XI

294 9 0
                                    

Ráno ses probudila a upravila ses. Mezi tím se probudila tvoje spolubydlící. ,,Dobré ráno, Y/n!" ,,Dobré, Hermi." Společně jste se upravily, oblekly a vyrazili na snídani. Ó né. Tam bude i Harry. Snad to půjde v pořádku. Razily jste si to po chodbě do Velké síně když v tom...

,,Ty homofóbní svině!" Zařvala Ginny , a napřáhla se rukou v úmyslu ti dát, zřejmě pořádnou facku. Její ruku jsi zachytila kousek od tvé tváře a pořádně sevřela tak, že Ginny trochu zaúpěla bolestí. ,,Dobré ráno, Ginny." Ginny zavrčela. Když sis byla jistá že už asi nic nezkusí, její ruku jsi pustila. ,,Potřebuješ něco?" Zeptala ses trochu sarkasticky. ,,Něco si vyřídit!" vykřikla zrzka. ,,Povídej." vyzvala jsi ji. ,

,Takže. Jsi homofóbní kunda, která všem ničí život! Nikdo tě tu nechce! Chudák Harry! Co si o sobě doprdele myslíš?! Rodiče tě vyhodili když jsi byla malá co? Zřejmě věděli proč to udělali! Jsi nechtěné děcko ! Škoda že jsi místo tvého zkurveného otce nechcípla ty! Být tebou si někde hodím lano! Takže mě teď dobře poslouchej , ty jedna píčo! Někam si zalez a už se nikdy neukazuj, jinak jsem tě varovala ty- ty kundo!!" Dokončila svůj monolog plný nenávisti , úplně rudá Zrzka.

,,Ginnervo!!" Zařvali najednou Harry,Ron,Herm,Pansy,Draco,Blaise i Mattheo, ketří celou situaci pozorovali. ,,Je to všechno, Ginny?" Zeptala ses s uměvem na tváři, jako že se tě to vůbec nedotklo. ,,Ginnerva Weaslová! Okamžitě do ředitelny, hned!" zařvala Mc Gonagallová, odebírající se do ředitelny společně se Snapem a Brumbálem, kteří celý monolog slyšeli.

Jakmile se Zrzka společně s učiteli odebrala do ředitelny se kolem tebe všichni obklopili.,,Au?" řekla jsi ale ve skutečnosti jsi si to nějak nebrala. ,,No teda! To přehnala!" Vypustil ze sebe Draco. ,,No to teda jo!Svině."Vykřikla Pansy. ,,Co to do ní sakra vjelo?!" Vyjel najednou Harry. ,,Netuším, ale za tohle by ji ani jeden z rodičů nepochválili!" Konstatoval Ron. ,,Jsi v pohodě zlato?" starali se Matt s Herm. ,,Jo. Jo jsem, jen jsem to nějak nečekala." Lehce jsi se zasmála. ,,Y/n!" běželi za tebou Nevill s Lunou. ,,Jsi v pořádku?" ,,Ano, dobrý. Ale díky." ,,Můžu zbít tu svini?" Navrhl Blaise.

Tohle vlastně byla snad jediná chvíle , kde se zhromážděné koleje nezesměšňovali.

Už jsem tady!Kde žijí příběhy. Začni objevovat