1977 Sıradan bir sınav günü<> Bella Potter<>
"Hadi ama Lils lütfen."dedim. Ama Lily büyük ve karmaşık Hogwarts'ın uzun koridorunda hızla yürümeye devam etti ve durmadı. "Hayır Bella olmaz çalışmalıydın." Kafasını bana çevirmiyordu bile. Aceleyle yürüyordu. Ve bende her sınavda olduğu gibi bana kopya vermesi için Lily'ye yalvarıyordum.
"Bu son isteyişim olacak. Zaten daha önce hiç kabul etmedin. Lütfen, hem diğer sınavlara çalışırım." Lily eline aldığı kitaplarla bahçeye doğru yürüyordu ve bende peşinden gidiyordum. Sınav bir ders sonraydı ve ben hiç çalışmamıştım. "Çalışmak için yeterince vaktin vardı. Ayrıca benden, seni çalıştırmamı isteseydin bunu yapardım. Ama kopya... kopya vermem."
Ne acelesi vardı? Sanki biri peşinde onu kovalıyormuş o da koşarak kaçıyormuş gibiydi. "Bir saniye durur musun?" Durdu ve bana doğru döndü. "Sadece sınav için stresliyim Bell." Kaşlarımı kaldırıp gözlerimi pörtlettim. "Ciddi misin? burada stresli olması gereken bir kişi varsa o da ben oluyorum. Zaten aylardır çalışıyorsun, senin sınıf 1.'si olacağın belli." Yürümeye devam etti ama Şükürler olsun artık koşu yarışında gibi davranmıyordu.
"Lils, lütfen. Sınava çalışamadım. Bu benim için çok önemli. 7. Sınıfı tekrar okumak istemiyorum." Nihayet bahçeye gelmiştik. Özenle toplanmış saçlarını eliyle düzeltti. Her zaman, gölgesine oturduğumuz ağacın yanına doğru ilerlerken "Evet çalışmadın, daha doğrusu çalışamadın çünkü kafan Sirius ile fena hâlde meşguldü." Dedi. Aslında haklıydı ama "Haklısın Lils. Hepsi benim suçum, sınavdan geçemezsem kesinlikle aylarca sorumsuzluk ettiğim için. Bana kopya verme." Diyecek hâlim yoktu.
"Sirius şuan konunun dışında." Ağacın yanına geldik ve gölgesine oturduk. Sırtımı ağacın gövdesine yasladım. Lily'dr elindeki kitabı açıp okumaya başladı. Kafamı çevirip yana baktığımda Sirius ve James'in kahkahalar içinde yanımıza geldiğini fark ettim.
James "Selam kızlar." Dedi ve ağzındaki sakızı patlattı. Sirius yanıma oturup omzuna yaslandı. James ise tam karşımızda çimenlere sırt üstü uzandı.
"Sirius resmen altında eziliyorum." Diyerek Sirius'u ittirdim. Ama bu seferde kolunu omzuma attı. Hiç şikayetim yoktu tabi.
James sakızı gürültülü bir şekilde çiğnemeye başlayınca Sirius onu uyardı. Ama James eğer dursaydı şaşırılacak bir durum olurdu. Daha da gıcık edici bir sesle çiğnemeye başladı. Bu sefer Lily kafasını kitaptan kaldırdı ve "James kes şunu!" Dedi. James bize doğru dönerek boğazını temizledi ve "Tabi çiçeğim sen nasıl istersen." Dedi. Sirius yüzünü buruşturdu ve "Ayıp ediyorsun dostum. Ben dediğimde durman gerekiyordu." Diyerek saçlarını eliyle geri attı.*
"Bella önüme otursana. Saçlarını öreyim." Sirius kocaman gülerek söylemişti bunu. Ayağa kalkıp Sirius'un önüne geçtim ve saçlarımı örmeye başladı. James, Lily, Sirius ve ben hâlâ bahçede oturuyorduk.Sınavın başlamasına az kalmıştı ve aptalca olduğunu biliyorum ama başka seçeneğim yoktu. "James sınava çalıştın mı?" Sirius kocaman bir kahkaha attı ve "Evet Bells çalıştı, hatta o kadar çok çalıştı ki Mcgonagall'ın yerine artık James Profesör olacak." James elindeki sabahtan beri evirip çevirip oynadığı ama ne olduğunu anlayamadığım minik şeyi Sirius'un kafasına attı. "Kes sesini pati."
"AGH-" Lily, Sirius'un elini tuttu ve saçımdan çekti. Çünkü bu gidişle kalırsa Sirius tüm saçlarımı koparacaktı. "Özür dilerim Bells. Veee işte bitti. Tokanı verde toplayayım." Bileğimde duran tokayı çıkarıp Sirius'a uzattım. O da saçıma taktı.
"Tamam ben gidiyorum." Dedim ve ayağa kalktım. James "Hey, nereye?" Diye bağırdı arkamdan. "Remus'un yanına gidiyorum Jammy." Lily benimde duyabileceğim bir şekilde "Remus'tan da kopya isteyecek." Dedi ve kaşlarını çattı. "Seni duyabiliyorum Lils." Remus'u aramak için kütüphaneye gittim ve orada da buldum.
İlk bölümü çok uzun yazdım farkındayım. Ama bizim amacımız kısa kısa bölümler yazmak. Bu yüzden burada bitirdim.
<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The potter siblings - regyssa&siribella - ONE SHOTS
FanfictionAlyssa ve Bella'nın hayali karakterleriyle yazılmış bir kurgudur.