,,Ano. Ano, mám." Odpověděla jsi s úsměvem , i když jsi v hlouby duše cítila nějaký divný pocit. ,,Vážně?To je skvěléé! Koho , a jaký je ?" Skoro vykřikla mladá Nebelvírka. ,,Ten nejlepší." A na tváři se ti vykouzlil ještě větší úsměv, i když jsi moc dobře věděla že jsi neodpověděla na první otázku, a dotyčná se tě ještě zeptá. ,,A kdo je ten šťastný?" zeptala se Ellie s nadšením v očích.
,,Nechtěla by jsi ho poznat osobně?" Zazněl hlas u dveří,ale osobu nešlo spatřit. Najednou osoba přistoupila blíže k mladé Ellie, natáhla ruku a prohlásila. ,,Jmenuji se Mattheo. Mattheo Riddle." ,,Jsem Ellie. Ellie Kllonsten." A nataženou ruku přijala. ,,Těší mě Ellie." ,,To i mne." Prohlásili s potřásnutím rukou.
Tato scéna připomínala film Kráska a Zvíře, kdy se Zvíře kterým byl pro dnešek Mattheo, představoval Krásce, kterou byla pro dnešek Ellie. Velký, mohutný (Ve skutečnosti je Mattheo postavou asi jako Draco.) ale krásný Mattheo ,s tmavými lehce kudrnatými vlasy, tmavými oči, plnými rty a lehkou jizvičkou přes nos. A malá, drobná ale krásná Ellie, s hnědými až narezlými a lehce vlnitými vlasy, hnědými oči, jemnými rty i nosem.
,,Zlato!" Lehce jsi vykřikla a šla jsi přivítat svého přítele, Který tě pevně obejmul. ,,Pusu, pusu, pusu!!" Začala skandovat Kráska. Mattheo na ni jedním okem mrknul a přitáhnul si tě do polibku. ,,Vy jste nejhezčí pár na světě!!" ,,Aww" Sklonila ses a tak ti mohla mladá Nebelvírka vklouznout do náruče. ,,Tak rodinko, fotoo!" Zavelel Matt a natáhl proti vám selfie tyč, s kterou vás vyfotil.
Ellie si slezla, a podala ti chladící polštářek nazpět. ,,Děkuji, teď už jdu spáát. Dobrooou!" A vlepila tobě i tvému příteli pusu na tvář.
S Matteem jste si povídali o všem možném a jelikož už bylo pozdě večer rozloučili jste se a každý odešel do své koleje. Samozřejmě byla i nějaká ta dloouháá pusa.
Odešla jsi na pokoj a snažila ses co nejopatrněji zavřít dveře, jenže se Herm převalila a tím se i vzbudila. ,,Promiň zlato, spi dál." Omluvila ses a přesunula k posteli. ,,To je dobré, zlato." ,,Jo ,a přijel Mattheo!" ,,Tak to ho musíme jít potom pozdravit! Tak dobrou,zlato." A Hermiona usnula do sladkého spánku. Převlékla ses a šla jsi spát taky.
ČTEŠ
Už jsem tady!
FanfictionNacházíš se v bradavicích! Jsi známá, umíš číst myšlenky, jsi miláček učitelů, je po válce, a tvůj otec je po smrti... Pohodový, všestranný příběh, který tě bude provádět celým posledním rokem v bradavicích, včetně zkoušek a úplného konce. drarry...