Prolog

25 2 0
                                    

Byla jsem opilá a nevěděla co dělám. Tančila jsem s pěkným cizincem kterého jsem v Pensylvánii ještě neviděla. Potkali jsme se u baru, kde mě pozval na sklenku, a pak na další, další a další sklenku whiskey.

,, Pod me si najit pokoj." promluvil opile cizinec. Rozesmála jsem se a kývala hlavou na souhlas. Chytl mě za ruku a táhl od těch lidích pryč až jsme se dostali k chodbě.

,, Poc se to tocí?." zasmála jsem se.,, Nic se netocí zlato. Jsme opijí
" zasmál se semnou a sáhl na nějakou kliku. Tím otevřel dveře od pokoje které byli určené na sexuální aktivity. Zatáhl mě do pokoje a začal líbat. Kdybych nebyla opilá nevyspím se s náhodným klukem.

,, Mivuju tvoe rty." promluvil opile a nepřestával mě líbat. Prsty jsem přejížděla po lemu trika, které jsem mu poté sundala. Málem jsem omdlela, měl vypracované tělo. Vypracované ramena a břicho. Zatahal mě za ret, což se mi mimochodem líbilo.

Sundal mi mé tričko a začal mi prsty přejíždět po košíčcích od podprsenky. Nepřestával mě líbat a vedl mě k posteli.,, Sundaj ji." nenechal se pobízet. Prsty přesunul k rozepínání podprsenky a rozepl jí. Přestal mě líbat, hodil mě do postele, která byla mimochodem příjemná, a přesunul se na de mě. Začal si hrát s mými prsy. Olízl, sál, pustil. Dělal to dokonala a s druhý prso mnul mezi prsty.,, Su dokonale." promluvil pokračoval.

Chvilku mě zlobil a pak mě i sebe svlékl do naha. Užíval si ten slastný pocit že před ním ležím nahá. Byli jsme oba opilí a myslím že ani jeden jsme nevěděli co děláme.,, Doprdele nemom gumu." vzdychal když mi sáhl rukou mezi nohy.,, Nevada." promluvila jsem.

Té noci se stalo něco, co můj život změnil

Ahoj! Vítám tě u mého nového příběhu. Nevím jak budou vycházet kapitoly ale snad často. Nebudu vám spoilerovat tento příběh, protože už vím jak celý skončí ( teda pokud si to nerozmyslí že). Hokej v tomto příběhu nebude na prvním místě ale také se tam objeví. Spíš tento příběh je o hokejistovi který je vymyšlený. Doufám že se vám bude tento příběh líbit a kdykoliv mi můžete napsat s nějakou radou jak by ten příběh měl vypadat. Můžete i psát názory. Děkuji všem kdo si to přečte<33

Osudná noc Kde žijí příběhy. Začni objevovat