3 Ce a fost aia ?

8 0 0
                                    

S-au impartit pe prietenii, desigur ca Robi si Tudor iar Andra cu Daria. Si Mario cu Stefania au ramas ultimii asa ca au trebuit sa stea impreuna.

pe grupul de Holloween
D:faceti un dus si luati va costumele , la 8 "defilam"
A:Eu si Daria suntem gata!
R:Si eu , astept sa faca Tudor baie pe cap😒
S:Si eu sunt gata , Mario se schimba si coboram in sufragerie.
B:💀Parca nu erati impreuna

Cabana era una mare , la parter se afla un mare hol care daca mergeai direct in fata ajungeai pe scari, o sufragerie gigantica , o baie si o bucatarie maricica. Camerele pentru invitati erau 3 la etajul 1 si inca una la etajul al 2 lea (unde statea Darius)

Ora 8:02
In sufragerie

S:Mama ce costume misto aveti!
B&A:Multumim!

Mario era imbracat in zombie , iar badgi si Andra in costume de ingeras si dracusor

R:Uite cine vine!
S:Mireasa... a stat o ora sa se imbrace
M:Hey! Au fost doar cateva minute, si sa stii ca e greu sa pui cureaua asta pe tine...

Robi de imbracase in pirat , Stefania in vampir si Mario intr-un cowboy

T:Ei? Ce ziceti de mine
D:phai...super...
B:Zici ca esti din filmele Matrix
T:Atunci am reusit! trebuia sa fiu Neo (Keanu Reeves)!

Dupa alte cateva minute de ras si vorbit , s a format un cerc maricel in sufragerie pe covor, Stefania a luat sticla de bere aproape goala din mana lui Robi .

S:Hai sa ne jucam adevar sau provocare
M:Eu nu am nimic in potriva

In acel moment Mario s-a pus fata in fata cu Stefania. S-au mai mutat si ceilalti in modurile in care voiau si au inceput .

Stefania pune sticla jos si invarte . Si se opreste...cu fata catre Tudor , care alesese adevar.

R:E adevarat ca ai placut-o pe Andra

Au fost cateva secunde in care toti se uitau unii la altii.

R:Nu ai voie sa minti!
T:Da...Dar a fost acum mult timp , si acum nu o mai plac! spuse el inrosindu-se.
M:Da,sigur , hai Robi invarte sticla.

Se opreste. Stefania trebuia sa ii dea lui Mario.

S:Ce alegi?
M:P-Provocare.
S:Pup-o pe Daria pe gura.
B:WHAT
A:WHAT

Parca Andra si Daria spusese sincron...

S:Provocarea este provocare !

Mario se apropria incet cu ochii inchisi catre Daria ,dar ea nu era de acord asa ca i a pus palma pe frunte si l-a impins inapoi catre locul in care era . Toti au inceput sa rada de Mario care acum se uita putin pierdut si rusinat in pamant.

A:Sa continuam... Stefi invarte sticla!

Iar sticla se invartea in timp ce Mario se ridica si intrerupe jocul. Pune piciorul pe sticla si spune.

M:Ma duc pana la toaleta , puteti continua fara mine .

Si face cativa pasi marunti catre hol.

S:Bine!

au mai asteptat cateva secunde

R:Cred ca s-a suparat.
D:Nu trebuia sa il impingi asa Daria , puteai sa ii spui frumos.
B:Cred ca ar fi preferat sa fi fost Stefania in locul meu , de aia nu am acceptat, pentru ca nici el nu voia .

BRUSC UN ZGOMOT SE AUDE DE PE HOL

Halloween fericit!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن