Bölüm 5

12 2 0
                                    

Arkadaşlar Alyssa aşırı iyi ve komik yazmıyor mu? Çok iyi ama kendi hiç beğenmiyor, salak neyse.

1 Haziran 1974
Cumartesi

Kahvaltı yaptıktan sonra Alyssa ve Remus ile birlikte kütüphaneye gittik. Çok ödevimiz vardı. Gerçi kendi isteğimizden çok Remus'un ısrarı üzerine geldik. Çantamdan parşömen parçasını çıkarıp yazmaya başlarken "Profesörler cidden bu ödevleri bizden 2 günde yapmamızı mı bekliyor?" Dedim.
Remus parşömeni kendine doğru çekip şöyle bir baktı. "İstersen yardım edebilirim." Evet şuan aradığım şey kesinlikle buydu.

Kafanızda ders çalışmayan, sorumsuz biri gibi gözükmek istemem tabi. Ama sınavlara pek çalıştığım söylenemez ve özellikle Sihir Tarihi dersinden nefret ediyorum. "Evet çok iyi anlayamadığım tek ders falan heralde." Yaklaşık bir saat ders çalıştık ve Sirius'un kütüphaneye dalışı sayesinde sona erdi.

"Çok sıkıcısınız. Hadi gölün oraya gidelim." Yüzünde garip bir ifade vardı. Sanki gülmemek için zor duruyordu.
"Tamam olur. Diğerlerini de çağıralım." Dedim ve kitaplarımızı toplamaya başladık.

*

Göle gelmiştik. James, Peter, Sirius, Remus, Alyssa, Ben vardık. Dorcas ve Marlene, Malfoy'a yaptıkları şaka yüzünden ceza almışlardı. Lily ise James'e trip atıyordu çünkü canım ikizim tam bir aptal gibi davranıyordu. Mary de onun yanındadır diye tahmin ediyorum.

James ve Sirius her zamankinden farklı davranıyordu. Alyssa da fark etmiş olacak ki "James bir sorun mu var?" Diye sordu. James ise eliyle ensesini kaşıyıp "Hiiiç canım. Ne olacak?" Dedi. Sohbet etmeye devam ettik.

James taş toplamıştı, Remus ve Sirius ile göle atıp sektirmeye çalışıyorlardı. Peter ise sadece çimlere oturmuş öylece izliyor ve krekerleri kemiriyordu. "Hadi Belly biz de gidelim yanlarına." Evet harika olurdu çünkü sıkılmaya başlamıştım. Kalktık ve üçümüz birlikte yanlarına gittik. Biz de taş aldık ve sektirmeye çalıştık. Remus'un kolunu dürterek "Gördün mü aylak tam 3 kez sekti. 3 kez." Diye üstüne basa basa söyledi Sirius.

Tam tekrar taş almak için eğilmiştim ki iki el beni belimden tutup kendine çekti.
"HEY! SIRIUS NAPIYORSUN? BIRAK BENİ." kafamı kaldırıp baktığım da James de Alyssa'yı tutmuştu. "Hazır mısın dostum?." Diye bağırdı James. "James bırak beni yoksa çok pişman olacaksın!" Dedi Alyssa James'in kucağında debelenirken. "3, 2, 1 ŞİMDİ."

Sirius bir anda beni göle attı. Ardından da James, Alyssa'yı. Salaklar! Bedelini ağır ödeyecekler. Tabi Alyssa benden önce gidip onlar uyurken kafalarından aşağı kovayla su boşaltmazsa veya ödevlerini onlardan gizli saklamazsa. Şuan kahkahalar için gülüyorlardı. Bende gülüyordum çünkü çok komik haldeydik.

Uzaktan Marlene ve Mary'nin sesi duyuldu. "Hadi ama bizsiz mi?" İkiside göle atladı. Biraz yüzdükten sonra elimi Remus'a uzattım. "Remus çıkmama yardım eder misin?" Elimi tuttu ve onuda göle çektim. Tam Sirius ve James'de atlıyordu ki Profesör Mcgonagall'ın sesi duyuldu. "Ne yapıyorsunuz siz orada?"

SELAMLAAAAAAR

Şuan kuzenimin doğum günündeyim ve bölüm yazıyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Klasik şeyler işte oylamayı unutmayın.
Görüşürüz.

The potter siblings - regyssa&siribella - ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin