,,...Mám nápad na hru! Hrály jsme to s mou mudlovskou kámoškou! Ta hra se jmenovala, myslím něco jako flaška? Pravda nebo úkol? Něco takovýho." Vyvrhla ze sebe Pansy.
,,Joo! To jsme taky myslím hráli, že, brácha?" Vyprskl nadšený Fred. Druhé z dvojčat nadšeně přitakalo a společně s Parkinsonovou se pustili do vysvětlování.
,,Chápete to všichni?" Celá místnost, včetně tebe, přitakala. Měla jsi takový zvláštní pocit, přeci jenom, je to taková peprná hra, no ne?
Flaška se roztočila. Hrdlo padlo na Freda, a dno na Pansy.
,,Pravda nebo úkol, Frede?"
,,Což jsem nějaký srab? Úkol!" Kdo by to taky, od Freda, čekal, že? Lehce ses pousmála.
,,Za pár minut je desátá, bude tu chodit Brumík. Jasně, že nás nechá hrát, ale jen nás zkontroluje. My toho ale využijeme. Vypůjčíš si jeho čepičku a zatancuješ před ním kozáčka, pak mu to vrátíš a v klidu usedneš zpět." Spiklenecky se zahihňala Pansy a mrkla na George.
Všichni koukali překvapeně. Kde na ty nápady ta holka chodí? Ale bude to vtipné, no ne? Teda pokud nepřijde Fred o nějaké ty bodíky.. Hih..
Odbila desátá hodina a opravdu, Brumbál vkráčel do společenské místnosti. Před tím, než se stihl na něco zeptat, už Fred tancoval kozáčka s jeho čepičkou. Fred dokončil svůj tanec, vrátil čepici a usedl na své místo. Brumbál chvíli překvapeně koukal ale pak jen popřál dobrou noc a odešel.
Hned, jak nebylo slyšet klapání jeho bot, se všichni rozesmáli. ¨
,,Já znám Brumlu od toho, co jsem byla malá, ale tohle?" Smála ses na celé kolo. Ostatní přidávali své pocity z Brumbála a nemohli jste se přestat smát.
Flaška se ještě párkrát roztočila, Pansy twerkovala, prozradilo se pár tajemství, Draco zpíval, nebo se teda minimálně pokoušel, George a Blaize předváděli mimický sex, plnilo se mnoho dalších bláznivých úkolů, dělala jsi lapdance Mattheovi, a nemohli jste se přestat smát.
Toto ti tolik chybělo, úžasné, všech mysl byla tak čistá, všichni si to užívali.
Hodiny jen utíkaly..
Teda až do chvíle ,dokud po několikáté hrdlo flašky nepadlo na Harryho..
ČTEŠ
Už jsem tady!
FanfictionNacházíš se v bradavicích! Jsi známá, umíš číst myšlenky, jsi miláček učitelů, je po válce, a tvůj otec je po smrti... Pohodový, všestranný příběh, který tě bude provádět celým posledním rokem v bradavicích, včetně zkoušek a úplného konce. drarry...