~Hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar~
X: Tanrım! Sonunda seni buldum.
Kıvırcık saçlı 16-17 yaşlarda erkek çocuğu bana doğru geldi ve sarıldı. Tanımadığım için geri çekildim.
Rose: Tanışıyor muyuz?
Çocuk afalladı, kaşlarını çattı ve sorgulamaya başladı.
X: Rose? İyi misin? Beni tanıyorsun sen.
Rose: Hayır, seni tanımıyorum.
X: Rose, bu bir şakaysa hiç komik değil. Lütfen.
Rose: Niye şaka yapayım, seni tanımıyorum.
Diego bize doğru bi iki adım attı ve çocuğa çıkışarak konuşmaya başladı.
Diego: Kimsin sen?
X: Ona naptınız?
Luther: Ne?
X: Ona naptınız dedim! Beni tanıyordu!
Five da bize doğru yaklaştı ve o da konuşmaya başladı.
Five: Seni tanımadığını söyledi. Şimdi git burdan.
X: Doğruyu söyleyin! hafızasını mı sildiniz?! cevap verin!
Luther: Ona bişiy yapmadık. Akli dengesi gayet yerinde ve seni tanımadığını söylüyor.
X: Hayır! O beni tanıyordu. Eminim! Naptınız ona?!
Diego: Rose, onu tanıyor musun?
Rose: Hayır.
Diego: Cevabını aldın şimdi gidebilirsin.
X: Hayır!
Çocuk üzerime geldi ve bana sımsıkı sarıldı. Tabiki karşılık vermedim sonra kulağıma hızlıca kısık sesle konuşmaya başladı.
X: Rose sadece evet demen veya kafa sallaman bile yeterli. Söyle bana onlar sana bişiy mi yaptı? canınımı yaktı? Tehdit mi ediyorlar? Hafızanı mı sildil-
Five çocuğu ittirdi ve aramıza geçti.
Five: Bu kadarı fazla, seni tanımadığını söyledi şansını zorlama!
Diego yanıma geldi ve çocuğa bağırmaya başladı. Ben o sırada çocuğun yüzünü inceliyordum. Burnunun üzerinde ve pek çok yerinde yara vardı. Çocuk kafasını sağa sola sallıyordu.
Diego: Her eve dalıp önüne gelene sarılıyor musun olm sen?! S!ktir git!
Allison: Onunla ne zaman tanıştınız?
X: Daha bir ay bile olmadı, unutması imkansız! Naptınız ona?!
Five kafasını Allison'a çevirdi. Bana baktı ve çocuğun kollarından tutup ışınlandılar.
Klaus: Evvet. Şimdi Five onun icabına bakar.
Diego: Nereye gittiler?
Rose: All, Five ışınlanmadan önce sana baktı. Nereye gittiler?
Allison: Bilmiyorum kuzum.
Geri koltuğa oturdum ve çocuğu düşünmeye başladım. Tanımadığıma eminim, o zaman neden beni arıyordu? Tanışalı bir ay bile olmadı. Öyle demişti, ama ben son bir ayımı burda geçirdim. Durum garipleşmeye başladı.
Yaklaşık on beş dk geçtikten sonra Five salona ışınlandı.
Five: Çocuk oyuncağı.
Allison'un yanına kanepeye oturdu. Ayağını dizinin üzerine attı. Rahat görünüyor, veya öyle görünmeye çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Öldürücem - The Umbrella Academy
Chick-LitFive: Seni öldürücem! Rose: İlk ben öldürmezsem öldürürsün! DipNot: 1963'ten sonra Akademi evlerine geldiklerinde evde Serçe Akademisinin yerine babalarını bulduklarını düşünmenizi istesem?