Era miezul tomnii iar elevii scolii Pedgogice luasera o vacanta de Halloween . Totul se intampla in Romania , Bucuresti .
?:Omg!! Buna Stefi !
S:Buna Robi , nu ti-am dus lipsa in astea doua zile de vacanta...
R: Te cred. Ce zici , eu si cativa colegi ne am decis sa mergem in padure cu cortul sambata , in seara de Halloween , nu ni te alaturi?
S:Ma mai gandesc, apropo, cine mai vine?
R:Nu stiu inca , Darius organizeaza , dar sunt destul de sigur ca Daria si Andra vor fii prezente.Brusc Stefania observa un om care ii urmarea de la un colt de bloc.
In mintea ei
Cine naiba mai e si ciudatul alaR: Stefi? ce s a intamplat , de ce nu mai spui nimic?
S:Oh scuze , poti repeta? nu am fost atentaDupa cateva minute de vorbit si planificat , Stefania decide ca v-a merge impreuna cu prietenii ei in padure .
In aceasi zi
?:Buna Andra!!!
A:Buna Badgi(Daria)!!!Andra si Daria erau foarte bune prietene , isi spuneau reciproc "badgi" de la acel tip de papagal Tailandez...
D:Ti-ai facut bagajele pentru maine? Sincer eu nu prea as fi vrut sa merg , dar daca pleci tu am zis sa nu te las "singura".
A:Da...Ma bucur ca ai ales si tu sa vi. Ai mai auzit ceva de Evelina ? Vine si ea?
D:E posibil sa vina , totusi sper sa nu.
A:Okay, vi cu mine pana la profi?
D:Desigur! Hai!Evelina era o fata foarte plangacoasa , ce nu se intelegea deloc cu Andra si Daria.
In mintea Andrei
Aia e cumva Stefi cu Robi(soptind)
A:Badgi, aia doi sunt Stefi si Robi ?
D:Cred ca da, vrei sa mergem la ei?
A:Hai sa nu o bagam pe Stefi in seama , mai stii ce a spus despre noi pe Live ?
D:Da... totusi hai sa il salutam pe Robi , cu el vom merge maine deci ...D&A:Buna Robi!
R:Buna! ce faceti? eu unul sunt nerabdator pentru maine.
A:Si noi.
S:Buna fetelor , voi venii si eu .Daria si Andra se uita una la alta putin socate.
D:Aaa...super...
A:Bine, ne vedem maine seara , paa!Iar Andra o trage repede pe Daria incercand sa nu o bufneasca rasul.
D:HAHAHA, am un plan super pentru maine!
A:Ne gandim la acelasi lucru?Spuse Andra in timp ce arata cu degetul incet catre o masca oribila de vrajitoare.
Cateva ore mai tarziu
Darius o apeleaza pe Evelina .
D:Buna Eve ... te-ai mai gandit?
E:Scuze, nu pot sa vin , m-a apucat o tuse groaznica iar acum caut niste pastile de gat prin frigider. (Zice Evelina in timp ce fosnaia dupa o ciocolata prin frigider)
D:Oh, bine atunci , insanatosire grabnica . Pa Evelina!
E:Distractie placuta!In mintea Evelinei
Pft , prostii aia chiar cred ca voi merge cu cortul impreuna cu ei , sa o creada ei, de parca nu stiu ce planuri au.Darius o apeleaza pe Andra .
A: Alo?
D: Buna Andra , voiam sa va spun ca Evelina nu vine si ca am o veste buna!
A: Cat de buna e vestea?
D:Foarte buna , nu mai mergem cu cortul , pentru ca in aceasi padure unchiul meu are o cabana , si nu l-ar deranja sa ne lase cheia .
A&D: Super!Darius inchide apelul si ii suna si pe restul .
أنت تقرأ
Halloween fericit!
Adventurelove airi momoi anyways e ceva foarte horror squid game friday the 13 th