2

820 66 21
                                    

~Hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar~

Alt kata indiğimde Klaus ile karşılaştım. Mutlu görünüyordu. Gerçi Klaus'un mutlu olmadığı bi zaman yok ki.

Klaus: Günaydıııın!

Five: Bağırma Klaus.

Klaus: Hey! Yeni kız aşağıda.

Five: Ne dememi bekliyorsun?

Klaus: Bu gün eğlenceli geçecek.

Her zamanki Klaus. Onu geride bırakıp aşağı indim. İki adım geriden oda aşağı indi ve yeni kızın yanına oturdu.

Klaus: Selam!

Rose: Selam Klaus.

Luther: *Kısık sesle* Ona adını söylemiş miydi?

Rose: Ne adı Luther?

Luther: *Gülümseyerek* Hiç. Biz başka bi konu hakkında konuşuyorduk. Geçen gün bahçede otururken inanır mısın, bir muhabbet kuşu geldi ve Allison'un omzuna kondu. Sonra Allison'un adını söyledi. Ben de dedim nasıl olabilir böyle bişi-

Allison Luther'ın ağzını kapadı. Kıza gülümsedi ve Luther'a fısıldamaya başladı.

Allison: Sus Luther. Sus!

Luther işi toparlayacağım derken daha çok batırıyor. Tam olarak bir mankafa. Artık nolduğunu öğrenmem lazım sanırım.

Five: Allison, gelsene.

Ayağa kalktım ve mutfağa gittim. Hemen arkamdan Allison da geldi.

Five: Ne söylentisi duydun?

Allison: Bunu sana söylemeli miyim bilmiyorum.

Five: Hadi Allison, söylemicek olsaydın buraya gelmezdin.

Allison: Son bir ayı burda geçirdiğini ve isteyerek burda kaldığını.

Five: Hm. Adı neymiş?

Allison: Rose, Babam söyledi.

Five: Kaç yaşındaymış?

Allison: O konuda bişiy söylemedi. Ama görünüşe göre on ikili yaşlarda.

Kafamı salladım, omzuna yavaşça iki kere vurdum ve içeri girdim. Herkes yemek masasına geçmiş babamı bekliyordu. Ben de yerime geçtim.
Bi süre sonra babam geldi zaten, oturduk ve sessizce yemeğimizi yedik.

Hepsi yanımda oturan Rosa'a bakıyordu. Tabi normal olarak o da gerilmişti.

Yemek bittikten 10 dk sonra hepimiz antrenman için bahçede bekliyorduk. Babam da geldi ve konuşmasını yapmaya başladı.

Reginald: Eşleşmeleri söylüyorum;
1.Eşleşme: 1-2
2.Eşleşme: 3-7
3.Eşleşme: 4-6
4.Eşleşme: 5-8

Şaşırdık mı? Hayır! Güçlerimiz aynı olduğu için bunun olacağını biliyodum. Ama 12 yaşında küçük bi kızla çalışmak da istemiyorum.

Rose: Ama-

Reginald: İtiraz kabul edilmiyor. Herkes yerini alsın.

Biz de bi kenara geçtik. Bi süre biraz bakıştık  ikimizde birbirimizden nefret ediyorduk bu çok belli. Sonunda konuşmaya ilk ben girdim.

Five: Seninle çalışmaktan ben de memnun değilim küçük kız ama görünüşe göre başka seçeneğimiz yok.

Rose: Ne yazık ki. Pekala o zaman başlayalım.

Five: ...

Rose: Işınlanma salisen kaç?

Five: 0,27

Seni Öldürücem - The Umbrella Academy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin