4 BAU !

9 0 0
                                    

Darius se ridica si merge incet catre hol , iar Stefania i se alatura incet .

S: AAAAA !!!
D:POFTIM?!

Toata lumea se ridica repede sa iasa pe hol , numai ca sa il vada pe mario injunghiat in capatul holului. Avea un cutit mare de macelarie infipt in zona inimii , statea in fata scarilor pe bratul drept , mort.

B:Ce...naiba...

Toti tipau . Andra si Daria au iesit primele prin iesirea din fata , urmate de Robi. Tudor , Darius si Stefania au luat o prin iesirea din spate, in directia fix opusa .

Cineva facea pasi inceti pe scari , pantofi negrii , pantaloni lungi negrii ,sange pe maini si nu a coborat mai jos de atat . CINE ERA?

Daria si Andra s-au oprit dupa un copac , costumele erau rupte , cele doua erau pana si desculte iar sosetele lor erau maro inchis de la noroi si pamant .

B:Ce naiba s-a intamplat?!
A:Nu stiu! Unde e Robi?
B:L-am pierdut. Ai telefonul la tine? Suna politia!
A:Uh ...Huh... Nu il am la mine! Toti le-am lasat pe masa!

Daria se verifica in buzunare ...

B:Aha! Eram sigura , eu nu l am lasat !
A:Suna repede la numarul de urgente.
B:Uh? nu am semnal!
A:Poftim? Ce ne facem!?

Intre timp in cealalta parte a padurii

Toti gafaiau, obosisera de la atata alergat .Stefii plangea in hohote .

T:Stefania nu mai plange , calmeaza-te

Tudor si Darius se opresc . La fel si Stefania dar putin mai in fata.

T:Aveti telefoanele la voi?
D:Nu , le-am lasat in cabana!
S:Ai dreptate , totusi ce facem? spuse ea bocind
D:Nu stiu , tu calmeaza-te , iar Tudor , mai ai harta la tine ?
T:C-Cred ca da!

Stefania si Tudor s-au verificat prin buzunare . Iar Tudor ii intinde harta lui Darius.

D:Ok fiti atenti.

Dupa cateva secunde de orientare atenta si aratat cu degetul pe harta .

T: Daca mergem la Nord ajungem pe strada principala , iar de acolo ne descurcam.
D:De ar fii asa usor... sunt 3Km+ pana acolo , asa ca pana ajungem vine rasaritul.
T:Si ce alta idee ai?
D:Hai in cabana dupa telefoane!
S&D:Ai inebunit?!

Dupa cateva secunde de gandire Darius isi da seama.

D:Da! nu avem semnal, dar avem un telefon fix in cabana, poate acela va merge.
T:Bine , si cum o sa treci tu de un criminal ?
D:Inca nu suntem siguri de nimic , poate nu a fost intentionat!
S:Ce nu a fost intentionat? Sa vina peste noi in cabana? spuse ea in timp ce se apropria incet catre cei doi

D:Mda... Totusi hai sa incercam , daca chiar era un criminal in serie ar fi fugit din cabana incercand sa ne cauta ori pe noi ori pe ceilalti.

Intre timp.

In minea lui Robi
ce dracu tocmai s-a intamplat?!

R:P-poate am telefonul!

Se pipaia repede la toate buzunarele , dar nimic, nici telefon , nici harta, nimic.Robi era ascuns in toaleta de afara , nimeni nu s-ar fi gandit ca e acolo.

Criminalul pasea incet in directia Andrei si a Dariei , iar Robi baga incet un ochi printr-o crapatura din blana .

in mintea lui
POFTIM?!
CUM E POSIBIL?

Halloween fericit!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن