o necelé 4 roky později
,, Tati a opravdu nevadí že přijedeme?"právě jsem volala se svým otcem, měla jsem se k němu s Maxem ke svým rodičům. Ale jen dočasně než si najdu práci a pak nám koupím dům. Sama teď finančně na tom nejsem dobře. Otec Maxe neví že ani Max existuje. Max byl omyl, ale nejkrásnější omyl který mě mohl potkat. O pár dní později, co jsem se vyspala s tím cizincem, mi doktorka podtvrdila těhotenství. Napadla mě myšlenka potratu ale ihned jsem ho zavrhla. I když mi dítě dal cizí muž který mě nemiloval, tak bych toho malého človíčka nedokázala zabít.
,, Samozřejmě že ne zlato, dlouho jsme se neviděli, a těším se i na malého. Maminka se na vás oba těší. Jenom Jacob o vás neví "Rodiče o Maxovi věděli, ale jelikož jsme nebydleli zrovna poblíž tak ho viděli na fotkách nebo na skypu. Bratr o něm nevěděl. Nebylo to schválně ale nebyli jsme ve velkém kontaktu. Maxovi se jeho dědeček s babičkou zalíbili až moc, a když se dozvěděl že pojede za dědečkem a babičkou byl velice nadšený.
,, Dobře tak - Maxi tohle né!" zvýšila jsem hlas na mého syna, který chtěl po židli výlez na kuchyňskou linku. To já, zatím seděla v kuchyni u stolu.
,, Asi bys měla jít za tím malým rošťákem. No nic, uvidíme se zítra beruško. Mám ještě něco na práci abych mohl být zítra s vámi celý den"milovala jsem svého otce a pořád miluju. Je úžasný, protože se snaží pro svou rodinu udělat cokoliv. Vždycky to byl můj vzor.
,, Dobře, zítra se uvidíme. Přijedeme okolo večera. Vyjedeme až se Max odpoledne vyspí. Ještě se ozvu"
,, Fajn. Musím jít. Ahoj a dej za mě a maminku pusu Maxovi. Nemůžeme se ho dočkat" rozloučil se otec a típl hovor.
,,Maxi?"zavolala jsem na mého syna který si hrál na zemi v kuchyni s autíčky.,, Hm?" byl až moc zaneprázdněný autíčky, že mi nevěnoval moc pozornosti.,, Půjdeme spinkat, už je pozdě ano?" bylo už devět hodin večer a to byl čas kdy měl jít už do postýlky.,, Mamí estě chvíli" zamumlal unaveně. Sedla jsem si k němu na zem a pohladila ho po zádech,, Už ne Maxi, zítra pojedeme za dědou a babičkou tak se musíš vyspinkat ano?" Max nakonec přitakal a nechal se odnést do postýlky kde jsem ho převlékla do pyžama. Nahla jsem se abych mu mohla dát pusu na dobrou noc.,, Dobrou noc broučku můj" zašeptala jsem a dal mi pusu na tvář.,, Dobou noc maminko. Mám tě moc vád" usmála jsem se na něj a pohladila ho po tmavě hnědých vláskách které má po svém otci.,, I já tebe zlatíčko" zaculil se a zývl. Vzal si svého oblíbeného pejska kterého pojmenoval Sammy. Nevím jak ho napadlo to jméno ale moc se mu líbilo. Přikryla jsem ho dekou, zhasla lampičku a potichu odešla.
Max většinou usne do půl hodiny ale když je hodně unavený stačí pár minut. Chodím ho kontrolovat než jdu spát. Nechávám Maxovi pootevřené dveře aby mohl jít kdykoliv do mé ložnice, která je hned vedle jeho pokoje. Vzala jsem si víno, sklenku a šla do mé ložnice. Lehla jsem si do postele a pustila film na notebooku. Mám v něm záložku filmy takže se vždy najde nějaký. Od úletu s cizincem jsem nebyla s žádným klukem. Nikdo nechtěl ženu která má dítě. Maxe nelituju protože, jak jsem říkala, je to ten nejkrásnější dárek který jsem kdy dostala. Miluju ho celým srdcem. Pustila jsem si film Živel.
Když film končil, uslyšela jsem zvuky. Měla jsem dveře pootevřené kvůli Maxovi. Po chvilce se začali otevírat dveře a na práhu stál můj syn.,, Maxi copak se děje" ihned jsem se zvedla z postele a přispěchala k němu. Klekla jsem si k němu a pohladil ho po tváři.,, Zdál se mi oškluvý sen Počebuju čůvat, půjdeš posím semnou maminko?" měl skleněná očíčka. Možná se probudil s pláčem jako když se mu zdá nějaký ošklivý sen.,, Samozřejmě že půjdu. Pojď" Max už chodil na velký záchod ale potřeboval vždy pomoct. Chytla jsem ho za ruku a šli jsme spolu do koupelny kde poté vykonal potřebu.
,, Můžu spinkat s tebou maminko?" zeptal se když už byl oblečený a vycházeli jsme z koupelny.,, Samozřejmě že můžeš. Chceš mi říct o čem byl ten ošklivý sen?"zakroutil hlavou na nesouhlas. Očividně byl opravdu ošklivý když o tom nechtěl mluvit. Max byl ve velké společnosti tichý, ale když byl sám nebo semnou byl to rošťák. Vlezli jsme si ke mě do postele. Max si vylezl ke mě do postele a zachumlal se pod peřinu. Já šla do jeho pokoje pro jeho plyšáka Sammy, protože jak už jsem říkala, neusne bez něj. Max už skoro usínal když řekl,,Kde je tatínek?" a vzal si Sammyho.,, Broučku, tatínek tu není" už hodněkrát se ptal proč nemá otce. Nevěděla jsem jak mu to vysvětlit. Vždyť jsem mu nemohla říct S tvým tatínek jsem se poznala v baru kde jsme si to rozdali nebo Tvůj tatínek a já jsme udělali chybu a ty jsi se stal omylem. To bych mu nedokázala říct.,, Není?" zeptal se ospale a když jsem se na něj podívala měl skleněné oči, jako kdyby chtěl začít plakat.,, Zlato, tatínek se rozhodl jít vlastní cestou. Někdy to tak bývá, ale zvládneme to spolu" pohladila jsem po ručičce. To malého ale rozbrečelo.,, Já chci tátu" obejmul mě a začal plakat. Párkrát už se tohle stalo a já ho chapala, potřeboval otce ale neuměla jsem přivést cizího muže k nám domů a říct Maxovi že je to jeho nový tatínek.
,, Já vím a slibuju že najdu tvého tatínka ano?" tenhle slib byl opravdu risk protože to nebylo nemožné ale Maxe se uklidnilo. Uspala jsem ho a docházelo mi co jsem mu slíbila. Najdu tvého tatínka Maxi.
Ahoj! Vítám tě u nové kapitoly. Snad tenhle příběh někoho osloví a bude ho bavit. Je to jen začátek tak to půjde trošičku pomalu ale v druhé kapitole už se máte na co těšit. Doufám že se líbí a potěší mě jakákoliv reakce na příběh. Děkuju!
ČTEŠ
Osudná noc
Romance!!PŘÍBĚH OBSAHUJE VULGÁRNÍ SLOVA A SEXUÁLNÍ SCÉNY!! Příběh je o dvou lidech kteří se potkají náhodně v baru. Opijí se spolu a poté se spolu vyspí. Jak bude pokračovat život obyčejné 23. leté Emily a 28. letého hokejisty Olivera, to se dozvíte v pří...