5 poftim ?

6 0 0
                                    

Robi ramasese socat. Nu ii venea sa creada cine era.

La aproximativ un km distanta

A:Badgi , stiu drumul , hai la masina !
B:Esti sigura ?
A:Da, haide repede !

Cele doua au plecat in viteza pe poteca plina de pietre . Dupa cateva secunde de alergat ele se opresc.

A:Stai !

S-au oprit bursc , o turma de lupi apare incet in fata lor blocandu-le calea.

B:Andra , ce facem?
Sopteste Daria

A:Stai nemiscata.
B:Imi e prea frica...

Daria sta putin pe ganduri , ii pune mana incet pe spate Andrei si o impinge tare catre lupi .

A:AAAAHH

Lupi au sarit repede latrand pe Andra in timp ce Daria fugea mancand pamantul inapoi catre cabana.

O furtuna incepuse afara.

In cealalta parte a padurii

Darius Tudor si Setfania aproape ajunsesera inapoi la cabana .

(soptind)
D:Stefi urca-te in spatele meu si uita-te pe geam.
S:bine...

Se uita atent, dar nu era nimeni in casa, iar telefoanele erau pe masa nemiscate, televizorul inca aprins , iar Mario? El nu mai era acolo.

S:Nu e nimeni inauntru.
T:Ok , Stefi coboara si haideti in cabana.

Au facut liniste si au mers foarte incet pana la usa. Darius pune mana pe clanta , si le face semn sa nu faca zgomot .

Intra incet in cabana , in sufragerie , pe unde si iesisera acum cateva minute. Stefania se duce repede si isi ridica telefonul.

Tudor si Darius intre timp voiau sa se duca la etajul unu , unde se afla telefonul fix. Dar nu mai era acolo. Criminalul il smulsese din pereti.

S:Baieti!

Stefania era la parter , in baie , unde a gasit un radio.

D:Da Stefi , ce este?
S:Uite ! Un radio , poate putem contacta pe cineva.
T:Ma descurc eu ...sper.
D:Hai, repede !

Trecusera cateva secunde iar Tudor tot incerca sa schimbe frecventele, asta pana cand...

?:Buna seara.
T:BUNA ZIUA !

Tudor era foarte bucuros , avea lacrimi in ochi , probabil de fericire .

?:Cu ce va putem ajuta?
T:Uh, suntem la o cabana ,in padurea ___ iar unul dintre prietenii mei este mort!

Lacrimile incepeau sa fie de tristete si realizare acum. Stefania nu a putut sa se abtina si a inceput sa planga foarte tare.

?:Calmeaza-te . Cat de curand colegii mei vor ajunge acolo. In ce camera esti?

T:S-sunt-t -

Darius il intrerupe .

D:Suntem 3 persoane , in baie . Eram mai multi dar toti au fugit .
?:Ok , toti 3 ramaneti calmi. Criminalul este in casa?
D:Nu, nu credem.
?:Baricadati toate intrarile , inclusiv geamurile .
D:Asa vom face.

Tudor si Stefania ies pe hol .

S:hai la intrarea din fata prima oara...

Merg putin si ajung in fata usii , unde Tudor pune mana pe clanta. Usa era incuiata .

T:Poftim? Nu imi amintesc ca cineva sa fii incuiat usa asta .
S:Huh...
T:Du-te la intrarea din spate Stefi , ma duc sa il intreb pe Darius daca stie ceva.

Stefania a grabit pasul catre intrarea din spate. Dar fix cand sa atinga clanta Robi intra repede pe usa.

R:NU O SA ITI VINA SA CREZI CINE L-A OMORAT PE MARIO!
S:P-Poftim? Calmeaza-te !
ii raspunde ea incet printre lacrimi

Halloween fericit!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن