Sambata dimineata
Stefania o suna pe Evelina pentru ca a aflat ca e posibil sa vina si ea.
S:Alo fata ce faci? vii diseara?
E:Nu ti-a spus Darius? Sunt "racita"...
S:Ei si eu sa te cred?
E:Bine... nu e adevarat , dar de ce ezitaseu sa te duci si tu?Stefania sta cateva secunde sa realizeze , oare cum stie Evelina ca a ezitat prima oara.
in mintea Stefaniei
Probabil i-a spus Robi ...E:Alo Stefi ma auzi?
S:Da scuze ma gandeam la ceva.
E:Ei bine eu te las , trebuie sa fac putina curatenie
S:asa cum esti si racita?
E:Nu. Nici nu vrei sa vezi ce harababura e in camera mea.
S:Bine eu te las atunci paaaa!Dupa care Stefania ii inchide in nas .
Ora 4:52
Andra iese linistita din dus , deschide telefonul si vede ca este 5 fara 8 minute , iar la ora 5 fix toata gasca trebuia sa se intalneasca la Pepco
A:POFTIM?!
strigara ea.Se imbraca repede , se usuca pe par , se incalta si fuge repede tarasi cu o valiza dupa ea pe scarile blocului , mai avea 4 minute sa ajunga acolo , cat de repede posibil .
In timp ce fugea , ii bazaie telefonul in buzunar , era Daria.
D:Alo, Andra? Ma auzi? Ce ti s-a intamplat si de ce gafai asa? Si mai exact , unde esti? te asteptam toti deja de mai mult de unsfert de ora.
Andra se opreste putin.
A:Scuze, vin cat de repede pot catre voi, mai asteptati ma 2 minute, imdeiat ajung!
D:Bine, hai grabeste-te!Andra ajunse acolo , unde erau 2 masini , a lui Robi si a Dariei.
Daria conducea in masina cu Darius Andra si Tudor iar Robi cu Stefania si Mario.
Tudor, un baiat foarte cuminye si calm brunet cu ochii inchisi la culoare , fix opusul lui Mario.
Dupa aproximativ o ora de mers Darius o pune pe Daria sa opreasca inaintea unei pente.
(o sa ii spunem Dariei "B" de la Badgi , ca sa nu o incurcam cu Darius)
Toti coboara din masini.R:vai cat e de urcat!
A:Vad...
M:De ce nu puteam urca panta asta cu masina?
D:In fata pentei incepe padurea, nu aveai unde parca.
B:Deja simt ca nu imi place. Ii sopteste Badgi, Andrei.Dupa cateva minute de urcat , Darius imparte niste harti.
D:De aici nu vom mai avea semnal , asa ca in caz ca va pierderi va luat dupa hartile astea.
S:POFTIM? FARA SEMNAL?Toti ramasesera socati, dar asta era situatia , asa ca au intrat in padure tarand de bagaje, mai putin Stefania , Mario ii cara bagajele .
Aproximativ o jumatate de ora de mers continuu trecura , si toti erau transpirati loarca.
D:Uite , acolo!
spuse Darius fugind catre cabana
T:Insfarsit!
R:Doamne ajuta, dupa atata timp...
M:Parca nu mai ajungeam odata!
S:Asa e ...
R:Sigur intre voi nu este ceva?Mario si Stefania au ramas socati ,Stefania nu s-a gandit niciodata asa la Mario.
S: Ce ai? Sigur ca nu!
Mario ii da dreptate Stefaniei , cu putina dezamagire si posomorare.Toti se sterg pe prag si intra unul dupa altul in cabana , era superba ! si toti au ramas cu gura cascata
B:wooow...
A:Ne arati si noua camerele Darius? Chiar vreau sa fac un dus.
D:Nici eu nu stiu cabana , gasiti-le sunt 4 in total 3 cu pat matrimonial si 1 de o singura persoana si veti sta doi cate doi in camera , eu voi sta singur .
M:Eu sunt de acord.
Spuse Mario uitandu-se la Stefi
أنت تقرأ
Halloween fericit!
Adventurelove airi momoi anyways e ceva foarte horror squid game friday the 13 th