვითონ დაიწყო სიცილი რა დროსაც უკნიდან ჯიმინი ეპარებოდა თუმცა ლალომ ადრევე შეამჩნია დაასწრო და იმის მაგივრად რომ ჯიმინს ნიკი ჩაეგდო ლალომ ჩააგდო ჯიმინი ...
- ეე გოგოები როგორ გვერევიან ჰაა ?? (ვ)
- მოდით აქ (რმ)
ყველა გოგო გაიქცა ... პირველი თეჰიონმა ანა დაიჭირა და მიაყოლა ბიჭებს ტბაში , ლადომ ლალო დაიჭირა და ისიც ტბაში აღმოჩნდა ... ჰობიმ იეჯი დაიჭირა და გადააგდო ... ნამჯუნი და ჯონგუკი კინ ნიკეს დაჭერას ცდილობდნენ ... შუგა წამოწოლილი უყურებდა ამ ყველაფერს და თან ვიდეოს იღებდა ჯინი კი ხორცს ვერ ტოვებდა .. ტბიდან ამოსვლა როცა დაიწყო ყველამ ნიკი მიხვდა რომ აზრი აღარ ქონდა და უნდა დანებებულიყო ... ნამჯუნი მივარდა ხელებით დაიჭირა ჯონგუკმა ფეხებით ტბასთან მივიდნენ და ისროლეს ... ჩავარდნილმა ნიკიმ ყვირილი მორთო ...
- ღრმააა .....
- მერე რა ( რმ )
- ცურვა .... არ ... ვიციიიი...
- ჯანდაბა , გვეღადავება უეჭველი (ჯკ)
- გაგიჟდით ? ცურვა არ იცის ... ( ანა)
- ანა უკვე ტბისკენ მირბოდა .. ამის შემხედვარე ნამჯუნი და ჯონგუკი პირდაპირ გადახტნენ წყალში ...
- ნუ ფართხალებ აგიყვან მენდე ( ჯკ)
YOU ARE READING
ნამდვილი მეგობრობა 💜 დასრულებული
Random- ნიკი ვთხოვდები და უნდა ჩამოხვიდე .... - რაა ?? პირველივე რეისით მოვდივარ გიჟო გოგო !