Alyssa bölümü yazmıştı ama dün atmayı unutmuş o yüzden bugün 2 bölüm attık.
20 Mart 1975
<>Bella Potter<>"Hayır, tamamen saçmalık." Remus göz devirdi ve arkasına yaslandı. "Kes sesini Remus. Hem Sirius kabul etmek üzere." Şuan Alyssa ile birlikte Sirius'a göz kalemi sürmek için uğraşıyorduk. Sirius'un hoşuna gitmiş gibiydi. Ama Remus işimizi zorlaştırıyordu.
"Kıza benzemek istemiyorum." Çantamın içinde göz kalemini arıyordum ve buldum. "Hayır Siri benzemeyeceksin. Çekiciliğine çekicilik katacak" dedim. Sirius sırıtmaya başladı. James ise makyaj malzemelerini karıştırıyor ve ne olduklarını anlamaya çalışıyordu.
"Umarım o şeyle gözümü oymazsın Bells." Buda bir olasılıktı tabi ama Sirius bebek gibi tepinmezse düzgünce sürebilirdim. "Umarım." James elini çantanın içinde gezdirdi sonra eline aldığı şeyi kurcalayarak "Peki bu ne?" Dedi. Sabahtan beri 3 Milyonuncu soruşu falandı herhalde. Alyssa "James bırak onu yerine." Dedi ve James'in elinden alıp çantaya geri koydu.
"Çok istiyorsan sana da yapabilirim Jammy." Dedim. Kaşlarını çattı ve alnını kaşıyarak "Aman kalsın." Dedi. Alyssa gülmeye başladı.
"Şuan dikkat odağı ben olmalıyım. Çünkü sonuçta bana makyaj yapacaksınız." Sirius duruşunu dikleştirdi ve konuşmaya devam etti "Şuan yapmazsanız vazgeçeceğim ve yapamayacaksınız." Asla ama asla Sirius'a makyaj yapmadan ölemezdim. "Tamam yaklaş biraz, burdan oraya uzanamam."
Sirius yanıma oturdu. Göz kalemini açtım. "Sirius saçlarını biraz geri çek gözünün önüne geliyor." Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı ve biraz daha yaklaştı. Elimle gözünün altını tuttum ve aşağı doğru çektim. "Heeey! Napıyorsun!" Ne mi yapıyorum? Ciddi misin Sirius? "İzin verirsen süreceğim."
Kafasını tamam anlamında salladı. Tam sürecekken geri çekildi."O korkunç şeyi gözümün içine mi sokacaksın? Kusura bakma Bells ama harika gözlerim var. Ayrıca hayatımın geri kalanını kör geçirmek istemiyorum."
Dedi. Sirius bir cümlesinde bile kendini övmezse olmazdı heralde. "Hayır kirpiğinin dibine süreceğim."*
"Sirius bir yerinde dur artık. Sürekli kıpırdanırsan bu sefer cidden gözün çıkacak. İşimi zorlaştırma." Yarım saattir şu lanet olası göz kalemini sürmeye çalışıyordum ama ben ne zaman sürmeye çalışsam Sirius geri çekiliyordu. Gözlerini kıstı ve dil çıkardı. Sonrada "Of peki, tamam." Tekrar yüzünü yaklaştırdı.
"Acıtmadan yap." Hafifçe omzuna vurdum ve artık kaçmasın diye çenesini sıkıca tuttum. "ACIMAYACAK ZATEN! 2 SANİYE BEKLESEM ÇOKTAN BİTMİŞTİ."Sonunda engel olmamıştı ve sürmeye başlamıştım. Sirius elini bacağıma koymuştu ama farkında değildi bile. "Bitti mi?" dedi sabırsızlıkla. "Hayır." Diye cevapladım. Ama aradan 2 saniye geçmeden tekrar Sirius'un sesi "Bells bitti mi?" Sirius'un gerçekten 5 yaşında olduğunu düşünüyorum. Bıkkınlıkla "Hayır." Dedim. "Ve işte bitti."
Yattığı koltuktan doğrulan James "Sonunda!" Diye bağırdı. Sirius aynanın karşısına geçti. Şöyle bi sağa sola bakındı "Görüyorsunuz değil mi? Her halimle mükemmelim."
Alyssa kahvesini içmeye başladı. Sonrada Sirius tekrar konuşmaya başladı "Bunu artık sürekli yapalım Bells çok yakışmış." Diyerek saçlarına düzeltti. "Her seferinde bu şekilde davranmazsan kabul." Sirius aynada hâlâ kendine bakıp bakıp duruyor, saçlarını falan düzeltiyordu. James ayaklarını koltuğa uzatarak "Artık aynanın karşısından çekil dostum. Yoksa inanılmaz çekici haline katlanamayıp çatlayacak. (!)" Dedi.
"Sanırım cidden başta engel olmaya çalışmamalıydım. Daha havalı görünüyorsun Sirius. Tabi eminim Profesör Mcgonagall'da bizim gibi çok yakıştığını düşünmüştür." Dedi Remus ve kahvesinden yudum aldı.
Alyssa yastığı Sirius'a doğru atarak. "Keşke Reg de izin verse. Ona kesinlikle pembe ruj sürerdim." Dedi. Sirius sonunda aynanın karşısından çekildi. James'in yanına oturdu. "Reggie mi? Ölse izin vermez. Tabi ne yaparsa yapsın benim kadar yakışıklı olamaz. James çek şu ayaklarını üstümden!"
SELAAAAAM ♡
Artık buraya aynı şeyleri yazmaktan çok sıkıldım.
Oylayıp yorum yaparsınız artık.
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The potter siblings - regyssa&siribella - ONE SHOTS
FanfictionAlyssa ve Bella'nın hayali karakterleriyle yazılmış bir kurgudur.