🌸Bölüm 1- 🌸

50 10 14
                                    

                 | Acı kayıplar|             

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 | Acı kayıplar|
             

Belki de kendini bu soğuk kaleye kapattırmasıyla asırlar geçmişti. Bedeninde bir şeyler onu terk etmeye başlıyordu halsiz yorgun hissetmekten kendini alıkoyamıyordu. Bir zamanlar gücünden geriye hiç bir şey kalmamış gibiydi bir insandan farksızdı bedeni, soğuğa karşı kayıtsız kalan bedeni artık tir tir titriyordu. Bunu bilen kişi sayısı fazla değildi Almila böyle bir gerçeğin düşmanların eline geçmesi durumunda başına gelecekleri tahmin ediyordu. Yinede asıl endişelendiği herkesten özenle sakladığı bebeğiydi.

Aşık olmak belkide yaptığı en büyük hatalardan biriydi ama en ufak bir pişmanlık hissetmiyordu kalbinde, birine bağlanmak her zaman korkutucu görünmüştü ama o an güzel gelmişti. Herkesin korktuğu bir zamanlar en güçlü tanrıçayken zayıflığı onun son noktası olmuştu. Zihninde beliren anılara hem özlem hem acı duyuyordu.

"Çok yazık Almila seni seven kalbi hiçe sayarak başka bir adamı sevdin"

Daniel mavi gözlerini açıp kapayıncaya kadar hayal kırıklığı oluştu. O kadar hızlıydı ki Almila perişan olmuş haliyle kendinden şüphe etmişti. Daniel'in hislerini bilsede bir karşılık vermesi söz konusu bile olamazdı, hırslıydı aynı zamanda amacına giden her yolu denemekten çekinmezdi. Bu Almila'yı korkutuyordu işte, durması gereken yeri bilmiyordu. Haddinden fazla parlak olan sarı saçları, dizlerinin üstüne çökmüş elbisesi toplansada hala göz kamaştırıcıydı bir çok erkek için, yani kalbini birine kaptırması elbetteki çok ilgi görmüştü.

"Eğer buranın en güçlü varlığıysan seni zayıf kılanlara dikkat etmelisin, şayet kendi canından önünde tutuyorsan bu düşmanların için mükemmel bir avdır"

Almila gözlerini yerde kendinden geçmiş sevdiği adama baktı. Kahverengi saçları dağılmış ama hala gözüne mükemmel görünüyordu. Göz kapakları kapalı olsada ela gözleri yine şu durumda bile sıcacık bakardı. Dudakları bir gülümsemeyle kıvrılır tek amacı iyi olduğunu göstermek olurdu. Şimdi ise hiç yardımcı olmuyordu düşmana en değerli şeyini kendi elleriyle vermiş gibi hissediyordu. Onun canı yanmasındansa kendini düşmanın eline verirdi yinede değişen bir şey olmazdı çünkü düşman ölmesini değil acı çekmesini istiyordu canından çok sevdiğini bu yüzden almıştı. Her şeye rağmen yüzü huzurlu bir yerdeymiş gibi masum gözüküyordu. Almila'nın ise bedeni cayır cayır yanıyordu şimdi ne olacak demeden duramıyordu. Bir kaç gün önce öğrendiği bebeğini herkesten saklıyordu kısa yollu bir çözüm de olsa onu kaybetmeyi göze alamazdı. Ne yani Daniel'in vicdanına mı kalmıştı?

Soğuk SarayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin